Challenges_1 rozkład materiału.doc

(585 KB) Pobierz
ROZKŁAD MATERIAŁU / PLAN WYNIKOWY

 

ROZKŁAD MATERIAŁU / PLAN WYNIKOWY

 

Challenges 1

 

POZIOM KOMPETENCJI JĘZYKOWEJ WG CEF: A1

 

 

MIESIĄC

TYDZIEŃ

ROZDZIAŁ

WRZESIEŃ (1)

GET READY

 

MATERIAŁ

 

TEMATYKA

SŁOWNICTWO

 

GRAMATYKA

 

FUNKCJE JĘZYKOWE

SPRAWNOŚCI

UMIEJĘTNOŚCI

 

 

·         Kraje

i narodowości

·         Alfabet

·         Liczebniki 1-100

·         Rodzina

·         Miesiące / Daty

·         Przedmioty

i wyposażenie klasy

 

 

·         Czasownik to be

·         Zaimki osobowe

·         Przymiotniki dzierżawcze

·         Liczba mnoga rzeczowników

·         Przyimki miejsca

 

 

 

 

·         Przedstawianie się

·         Pytanie o imię

i o pochodzenie

·         Zwrot: Nice to meet you.

·         Podawanie pisowni (spelling)

 

·         Czytanie / Słuchanie – uzupełnianie dialogu; rozwiązywanie zagadek

·         Mówienie – role play; wymiana informacji

·         Słuchanie w celu uzyskania informacji

·         Wymowa – końcówki liczby mnogiej

 

CELE OSIĄGANE

POZIOM PODSTAWOWY

UCZEŃ:

POZIOM PONADPODSTAWOWY

UCZEŃ:

PRZEZ

UCZNIA

 

Zna niektóre wyrazy i zwroty z działu Get ready A, B, C.

Zna formy czasownika to be.

Uzupełnia proste zdania formami czasownika to be.

Odpowiada na proste pytania: What’s your name?, Where are you from?,

ma problem ze swobodnym formułowaniem pytań.

Zna alfabet, litery wymienia w kolejności, ma problemy ze swobodnym literowaniem wyrazów.

Uzupełnia zdania przymiotnikami dzierżawczymi, ma problem

z zastosowaniem ich w wypowiedzi.

Podaje datę.

Tworzy liczbę mnogą rzeczowników i zna formy nieregularne (people, men, women, children).

Uzupełnia zdania przyimkami miejsca.

 

 

Zna i stosuje wyrazy oraz zwroty z działu Get ready A, B, C.

Swobodnie rozmawia, stosując formy czasownika to be, zadaje pytania, odpowiada.

Swobodnie literuje i rozumie literowane wyrazy.

Rozmawia o rodzinie, pytając i odpowiadając na pytania o wiek i daty urodzenia, swobodnie posługuje się liczebnikami głównymi i porządkowymi.

Prawidłowo opisuje położenie przedmiotów, stosując przyimki miejsca.

Prawidłowo stosuje formy regularnej i nieregularnej liczby mnogiej rzeczowników.

 

 

INNE

ĆWICZENIA DODATKOWE

ZADANIA DOMOWE

MATERIAŁY DODATKOWE

TESTY

ŚCIEŻKI

MIĘDZYPRZEDMIOTOWE

ZGODNOŚĆ Z WYMOGAMI

REFORMY

 

 

WB (Workbook):

ćw. ze s. 3-6

 

 

 

 

 

 

 

Słowniki: Słownik podręczny Longmana, Słownik współczesny Longmana

Gramatyki: Gramatyka angielska

dla gimnazjalistów

TB (Teacher’s Book): Extra, s. 4, 6, 9

TTP (Total Teacher’s Pack): Photocopiable activity 1-3, s. 44-45

 

 

 

MIESIĄC

TYDZIEŃ

ROZDZIAŁ

WRZESIEŃ (2)

GET READY

 

MATERIAŁ

 

TEMATYKA

SŁOWNICTWO

 

GRAMATYKA

 

FUNKCJE JĘZYKOWE

SPRAWNOŚCI

UMIEJĘTNOŚCI

 

 

Przedmioty szkolne

Dni tygodnia

Zegar

Pokój – wyposażenie

Wygląd zewnętrzny

 

 

 

·         Tryb rozkazujący

·         Zaimki w formie dopełnienia

·         Zaimki wskazujące

·         Przedimki określone

i nieokreślone

 

 

Polecenia wydawane

w trakcie lekcji

Pytanie o godzinę

Podawanie godziny

 

Mówienie – wymiana informacji

Słuchanie – wykonywanie poleceń

·         Czytanie / Słuchanie w celu uzyskania informacji; dopasowywanie informacji

do fotografii

 

CELE OSIĄGANE

POZIOM PODSTAWOWY

UCZEŃ:

POZIOM PONADPODSTAWOWY

UCZEŃ:

PRZEZ

UCZNIA

 

Zna niektóre wyrazy i zwroty z działu Get ready D, E, F.

Podaje godziny – pełne i wpół do ...

W prosty sposób przedstawia ulubione przedmioty szkolne: My favourite subjects are ...

Uzupełnia instrukcje czasownikami w trybie rozkazującym, wykonuje polecenia.

Uzupełnia zdania zaimkami w funkcji dopełnienia, ale ma problem z ich prawidłowym użyciem w wypowiedzi.

Uzupełnia zdania zaimkami wskazującymi: this, that, these, those , ale ma problem z zastosowaniem zaimków w liczbie mnogiej.

Prostymi pojedynczymi zdaniami opisuje osoby: He’s tall., She’s young.

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin