ZARZADZANIE_REKLAMACJAMI.pdf

(701 KB) Pobierz
SoftwareStudio sp. z o.o.
60-349Ponańul. Ostroroga 5/2
tel. 61 669 06 41, 61 669 06 42
p r o d u c e n t o p r o g r a m o w a n i a
www.softwarestudio.com.pl
ZRZĄDZNIEREKLMCJMI
Program Reklamacje nieogranicatypówproceówktóremogąbyćdeiniowanewramachytemuItnieje
możliwoćwdrożeniawłaneproceówaimplementowaniewoichmodułów- dikiotwartejarchitekture
PnetProgramumożliwiarejetracjgłaanychpreklientówreklamacjidotycącychamawianychpre
nichelementówPowalanaybkipodglądtanurealiacjigłoeniaoradajemożliwoćwprowadenia
reklamacjinapodtawiektórejrealiowaneąwyyłkireklamacyjne
ZarądanieproceamiwramachaplikacjipowalawpółpracowaćwytkimpracownikomPańtwairmy
popreujednoliconyiutrukturaliowanyytemJednabaadanychMQL2008erveroramożliwoci
analitycneytemudająPańtwubłykawicnąinormacjoaawanowaniuadańDotpdowytkich
inormacji które premiecają i wra proceami jet ogranicony popre role i prawa dotpu
Dodatkowąunkcjąrealiowanąwtymmodulejetrejetracjapreyłekprycymytempowalana
oddielnąobługwrotówpoctyiodklientaplikacjamożegromadićwytkieinormacjenatemat
umówerwiowychigwarancyjnych - rodajumowyokreważnociopłatytrećumowyitpUmożliwia
rejetracjamówieńproblemówerwiowychireklamacjiklientóworaapewnianadórnadichrealiacją
Reklamowane wyroby mogą być rejetrowane dokładnocią do elementów truktur wyrobu - cci
ItniejemożliwoćintegracjiprogramureklamacjeytememERPlubinanowo- kigowymktórapowala
naanalikotówreklamacjiarównowkontekcie danegoklientajakrównieżwodnieieniudoproduktu
bąduługiProgramReklamacjeierwinetumożliwiatakżegromadenieinormacjioaproponowanych
rowiąaniachproblemówklientówTworonawtenpoóbbaapowalanawykorytaniewpryłoci
dotychcaowychdowiadceńerwiowychikróceniecaukolejnychkontaktów
1
Agnieszka Jaskulska
 
798668151.015.png 798668151.016.png 798668151.017.png 798668151.001.png 798668151.002.png
 
Zarządzaniereklamacjami wpredibiortwietoklucowyelementdokonaleniapredibiortwaprawne
pretwaraniereklamacjiujawnianiegodnociktórychpretwaranieprowadidogenerowaniadiałań
mającychnacelunaprawniepożądanegotanuwproceieorapodjciediałańapobiegawcychktóre
wyeliminująpowtaniewpryłociokrelonejniegodnociPredtawionyytemreklamacyjnyotał
wykonanyiwdrożonypreGalactica
Oprogramowaniedoarądaniareklamacjamiawieraelementytakiejakkomplekowepodejcie do procesu
reklamacyjnegoipretwaraniereklamacjiarównogłaanychpreklientówaletakżereklamacjiirmy
kierowanych do włanych dotawców Połącenie wytkich obarów biorących udiał w proceie
wytwarania powala na prawną realiacj proceu dokonalenia i nacące wikenie eektywnoci
doskonalenia.
Studio Reklamacje.net t o oprogramowaniedoarądaniareklamacjami realiujenatpująceadania
Ewidencjareklamacjiigromadeniedanychdopretwaraniareklamacjiarównowiedibieirmyjaki
przez Internet;
arądanie reklamacjami popre aimplementowany proce prepływu inormacji identyikacji
problemówiniegodnociprowadeniadiałańkorygujących
Rozpatrywanie reklamacji;
proceowaniereklamacjianaliaopiniowaniewniokiipotreżenia
EwidencjapowodówniewykryciaproblemuorapowodówwytąpieniaproblemuDlakażdegopowodu
ewidencjonowanie podjtych diałań w celu uunicia niegodnoci ora prowadenie weryikacji
kutecnocidiałań
Generowanieobciążeńdotawcównapodtawiewniokówproceupretwaraniareklamacji
2
Agnieszka Jaskulska
798668151.003.png 798668151.004.png 798668151.005.png
Gromadenieałącnikównpdjciakanyitp/
Rejetracjaormularyreklamacyjnychtrybuprotegolubłożonego
Podstawowe elementy oprogramowania do reklamacji:
Kontrahenci - baakontrahentówklientówidotawców
Reklamacje ewntrnegłaanepreklientówapomocąormularagłoeniainternetowego
Reklamacjedodotawcówodnoąceidoniegodnociwdotawcachmateriałówikomponentów
Reklamacjeilociowewynikającerealiacjidotaw
Niegodnoci- ewidencjaipretwaraniewykrytychniegodnoci
Ewidencjapotreżeńiuwagdodotawcówwraz z systemem powiadamiania mailowego (e-mail);
Diałania- podjtediałaniakorygująceiapobiegawce
Raporty etawieniowe ora podumowania w potaci wykreów generowane w różnych ujciach i
udotpnianetakżeprepreglądarkinternetową
3
Agnieszka Jaskulska
798668151.006.png 798668151.007.png 798668151.008.png
CECHYROZWIĄZNIREKLMCJE
WramachmodułuwyróżniamynatpująceelementyFormularinternetowygłoeniareklamacjicieżka
reklamacyjna autoryzowanego serwisu; Centrala - pracownicy gwaranta oceniający prełane protokoły
wydającygodnanaprawgwarancyjnąlubodmowDodatkowąunkcjonalnociąmodułujetprowadenie
ewidencjiroliceńerwiamiauługiwiąanenaprawamigwarancyjnymiProgramwypoażonyjetw
ereg unkcji kontrolnych na etapie rejetrowania głoenia reklamacyjnego (wypełniania protokołu
reklamacji)oranaetapiewyrażaniagodyprepracownikagwarantanpkontrolpowtaralnocinapraw
WSPARCIE PROCESU REKLAMACYJNEGO
plikacjaumożliwiaprawnepreprowadenieproceureklamacjiikoordynacjdiałańmającychnacelu
uuniciukutkówpowtaniawadyOobywynaconedopreprowadeniakonkretnychdiałańrejetrują
potpy prac Program poiada unkcje budowania raportów i analiowania wprowadonych danych
Organiacja proceu obługi reklamacji który wiąże i pryjciem głoenia wynaceniem oób
odpowiedialnycharopatreniereklamacjiutaleniemprycyniwrecierowiąaniemproblemuwpoób
zapewniającyprawnąobługpryjmowaniairopatrywaniagwarancjimożetanowielementniewykle
itotnydlabudowaniapoytywnychrelacjiklientemwpryłociProgrampowalanarejetrowanie
głoeńreklamacyjnychOnLinepreInternetiwytawianieprotokołówreklamacyjnychwrawydrukiem
potwierdzenia dla klienta.
4
Agnieszka Jaskulska
798668151.009.png 798668151.010.png 798668151.011.png
5
Agnieszka Jaskulska
798668151.012.png 798668151.013.png 798668151.014.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin