ZARZADZANIE_REKLAMACJAMI.pdf
(
701 KB
)
Pobierz
SoftwareStudio sp. z o.o.
60-349Ponańul. Ostroroga 5/2
tel. 61 669 06 41, 61 669 06 42
poznan@softwarestudio.com.pl
p r o d u c e n t o p r o g r a m o w a n i a
www.softwarestudio.com.pl
ZRZĄDZNIEREKLMCJMI
Program Reklamacje
nieogranicatypówproceówktóremogąbyćdeiniowanewramachytemuItnieje
możliwoćwdrożeniawłaneproceówaimplementowaniewoichmodułów- dikiotwartejarchitekture
PnetProgramumożliwiarejetracjgłaanychpreklientówreklamacjidotycącychamawianychpre
nichelementówPowalanaybkipodglądtanurealiacjigłoeniaoradajemożliwoćwprowadenia
reklamacjinapodtawiektórejrealiowaneąwyyłkireklamacyjne
ZarądanieproceamiwramachaplikacjipowalawpółpracowaćwytkimpracownikomPańtwairmy
popreujednoliconyiutrukturaliowanyytemJednabaadanychMQL2008erveroramożliwoci
analitycneytemudająPańtwubłykawicnąinormacjoaawanowaniuadańDotpdowytkich
inormacji które premiecają i wra proceami jet ogranicony popre role i prawa dotpu
Dodatkowąunkcjąrealiowanąwtymmodulejetrejetracjapreyłekprycymytempowalana
oddielnąobługwrotówpoctyiodklientaplikacjamożegromadićwytkieinormacjenatemat
umówerwiowychigwarancyjnych - rodajumowyokreważnociopłatytrećumowyitpUmożliwia
rejetracjamówieńproblemówerwiowychireklamacjiklientóworaapewnianadórnadichrealiacją
Reklamowane wyroby mogą być rejetrowane dokładnocią do elementów truktur wyrobu - cci
ItniejemożliwoćintegracjiprogramureklamacjeytememERPlubinanowo- kigowymktórapowala
naanalikotówreklamacjiarównowkontekcie danegoklientajakrównieżwodnieieniudoproduktu
bąduługiProgramReklamacjeierwinetumożliwiatakżegromadenieinormacjioaproponowanych
rowiąaniachproblemówklientówTworonawtenpoóbbaapowalanawykorytaniewpryłoci
dotychcaowychdowiadceńerwiowychikróceniecaukolejnychkontaktów
1
Agnieszka Jaskulska
Zarządzaniereklamacjami
wpredibiortwietoklucowyelementdokonaleniapredibiortwaprawne
pretwaraniereklamacjiujawnianiegodnociktórychpretwaranieprowadidogenerowaniadiałań
mającychnacelunaprawniepożądanegotanuwproceieorapodjciediałańapobiegawcychktóre
wyeliminująpowtaniewpryłociokrelonejniegodnociPredtawionyytemreklamacyjnyotał
wykonanyiwdrożonypreGalactica
Oprogramowaniedoarądaniareklamacjamiawieraelementytakiejakkomplekowepodejcie do procesu
reklamacyjnegoipretwaraniereklamacjiarównogłaanychpreklientówaletakżereklamacjiirmy
kierowanych do włanych dotawców Połącenie wytkich obarów biorących udiał w proceie
wytwarania powala na prawną realiacj proceu dokonalenia i nacące wikenie eektywnoci
doskonalenia.
Studio
Reklamacje.net t
o oprogramowaniedoarądaniareklamacjami realiujenatpująceadania
Ewidencjareklamacjiigromadeniedanychdopretwaraniareklamacjiarównowiedibieirmyjaki
przez Internet;
arądanie reklamacjami popre aimplementowany proce prepływu inormacji identyikacji
problemówiniegodnociprowadeniadiałańkorygujących
Rozpatrywanie reklamacji;
proceowaniereklamacjianaliaopiniowaniewniokiipotreżenia
EwidencjapowodówniewykryciaproblemuorapowodówwytąpieniaproblemuDlakażdegopowodu
ewidencjonowanie podjtych diałań w celu uunicia niegodnoci ora prowadenie weryikacji
kutecnocidiałań
Generowanieobciążeńdotawcównapodtawiewniokówproceupretwaraniareklamacji
2
Agnieszka Jaskulska
Gromadenieałącnikównpdjciakanyitp/
Rejetracjaormularyreklamacyjnychtrybuprotegolubłożonego
Podstawowe elementy oprogramowania do reklamacji:
Kontrahenci - baakontrahentówklientówidotawców
Reklamacje
ewntrnegłaanepreklientówapomocąormularagłoeniainternetowego
Reklamacjedodotawcówodnoąceidoniegodnociwdotawcachmateriałówikomponentów
Reklamacjeilociowewynikającerealiacjidotaw
Niegodnoci- ewidencjaipretwaraniewykrytychniegodnoci
Ewidencjapotreżeńiuwagdodotawcówwraz z systemem powiadamiania mailowego (e-mail);
Diałania- podjtediałaniakorygująceiapobiegawce
Raporty etawieniowe ora podumowania w potaci wykreów generowane w różnych ujciach i
udotpnianetakżeprepreglądarkinternetową
3
Agnieszka Jaskulska
CECHYROZWIĄZNIREKLMCJE
WramachmodułuwyróżniamynatpująceelementyFormularinternetowygłoeniareklamacjicieżka
reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala - pracownicy gwaranta oceniający prełane protokoły
wydającygodnanaprawgwarancyjnąlubodmowDodatkowąunkcjonalnociąmodułujetprowadenie
ewidencjiroliceńerwiamiauługiwiąanenaprawamigwarancyjnymiProgramwypoażonyjetw
ereg unkcji kontrolnych na etapie rejetrowania głoenia reklamacyjnego (wypełniania
protokołu
reklamacji)oranaetapiewyrażaniagodyprepracownikagwarantanpkontrolpowtaralnocinapraw
WSPARCIE PROCESU REKLAMACYJNEGO
plikacjaumożliwiaprawnepreprowadenieproceureklamacjiikoordynacjdiałańmającychnacelu
uuniciukutkówpowtaniawadyOobywynaconedopreprowadeniakonkretnychdiałańrejetrują
potpy prac Program poiada unkcje budowania raportów i analiowania wprowadonych danych
Organiacja proceu obługi reklamacji który wiąże i pryjciem głoenia wynaceniem oób
odpowiedialnycharopatreniereklamacjiutaleniemprycyniwrecierowiąaniemproblemuwpoób
zapewniającyprawnąobługpryjmowaniairopatrywaniagwarancjimożetanowielementniewykle
itotnydlabudowaniapoytywnychrelacjiklientemwpryłociProgrampowalanarejetrowanie
głoeńreklamacyjnychOnLinepreInternetiwytawianieprotokołówreklamacyjnychwrawydrukiem
potwierdzenia dla klienta.
4
Agnieszka Jaskulska
5
Agnieszka Jaskulska
Plik z chomika:
softwarestudio
Inne pliki z tego folderu:
ZARZADZANIE_REKLAMACJAMI.pdf
(701 KB)
REKLAMACJE_PRZEZ_INTERNET.pdf
(584 KB)
Inne foldery tego chomika:
HelpDesk OTRS
Oprogramowanie
Program CMMS
Program CRM
Program Dokumenty
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin