Bmw 530i.pdf
(
493 KB
)
Pobierz
Microsoft Word - S-0172 BMW 530.doc
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0172
Ark. 1
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: BMW 530 i
A. Marka pojazdu: BMW,
B. VIN (3 pierwsze znaki): WBA,
C. Typ, model, (nazwa handlowa): seria 5,
D. Kod typu, model (nazwa homologacyjna): 560L,
E. Odmiany: BD,
F. Rodzaj: samochód osobowy, M1,
G. Podrodzaj: sedan,
H. Przeznaczenie: nieokreślone,
I. Numer homologacji krajowej MI: PL 0*2400*00
J. Przykład VIN-u:
WBANA71030B100248,
K. Powyższe dane dotyczą pojazdów o numerze nadwozia ( VIN ) rozpoczynających
się od numeru:
WBANA71030B100248,
L. Wygląd pojazdu:
--
Ł. Info
rmacje o pojeździe:
Położenie wybitego
numeru nadwozia:
Numer nadwozia jest wybity na
prawym mocowaniu amortyzato-
ra.
2
Położenie numeru silnika:
Numer silnika znajduje się na
kadłubie silnika w dolnej części
po lewej stronie. Trudno widocz-
ny.
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
wrzesień
2003
Fax: 0-22/811-09-06
1
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0172
Ark. 2
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: BMW 530 i
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
3
Położenie tabliczki zna-
mionowej:
Tabliczka znamionowa znajduje
się na przednim prawym bocz-
nym wzmocnieniu.
4
Zasady rozpoznawania
(modelu roku):
Brak kodowania w systemie VIN.
--
5
Masa własna:
[kg]
1570
6
Dopuszczalna masa cał-
kowita (administracyjna w
kraju):
[kg]
2055
7
Ilość osi:
[szt]
2
8
Ilość kół:
[szt]
2+2
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
wrzesień
2003
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0172
Ark. 3
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: BMW 530 i
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
9
Rozkład
dopuszczal-
nej masy
całkowitej
(nacisku
całkowitego)
na osie
[kg]
905
1:
[kN]
9.05
[kg]
1150
2:
[kN]
11.50
10 Dopusz-
czalna ma-
sa całkowita
przyczepy
z hamul-
cem:
[kg]
2000
bez hamul-
ca:
[kg]
750
11 Największa
liczba
miejsc
do siedze-
nia:
[szt]
5
--
12 Nominalny rozmiar opon:
[mm/cal]
205/50 R17 94W
13 Dopuszczalne rozmiary
opon:
225/50 R16 95W
245/40 R18 93 W
245/45 R17 95W
oś 1- 245/40 R18 93W
oś 2 -275/35 R18 95 W
[mm/cal]
14
Ciśnienie
w kołach
przednich
obciążenie do 3
osób:
[MPa]
0.28
Zależnie od typu opon.
obciążenie
max.:
[MPa]
0.30
Ciśnienie
w kołach
tylnych
obciążenie do 3
osób:
[MPa]
0.28
obciążenie
max.:
[MPa]
0.30
15 Prędkość maksymalna:
[km/h]
245
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
wrzesień
2003
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0172
Ark. 4
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: BMW 530 i
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
16 Nominalna wartość usta-
wienia świateł mijania w
płaszczyźnie pionowej:
[cm/10m]
↓10
[%]
↓1.0
17 Nominalna wartość usta-
wienia świateł drogowych
w płaszczyźnie pionowej
(tylko dla układów cztero-
reflektorowych):
Układ jednoreflektorowy.
[cm/10m]
-------------------
[%]
--------------------
18 Nominalna wartość usta-
wienia świateł przeciwm-
głowych przednich w
płaszczyźnie pionowej
(tyko dla pojazdów fa-
brycznie wyposażonych w
światła przeciwmgłowe):
[cm/10m]
↓20
[%]
↓2.0
--
19 Maksymalna zmiana
ustawienia świateł w wy-
niku działania korektora
świateł mijania:
[cm/10m]
Ok. 20
[%]
Ok. 20
20 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca ro-
boczego:
[kN]
10.25
21 Minimalna wymagana siła
hamowania hamulca po-
stojowego:
[kN]
3.30
22 Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca awaryjnego:
Hamulec awaryjny stanowi każdy z obwodów hamulca roboczego.
23 Rozwiązanie konstrukcyj-
ne (homologowane) ha-
mulca postojowego:
Hamulec jest uruchamiany mechanicznie dźwignią zamontowaną w podłodze,
która za pośrednictwem linki działa na koła osi tylnej.
24 Przełożenie korektora
hamowania:
BD
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
wrzesień
2003
Fax: 0-22/811-09-06
Dane techniczno –
diagnostyczne
pojazdów
Nr
S-0172
Ark. 5
Arkuszy 8
DANE TECHNICZNE I HOMOLOGACYJNE POJAZDU: BMW 530 i
Lp
Wielkość
Jednostka
Wartość
Uwagi
25 Największy dopuszczalny
ruch jałowy koła kierowni-
cy:
[
o
]
6
26 Rozstaw
kół
przednich:
[mm]
1558
tylnych:
[mm]
1590
27 Zbieżność kół przednich:
[mm]
1±1
Wielkość regulowa-
na.
Warunki pomiaru: pojazd
obciążony masą odpowia-
dającą 3-osobom. Pełny
zbiornik paliwa.
[
o
]
0
o
10’±10’
28 Kąt pochylenia kół przed-
nich:
[
o
]
-0
o
30’±30’
Wielkość nieregu-
lowana
29 Kąt wyprzedzenia osi
sworznia zwrotnicy:
[
o
]
6
o
50’±30’
Wielkość nieregu-
lowana
30 Kąt pochylenia osi sworz-
nia zwrotnicy:
[
o
]
BD
31 Zbieżność kół tylnych:
Wielkość regulowa-
na
[mm]
1±1
--
[
o
]
0
o
10’±10’
32 Kąt pochylenia kół tylnych:
[
o
]
-1
o
30’±5’
Wielkość regulowa-
na
33
Dopuszczalna nieślado-
wość kół:
[mm]
32
lub tzw. offset:
[
o
]
34
Dopuszczalna nierówno-
ległość osi:
[mm]
23
lub tzw. setback:
[
o
]
35 Skrętność
kół przed-
nich
koło we-
wnętrzne:
[
o
]
41
o
koło ze-
wnętrzne:
[
o
]
32
o
36 Parametr
minimalnej
sprawności
amortyzato-
rów
przednich:
[%]
30
Dla urządzeń wykonujących
pomiar metodą EUSAMA.
tylnych:
[%]
20
INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO
03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 80
Tel: 0-22/811-02-97; 0-22/811-32-31 w. 160 - sprawy techn.-merytoryczne;
0-22/811-32-31 w. 172 - zamówienia;
Data:
wrzesień
2003
Fax: 0-22/811-09-06
Plik z chomika:
ProZak88
Inne pliki z tego folderu:
Opel Agila.pdf
(438 KB)
Mercedes Sprinter.pdf
(387 KB)
Fiat Bravo-Brava 1.6.pdf
(481 KB)
Fiat Bravo-Brava 1.4.pdf
(495 KB)
Daf CF75-85.pdf
(547 KB)
Inne foldery tego chomika:
BMW
Dane techniczne
FORD
Książki serwisowe & naprawcze
Mapa Polski 2015 BMW Mk3 Mk4 CD
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin