Rozkład materiału do podręcznika New Bingo! 1
Temat lekcji
Wyrażenia i struktury zdaniowe
Słownictwo
Nowe umiejętności językowe ucznia
Hello! Good morning! Hi!
First day at school
Witamy się i przedstawiamy po angielsku
I’m…My name is…
I’m… what’s your name?
It’s nice to see you. How are you?
I’m fine, thank you!
Goodbye!
book, school, boy, girl, teacher, mouse, children
Zapozna się z nowym podręcznikiem.
Nauczy się witać i przedstawiać po angielsku.
Nauczy się pytać o czyjeś imię i samopoczucie.
Pozna nowe słownictwo.
Nauczy się żegnać po angielsku
Lesson 2
In the classroom
Poznajemy nazwy przedmiotów szkolnych
What is this?
This is a…
classroom, pen, pencil, pencil-case, book, ruler, rubber, schoolbag, board
Pozna nazwy przedmiotów szkolnych.
Nauczy się zadawać pytanie: Co to jest?
Nauczy się odpowiedzi na to pytanie: To jest...
Lesson 3
How are you today?
Zapytanie o samopoczucie i odpowiedzi na to pytanie
I’m fine, thank you.
I’m OK.
I’m not very well.
Where is (Kasia)?
Here I am.
Nauczy się zadawać pytanie: Gdzie jest...?
Będzie umiał powiedzieć: Tutaj jestem.
Nauczy się zadawać pytanie o samopoczucie i odpowiadać na to pytanie.
Lesson 4
I like numbers
Liczenie od 1 do 10
Liczba mnoga rzeczowników
I like number...
How many…?
one, two, three, four, five, six, seven, eight, nine, ten
yes, no, and
board(s), ruler(s), pencil(s), schoolbag(s), pencil-case(s), book(s),pen(s), rubber(s), boy(s), girl(s)
Pozna liczebniki od 10 do 100.
Nauczy się odpowiadać na pytanie: Ile?
Nauczy się wyrażać preferencje: Lubię numer...
Będzie używać znanych rzeczowników w liczbie mnogiej.
Lesson 5
Już umiem
Utrwalenie materiału z rozdziału 1
Wyrażenia i struktury zdaniowe z lekcji 1-4
Śłownictwo z lekcji 1-4
Utrwali materiał z rozdziału pierwszego. Sprawdzi swoje umiejętności językowe.
Lesson*
Story telling
(str. 4-5)
Historyjka obrazkowe First day at school
Wyrażenia i struktury zdaniowe z rozdziału pierwszego
Słownictwo z rozdziału pierwszego
Utrwali materiał z rozdziału pierwszego na tekście historyjki dźwiękowo-obrazkowej
Head and shoulders
My body
Poznajemy nazwy części ciała i proste polecenia
Look at...! Point at...! Touch his…!
head, shoulders, knees, toes, eyes, ears, mouth, nose
Numbers 1-10
Pozna aktywnie nazwy części ciała.
Będzie poprawnie reagował na polecenia typu: Popatrz na...! Wskaż na...! Dotknij...!
Utrwali liczenie do 10.
Lesson 7
A big lion and a little mouse
Przymiotniki: big, little,
Czasownik „mieć” w 1 os. liczby poj.
I have got… You can see! How many (eyes) have you got?
big, little, head, nose, tail, eyes, ears, mouth, nose, arms, fingers, lion, mouse
numbers: 1-10
funny monster
many (toes)
Pozna przymiotniki: duży, mały.
Będzie stosował czasownik „mieć” w 1 os. liczby poj.
Utrwali liczebniki 1-10.
Utrwali słownictwo dot. Nazw części ciała.
Będzie ustnie opisywać swój wygląd.
Lesson 8
Clap your hands
Ćwiczenie ruchowe TPR – wydawanie poleceń i reagowanie na nie
Clap your hands!
Touch your…!
Point to your…!
Say it again! After me
Powtórzenie nazw części ciała
Number one, two, three, four, arm, shoe, knee, floor
Nauczyć się rozpoznawać i poprawnie reagować na proste polecenia.
Utrwali słownictwo z kręgu tematycznego: Moje ciało.
Będzie wydawał polecenia po angielsku
Lesson 9
Play the game
Gra planszowa My monster. Czasownik „mieć” w 3 os. liczby poj.
My monster has got...It has got...
Powtórzenie nazw części ciała, big. Little
Numbers: 1-10
Utrwali nazwy części ciała.
Utrwali liczebniki.
Będzie opisywał wygląd postaci.
Utrwali nazwy przymiotników: duży, mały.
Będzie odpowiadać na pytanie o ilość.
Lesson 10
Już umiem!
Utrwalenie materiału z rozdziału 2
Wyrażenia i struktury zdaniowe z lekcji 6-9
Słownictwo z lekcji 6-9
Utrwali materiał z rozdziału drugiego. Sprawdzi swoje umiejętności językowe.
Historyjka obrazkowa My body
Wyrażenia i struktury zdaniowe z rozdziału drugiego
Muszka_87