Analiza podstawy programowej ankieta.doc

(42 KB) Pobierz
Ankieta

Analiza programów nauczania pod względem nowej podstawy programowej.

 

Ankieta

 

Rok Szkolny 2010 / 2011

 

 

1.               Czy analizowała Pani / analizował Pan podstawę programową swojego przedmiotu: TAK / NIE

2              Czy analizowała Pani / analizował Pan podstawę programową przedmiotów pokrewnych:               TAK / NIE

3.               Czy uwzględniła Pani / uwzględnił Pan podstawę programową pisząc własny program: TAK / NIE

 

4.               Czy rozpisała Pani / rozpisał Pan rozkład materiału na trzyletni cykl kształcenia według nowej podstawy programowej:
TAK / NIE

5.            Czy obowiązująca nowa podstawa programowa Pani / Pana przedmiotu jest w pełni do
          zrealizowania w gimnazjum specjalnym? /zaznacz krzyżykiem/

              Zdecydowanie tak

              Raczej tak

              Raczej nie

              Zdecydowanie nie

              Nie mam zdania

 

6.            Czy treści ujęte w nowej podstawie programowej inspirują Panią / Pana do
         samodzielnego rozszerzania tematów? /zaznacz krzyżykiem/

 

              Zdecydowanie tak

              Raczej tak

              Raczej nie

              Zdecydowanie nie 

              Nie mam zdania

 

7.            Czy treści ujęte w podstawie programowej stymulują twórcze myślenie ucznia?

 

              Zdecydowanie tak

              Raczej tak

              Raczej nie

              Zdecydowanie nie 

              Nie mam zdania

 

8.            Które zagadnienia powinny zostać usunięte z podstawy programowej dla uczniów
w gimnazjum specjalnym? /proszę wymienić/

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..............................................................................................................................................

9.            Na które treści programowe chciałaby Pani / chciałby Pan przeznaczyć więcej czasu na ich realizację? /proszę wymienić/

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..............................................................................................................................................

 

10.        Czy Pani / Pan koreluje treści przedmiotu ujęte w nowej podstawie programowej                      z innymi przedmiotami, jeśli tak, to które? /proszę wymienić/

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..............................................................................................................................................

 

11.        Jakie zagadnienia z nowej podstawy programowej sprawiauczniom najwięcej trudności podczas realizacji treści Pani / Pana przedmiotu i dlaczego? /proszę wymienić/

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

12.        Jakie elementy Pani / Panu ułatwiłyby realizację podstawy programowej?
         /zaznacz krzyżykiem/

□    podręczniki

□    zestawy edukacyjne dla nauczyciela i ucznia

□    pakiety multimedialne

□    stały dostęp do Internetu

□    współpraca z instytucjami oświatowymi /proszę wymienić/

………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………

□    inne ……………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………

 

13.        Czy liczba dostępnych materiałów edukacyjnych z zakresu Pani / Pana przedmiotu
w odniesieniu do zagadnień ujętych w nowej podstawie programowej jest:
/zaznacz krzyżykiem/

 

                            Za mała

                            Wystarczająca

              Za duża

              Nie mam zdania

 

14.        Które z treści Pani / Pana przedmiotu są najbardziej przydatne dla ucznia gimnazjum specjalnego w procesie kształcenia?

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Dodatkowe uwagi, spostrzeżenia, propozycje

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

 

 

Metryczka:

 

Płeć:               Kobieta / Mężczyzna

 

Staż nauczycielski:……….lat

 

Stopień awansu………………..

 

 

 

 

 

 

Dziękujemy za wypełnienie ankiety.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opracował zespół do spraw ewaluacji realizacji podstawy programowej:

 

Anna Kwolek

Katarzyna Buchta

Bronisław Brachaczek

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin