Karta - wzór.doc

(48 KB) Pobierz
WZÓR

WZÓR

Karta indywidualnych potrzeb ucznia

Część A

Data założenia karty

 

Imię / imiona i nazwisko ucznia

 

Nazwa przedszkola lub szkoły zakładającej kartę

 

Oznaczenie grupy / klasy

 

Podstawa założenia karty

Ważne informacje 

Orzeczenie o potrzebie indywidualnego nauczania / przygotowania przedszkolnego

Data wydania orzeczenia ……………    Numer orzeczenia ……………

Dotyczy:

 

 

Opinia poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym poradni specjalistycznej

Data wydania opinii ……………             Numer opinii ……………

Dotyczy:

 

 

Rozpoznanie dokonane przez nauczycieli i specjalistów*

Dotyczy:

 

 

 

 

* Nauczyciele uczący w danej klasie, w wyniku zespołowej analizy indywidualnych przypadków uczniów, kartę indywidualnych potrzeb mogą założyć uczniowi:

·         szczególnie uzdolnionemu;

·         ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia);

·         z zaburzeniami komunikacji językowej;

·         choremu przewlekle;

·         będącemu w sytuacji kryzysowej lub traumatycznej;

·         z niepowodzeniami szkolnymi;

·         zaniedbanemu środowiskowo lub wychowawczo (w związku z trudną sytuacją bytową ucznia i jego rodziny, sposobem spędzania czasu wolnego, kontaktami środowiskowymi);

·         z trudnościami adaptacyjnymi związanymi z wcześniejszym kształceniem się za granicą lub różnicami kulturowymi;

·         z orzeczeniem o potrzebie indywidualnego nauczania (jedynie w sytuacji, kiedy planowane jest dodatkowe lub inne wsparcie niż wynikające z przepisów w sprawie organizacji indywidualnego nauczania).

 

UWAGA!

Karty nie zakłada się uczniom z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego (niepełnosprawnym, niedostosowanym społecznie oraz zagrożonym niedostosowaniem społecznym), którym należy opracować indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET).

 


Część B

Imię / imiona i nazwisko ucznia

 

Data zenia części B*

 

Oznaczenie grupy / klasy

 

Zakres, w którym uczeń wymaga pomocy psychologiczno-pedagogicznej z uwagi na indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne

 

 

Zakres pomocy

Zalecenia zespołu

Ustalenia dyrektora

Formy i sposoby udzielanej pomocy

 

 

Okresy udzielania pomocy

 

 

Wymiar godzin dla poszczególnych form pomocy**

 

 

Kto opracuje plan działań wspierających

 

 

Termin kolejnego spotkania zespołu

 

 

Podpisy

Osób biorących udział  w posiedzeniu zespołu

 

 

Dyrektora

Ocena efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej***

 

 

 

 

Podpisy

Osób biorących udział  w posiedzeniu zespołu

 

 

Dyrektora

 

* W sytuacji potrzeby kontynuacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej – przez kolejny okres czasu – do części A dołącza się kolejne części B

** Wypełnia tylko dyrektor

*** Po dokonaniu oceny efektywności pomocy udzielanej uczniowi, w przypadku kiedy ta sama lub inna forma pomocy jest zalecana na kolejny okres czasu, zespół ponownie wypełnia część B

Zgłoś jeśli naruszono regulamin