1. psychologia mediów zajmuje się mikropłaszczyzną (czy coś takiego) 2. photoplay: a psychological study---> Munsterberg 3. eksperymentalne badania nad tworzeniem postaw i ich zmiana pod wplywem komunikacji- Hovland 4. kto powiedział, że "świat to globalna wioska" (chyba) 5. kilka pytań o kultywację, plus chyba nazwisko 6. nurt "urzytkowania i korzyści" 7. wymiary świata przedstawionego (istnienie, priorytety, wartości, relacje) 8. co to jest dyskurs --> sposób myślenia, użycie języka i coś tam jeszcze 9. badania, które umożliwiają wielostronny opis zjawiska --> sondażowe 10. średni czas oglądania tv - 4h, 2h, 2,5h, 3h 11. nakład gazety wyborczej w 2008 r – 411 tys 12. ulubione radio młodzieży (15-25?) w 2009r : rmf, zet, eska rock, tok fm, 13. eksperyment terenowy podać warunku czy wymagania (porównywalne grupy?) 14. co to jest redundancja? 15. funkcja fatyczna 16. coś o denotacji i konotacji, dwa pytania 17. podwójna artykulacja- wyrazy układają się w zdania 18. w którym roku pojawiły się Wiadomości? 1989 19. jakie cechy nadawcy zwiększą skuteczność perswazji? Wiarygodność, odwaga…. 20. podatność na perswazję- aktualny dobry nastrój 21. perswazja narracyjna 22. ile procent młodzieży wierzy, że sprawy poruszane w rozmowach w toku dzieją się często w realnym świecie- 86% 23. coś o podejściu jakościowym 24. ramy konstrukcyjne: konwencje narracyjne 25. w latach 90-tych w głównym czasie antenowym najmniej było: osób starszych 26. mężczyźni w mediach badania polskie: żonaci i kierownicze stanowisko; była też opcja młodzi (niestety błędna) 27. telewizyjni lekarze z lat 90-tych: specjaliści medycyny sądowej; chirurdzy i przychiatrzy; spokojni…. 28. coś o modelach rozumienia tekstu 29. generalizacja to strategia integracyjno- transformacyjna 30. POV- Branigan 31. kiedy większa uwaga- kiedy wzrasta nieprawdopodobieństwo 32. etapy przetwarzania inf. Telewizyjnych: kodowania, magazynowanie i wydobywanie inf z pamięci 33. metoda badania wydobywania- swobodne przypominanie 34. model „pływającej soczewki” – chyba- uwaga i rozumienie 35. zjawisko ‘iluzji wiedzy’ 36. agenda-setting 37. co pobudza najbardziej- transmisje sportowe 38. dlaczego lubimy potwory? Coś o ciemnej stronie ludzkiej natury 39. o interakcji paraspołecznej- co sprzyja chyba 40. mechanizmy wpływu społecznego w relacji paraspolecznej: wzbudzanie sympatii? 41. dyskredytacyjny model polityki- poniżanie przeciwnika 42. najpopularniejszy tygodnik- życie na gorąco 43. jeśli włączam jakiś program, żeby się przekonać o beznadziejności TV to to jest: poczycie tożsamości? 44. większość skarg na działalność mediów do KRRiT dotyczyło: reklam 45. coś o symbolizacji, autoregulacji i samoregulacji w odniesieniu do Bandury 46. o oglądaniu zrytualizowanym 47. model ELM 48. triada wpływów u Bandury 49. modelowanie symboliczne 50. cechy widzów- ogólna mała życiowa aktywność 51. model percepcji i kontroli 52. dyferencjał semantyczny 53. podwójne łącze zależności medialnej 54. mit gwałtu
dareness