Grabka Anna - Wykorzystaj potege artykulow (promocja, wizerunek, reklama).pdf
(
343 KB
)
Pobierz
3710942 UNPDF
Anna Grabka
Wykorzystaj
potęgę artykułów!
czyli jak za darmo stworzyć
ekspercki wizerunek
i wypromować się w sieci
Darmowa publikacja
, dostarczona przez
NetWaluta - pieniadze dla Ciebie
Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie rozprowadzana tylko
i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek
zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote
Myśli
.
© Copyright for Polish edition by Anna Grabka &
ZloteMysli.pl
Data: 26.09.2006
Tytuł: Wykorzystaj potęgę artykułów!
Autor: Anna Grabka
Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie rozprowadzana
tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są
jakiekolwiek zmiany w zawartości publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy.
Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa
Myśli
.
Anna Grabka
WWW:
www.Artelis.pl
Dystrybucja w Internecie, za zgodą Autora
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Złote
SPIS TREŚCI
CZY ISTNIEJE DARMOWA I SKUTECZNA REKLAMA?
....................................4
JAK DZIAŁA SERWIS WSPOMAGAJĄCY WYMIANĘ ARTYKUŁÓW?
.
.....................7
CO TAK NAPRAWDĘ ZYSKUJĘ POZOSTAWIAJĄC SWÓJ ARTYKUŁ W SERWISE
WYMIANY ARTYKUŁÓW?
...................................................................9
CO MOGĘ W TEN SPOSÓB PROMOWAĆ?
...............................................11
.....14
2) Ciekawe informacje
...........................................................15
3) Zadbaj o dobry tytuł artykułu
................................................15
4) Stosuj kilkuzdaniowy opis
....................................................16
5) Sedno, czyli treść artykułu
...................................................17
Pisz prosto, jasno i na temat.
.
...............................................17
Powiedz czytelnikowi coś, czego nie wie.
.
................................17
Zadaj sobie pytanie do kogo kierujesz swój artykuł.
.
....................18
Nie nudź.
.
.......................................................................18
6) Stopka
...........................................................................18
7) Jak sie zabrać za pisanie artykułu?
.
........................................19
Zrób sobie plan.
.
...............................................................19
Najpierw napisz. Poprawisz na końcu.
.
....................................19
Pisz poprawnie.
.
...............................................................19
7) Inne wskazówki
.................................................................20
Długość artykułu
.
..............................................................20
Hiperłącza
.
......................................................................20
Uczestnictwo w Programach Partnerskich a hiperłącza
.
................21
Formatowanie
.
.................................................................21
Prawa autorskie do moich artykułów
..............................................22
LITERATURA
.
..............................................................................23
artykułu
DODATEK
..................................................................................24
• ENTER - do czego w Wordzie służy klawisz ENTER?
...........................24
• Spacja - jak NIE używać spacji!
.
.................................................26
JAK NAPISAĆ DOBRY ARTYKUŁ – PRAKTYCZNE WSKAZÓWKI
.
......................13
Na co zwrócić uwagę przygotowując artykuł do dalszego przedruku?
.......14
1) Znajdź odpowiednie miejsce na pozostawienie swojego
WYKORZYSTAJ POTĘGĘ ARTYKUŁÓW!
– Anna Grabka
●
str.
4
Czy istnieje darmowa i skuteczna reklama?
Czy istnieje darmowa i skuteczna reklama?
Tak. Powiem więcej - istnieje reklama, która poza promowaniem
pozwala budować wiarygodność i markę. Istnieje reklama, która
zwiększa ruch na stronie www, podnosi Page Rank i... rozprzestrzenia
się jak wirusy :)
Jeśli prowadzisz biznes w internecie - z pewnością zauważasz jak marne
rezultaty przynosi reklama graficzna - różnego rodzaju bannery
i buttony już nie działają na odbiorcę. Wręcz przeciwnie - omijamy je,
praktycznie nie zauważamy. Jeśli na 100 odsłon bannera - zdarzą się
2 kliknięcia jest to już bardzo wysoka "skuteczność", ale z reguły
wygląda to o wiele gorzej...
Jedną z najskuteczniejszych form promowania swoich stron, usług,
produktów w Internecie jest reklamowanie się za pomocą artykułów.
Wystarczy, że napiszesz dobry artykuł, pod nim umieszczasz stopkę
autorską wraz z linkiem do swojej strony i zezwolisz innym
przedrukować artykuł w swoim serwisie. I to wszystko.
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
&
Anna Grabka
WYKORZYSTAJ POTĘGĘ ARTYKUŁÓW!
– Anna Grabka
●
str.
5
Czy istnieje darmowa i skuteczna reklama?
Właściciele serwisów internetowych, redaktorzy ezinów - często
poszukują treści na swoje strony, czy do ezinów. Jeśli działasz już jakiś
czas w Internecie - to pewnie nie raz otrzymywałeś maile z prośbą
o zgodę na przedruk (umieszczenie w innym serwisie).
Wykorzystaj to
zapotrzebowanie!
W anglojęzycznej części Internetu to bardzo rozpowszechniona forma
reklamowania najdrobniejszych nawet usług. Niemal każdy, kto
prowadzi jakąkolwiek działalność i posiada stronę www - pisze artykuł
i umieszcza go wszędzie tam, gdzie to możliwe.
Na przykład osoba prowadząca szkolenia nt. motywacji - pisze artykuł,
w którym zamieszcza PRAKTYCZNE wskazówki dotyczące tego tematu.
Ważne, by były to naprawdę wartościowe informacje.
Pod artykułem umieszcza stopkę do strony, na której promuje swoje
usługi. Później szuka miejsc, w których można umieścić taki artykuł.
Może szukać tematycznych stron, blogów i pisać do ich właścicieli
proponując umieszczenie swojego artykułu.
Wówczas wygląda to tak:
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
&
Anna Grabka
Plik z chomika:
goffu
Inne pliki z tego folderu:
jak zrozumieć publiczność.pdf
(12143 KB)
eBooks.PL.Adam Lepa.Swiat manipulacji.- Socjotechnika.Propaganda.Media.doc
(500 KB)
Efekt Motyla (sukces, firma, biznes, motywacja).pdf
(766 KB)
How to Write What You Want.pdf
(1539 KB)
Grabka Anna - Wykorzystaj potege artykulow (promocja, wizerunek, reklama).pdf
(343 KB)
Inne foldery tego chomika:
komunikacja
marketing, reklama
PR
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin