Analiza programów nauczania pod względem nowej podstawy programowej.
Ankieta
Rok Szkolny 2010 / 2011
1. Czy analizowała Pani / analizował Pan podstawę programową swojego przedmiotu: TAK / NIE
2 Czy analizowała Pani / analizował Pan podstawę programową przedmiotów pokrewnych: TAK / NIE
3. Czy uwzględniła Pani / uwzględnił Pan podstawę programową pisząc własny program: TAK / NIE
4. Czy rozpisała Pani / rozpisał Pan rozkład materiału na trzyletni cykl kształcenia według nowej podstawy programowej:TAK / NIE
□ Zdecydowanie tak
□ Raczej tak
□ Raczej nie
□ Zdecydowanie nie
□ Nie mam zdania
6. Czy treści ujęte w nowej podstawie programowej inspirują Panią / Pana do samodzielnego rozszerzania tematów? /zaznacz krzyżykiem/
7. Czy treści ujęte w podstawie programowej stymulują twórcze myślenie ucznia?
8. Które zagadnienia powinny zostać usunięte z podstawy programowej dla uczniów w gimnazjum specjalnym? /proszę wymienić/
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..............................................................................................................................................
9. Na które treści programowe chciałaby Pani / chciałby Pan przeznaczyć więcej czasu na ich realizację? /proszę wymienić/
10. Czy Pani / Pan koreluje treści przedmiotu ujęte w nowej podstawie programowej z innymi przedmiotami, jeśli tak, to które? /proszę wymienić/
11. Jakie zagadnienia z nowej podstawy programowej sprawiają uczniom najwięcej trudności podczas realizacji treści Pani / Pana przedmiotu i dlaczego? /proszę wymienić/
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
□ podręczniki
□ zestawy edukacyjne dla nauczyciela i ucznia
□ pakiety multimedialne
□ stały dostęp do Internetu
□ współpraca z instytucjami oświatowymi /proszę wymienić/
………………………………………………………………………………………
□ inne ……………………………………………………………………………..
□ Za mała
□ Wystarczająca
□ Za duża
14. Które z treści Pani / Pana przedmiotu są najbardziej przydatne dla ucznia gimnazjum specjalnego w procesie kształcenia?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Metryczka:
Płeć: Kobieta / Mężczyzna
Staż nauczycielski:……….lat
Stopień awansu………………..
Dziękujemy za wypełnienie ankiety.
Opracował zespół do spraw ewaluacji realizacji podstawy programowej:
Anna Kwolek
Katarzyna Buchta
Bronisław Brachaczek
joly