- uczeń zna teksty kolęd
- uczeń zna tradycje i obrzędy związane z Bożym Narodzeniem
- uczeń umie przeżywać tradycje ludowe, religijne
- uczeń umie współpracować w grupie
- uczeń potrafi zinterpretować i zrealizować przebieg założeń scenariusza
- uczeń portafi pełnić różne role w grupie
CHARAKTERYSTYKA GRUPY: wychowankowie internatu
METODY: śpiewanie kolęd, recytacja wierszy
FORMY: indywidualna, zespołowa
PRZEBIEG ZAJĘĆ:
1. Przygotowania do Wieczoru Wigilijnego
2. Opracowanie scenariusza, przydział ról
3. Wykonanie przez młodzież ozdób świątecznych
4. Przygotowanie sali do Wigilii
5. Powitanie dyrekcji szkoły przez kierownika internatu
6. Uroczysta kolacja – Wieczerza Wigilijna
7. Prezentacja części artystycznej – recytacja wierszy, śpiewanie kolęd – według scenariusza
8. Dzielenie się opłatkiem, składanie sobie życzeń
9. Wspólne śpiewanie kolęd
Opracowała: Osoba hospitująca zajęcia:
......................... ..........................................
mgr Alicja Grzywna
Osoba obserwująca:
........................................
pati_label