Zawieszenie 3.odt

(11 KB) Pobierz

Resor:

- wersja komfortowa – bez zmian
- wersja rajdowa – zanieść do kowala i kazać mu przeklepać pióra resora tak, aby auto było niższe o około 5 cm
- wersja wyścigowa - zanieść do kowala i kazać mu przeklepać pióra resora tak, aby auto było niższe o minimum 5 cm, dołożyć jedno pióro (tylko na gładkie asfalty)

Sprężyny:

- wersja komfortowa – bez zmian
- wersja rajdowa – zanieść sprężyny do kowala i kazać mu je przyciąć o ¾ zwoja i dogiąć, odbojniki przyciąć o 1 bulwę
- wersja wyścigowa - zanieść sprężyny do kowala i kazać mu je przyciąć o 1 – 2 zwoje i dogiąć, odbojniki przyciąć o 1-2 bulwę (tylko na gładkie asfalty)

Amortyzatory:

- wersja 1 roczna – amorki z Krosna
- wersja 2-3 letnia – amorki Bilstein  

Sprzedażą, naprawa, przeglądem i strojeniem Bisteinów zajmuje się

Polsce Zerkopol w Warszawie (0-22) 614-39-90

- wersja dożywocie (w USA) – amorki Koni
- wersje nieznane – amorki Monroe i inne

 

Dodatkowo warto wzmocnić mocowanie śrub resoru i kielichy sprężyn oraz mocowanie amortyzatorów przednich i tylnych (każdy blacharz to zrobi).

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin