Resor:
- wersja komfortowa – bez zmian- wersja rajdowa – zanieść do kowala i kazać mu przeklepać pióra resora tak, aby auto było niższe o około 5 cm- wersja wyścigowa - zanieść do kowala i kazać mu przeklepać pióra resora tak, aby auto było niższe o minimum 5 cm, dołożyć jedno pióro (tylko na gładkie asfalty)
Sprężyny:
- wersja komfortowa – bez zmian- wersja rajdowa – zanieść sprężyny do kowala i kazać mu je przyciąć o ¾ zwoja i dogiąć, odbojniki przyciąć o 1 bulwę- wersja wyścigowa - zanieść sprężyny do kowala i kazać mu je przyciąć o 1 – 2 zwoje i dogiąć, odbojniki przyciąć o 1-2 bulwę (tylko na gładkie asfalty)
Amortyzatory:
- wersja 1 roczna – amorki z Krosna- wersja 2-3 letnia – amorki Bilstein
Sprzedażą, naprawa, przeglądem i strojeniem Bisteinów zajmuje się
Polsce Zerkopol w Warszawie (0-22) 614-39-90
- wersja dożywocie (w USA) – amorki Koni- wersje nieznane – amorki Monroe i inne
Dodatkowo warto wzmocnić mocowanie śrub resoru i kielichy sprężyn oraz mocowanie amortyzatorów przednich i tylnych (każdy blacharz to zrobi).
bie96