Autopromocja_Pokaz_na_co_Cie_stac_szefowi_podwladnym_i_klientom_autopo.pdf

(895 KB) Pobierz
Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom
ID DO:
Spis treści
Autopromocja. Pokaż,
na co Cię stać — szefowi,
podwładnym i klientom
KATALOG KSI EK:
Katalog online
Bestsellery
Nowe książki
Zapowiedzi
Autorzy: Jessica Kleiman, Meryl Weinsaft Cooper
ISBN: 978-83-246-3378-4
Tytuł oryginału: Be Your Own Best Publicist:
and Rewarded at Work
Format: 140 × 208, stron: 224
CENNIK I INFORMACJE:
o nowościach
Zamów cennik
Wewnętrznydziałpublicrelations:
• Zadbaj o swoją reputację.
Stań się niezastąpiony.
• Wypromuj siebie.
Żadna orkiestra dęta nie zagra na Twoją nutę, więc tylko od Ciebie zależy, czy narobisz wrzawy
w miejscu pracy. Jessica i Meryl przedstawiają konkretne sposoby na to, jak się zareklamować,
jak wykorzystać swój czar i jak zalśnić niczym najjaśniejsza gwiazda.
Tory Johnson,
dyrektor generalna Women for Hire oraz współautorka programu Good Morning America
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
Do koszyka
Wizerunek wart jest więcej niż tysiąc słów
Carlos Ruíz Zafón,
Cień wiatru
Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie
szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych — tym wszystkim zajmują
się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, irmy,
projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!
Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło
konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie
awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną irmę? Bez względu na
swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną
markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces.
W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to,
żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem.
Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!
• Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową.
• Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.
• Bądź proaktywny i naucz się reagować.
• Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.
• Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację.
• Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi.
• Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.
• Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.
• Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.
• Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.
Do przechowalni
Nowo
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. 32 230 98 63
redakcja: redakcjawww@onepress.pl
informacje: o księgarni onepress.pl
772687478.001.png 772687478.002.png
772687478.003.png
Spis treci
Wstp
11
P RZYGOTUJ SI
Rozdzia 1. Kluczem jest komunikacja
17
Rozdzia 2. Zawsze potrzebny jest plan (i plan awaryjny)
33
Rozdzia 3. Zosta (pozytywn) mdral
51
P RZEDSTAW SI
Rozdzia 4. Chodzi o to, kogo znasz (i kto zna Ciebie) 69
Rozdzia 5. Chodzi o przekaz 93
Rozdzia 6. Wygld to nie wszystko (ale z pewnoci pomaga) 113
Rozdzia 7. Co mam zrobi, eby mnie zauwayli?
127
P RZYPILNUJ SI
Rozdzia 8. Chwal si (ale nie za gono)
139
Rozdzia 9. Podszlifuj swoj wiedz o spoeczestwie
(i serwisach spoecznociowych) 155
Rozdzia 10. Gratyfikacja wcale nie musi by natychmiastowa 175
Rozdzia 11. Kady kryzys to nowe moliwoci
191
10
Autopromocja
Zakoczenie
205
Polecana lektura
209
Bibliografia
211
O autorkach
219
Rozdzia 4.
Chodzi o to, kogo znasz
(i kto zna Ciebie)
„aden czowiek nie jest samotn wysp”.
— John Donne
„To pani nie wie, kim jestem?”. Gdybymy dostawali zotówk za
kadym razem, gdy syszymy te sowa, bylibymy bogaci. W wiecie re-
klamy czerwone dywany i proszone przyjcia przycigaj ludzi, którzy
oczekuj, e zostan rozpoznani i stosownie do tego potraktowani. Na
moment odómy na bok kwesti, e tego typu pytanie samo w sobie
jest w zym gucie (bo albo wywouje zakopotanie, albo sprawia, e
robisz z siebie idiot). Zamiast tego, wycznie na potrzeby tego
tekstu proponujemy, eby przyjrza si, w jaki sposób ludzie mog
odpowiedzie na tego rodzaju pytanie, jeli padnie z Twoich ust.
Tworzenie silnych wizi i dbao o kontakty osobiste jest kluczo-
wym elementem sukcesu w kadej brany. Jednak w PR jest to element
zasadniczy — prawda jest taka, e zaleymy w caoci od naszych
kontaktów. Na przykad:
Zapewnienie sobie tematu w wiadomociach zaley wycznie
od relacji z realizatorami lub reporterami.
772687478.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin