MIESIĄC
TYDZIEŃ
ROZDZIAŁ
WRZESIEŃ (1)
GET READY
MATERIAŁ
SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
FUNKCJE JĘZYKOWE
UMIEJĘTNOŚCI
· Kraje
i narodowości
· Alfabet
· Liczebniki 1-100
· Rodzina
· Miesiące / Daty
· Przedmioty
i wyposażenie klasy
· Czasownik to be
· Zaimki osobowe
· Przymiotniki dzierżawcze
· Liczba mnoga rzeczowników
· Przyimki miejsca
· Przedstawianie się
· Pytanie o imię
i o pochodzenie
· Zwrot: Nice to meet you.
· Podawanie pisowni (spelling)
· Czytanie / Słuchanie – uzupełnianie dialogu; rozwiązywanie zagadek
· Mówienie – role play; wymiana informacji
· Słuchanie w celu uzyskania informacji
· Wymowa – końcówki liczby mnogiej
CELE OSIĄGANE
UCZEŃ:
PRZEZ
UCZNIA
Zna niektóre wyrazy i zwroty z działu Get ready A, B, C.
Zna formy czasownika to be.
Uzupełnia proste zdania formami czasownika to be.
Odpowiada na proste pytania: What’s your name?, Where are you from?,
ma problem ze swobodnym formułowaniem pytań.
Zna alfabet, litery wymienia w kolejności, ma problemy ze swobodnym literowaniem wyrazów.
Uzupełnia zdania przymiotnikami dzierżawczymi, ma problem
z zastosowaniem ich w wypowiedzi.
Podaje datę.
Tworzy liczbę mnogą rzeczowników i zna formy nieregularne (people, men, women, children).
Uzupełnia zdania przyimkami miejsca.
Zna i stosuje wyrazy oraz zwroty z działu Get ready A, B, C.
Swobodnie rozmawia, stosując formy czasownika to be, zadaje pytania, odpowiada.
Swobodnie literuje i rozumie literowane wyrazy.
Rozmawia o rodzinie, pytając i odpowiadając na pytania o wiek i daty urodzenia, swobodnie posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi.
Prawidłowo opisuje położenie przedmiotów, stosując przyimki miejsca.
Prawidłowo stosuje formy regularnej i nieregularnej liczby mnogiej rzeczowników.
ZADANIA DOMOWE
TESTY
MIĘDZYPRZEDMIOTOWE
REFORMY
WB (Workbook):
ćw. ze s. 3-6
Słowniki: Słownik podręczny Longmana, Słownik współczesny Longmana
Gramatyki: Gramatyka angielska
dla gimnazjalistów
TB (Teacher’s Book): Extra, s. 4, 6, 9
TTP (Total Teacher’s Pack): Photocopiable activity 1-3, s. 44-45
WRZESIEŃ (2)
Przedmioty szkolne
Dni tygodnia
Zegar
Pokój – wyposażenie
Wygląd zewnętrzny
· Tryb rozkazujący
· Zaimki w formie dopełnienia
· Zaimki wskazujące
· Przedimki określone
i nieokreślone
Polecenia wydawane
w trakcie lekcji
Pytanie o godzinę
Podawanie godziny
Mówienie – wymiana informacji
Słuchanie – wykonywanie poleceń
· Czytanie / Słuchanie w celu uzyskania informacji; dopasowywanie informacji
do fotografii
Zna niektóre wyrazy i zwroty z działu Get ready D, E, F.
Podaje godziny – pełne i wpół do ...
W prosty sposób przedstawia ulubione przedmioty szkolne: My favourite subjects are ...
Uzupełnia instrukcje czasownikami w trybie rozkazującym, wykonuje polecenia.
Uzupełnia zdania zaimkami w funkcji dopełnienia, ale ma problem z ich prawidłowym użyciem w wypowiedzi.
Uzupełnia zdania zaimkami wskazującymi: this, that, these, those , ale ma problem z zastosowaniem zaimków w liczbie mnogiej.
Prostymi pojedynczymi zdaniami opisuje osoby: He’s tall., She’s young.
...
grzywajupik