IPE-T.doc

(261 KB) Pobierz

 

 

 

 

 

 

 

INDYWIDUALNY PROGRAM

EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY

 

 

 

 


 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

INDYWIDUALNY PROGRAM

EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNY

 

na rok szkolny 2007/2008

 

 

 

 

Program indywidualny dostosowany do możliwości ucznia ............................................. urodzonego .................................. opracowany w oparciu o podstawę programową do kształcenia specjalnego i diagnozę funkcjonalną –  testy zastosowane w badaniach: PAC-1 Gunzburga i sprawności motorycznej Oziereckiego.

 

 

 

 

 

 

 


Opracował zespół:

 

 

 

Zatwierdzony przez Radę Pedagogiczną

 

Podpis rodzica

............................................


 

 

 

 

 

 

SIEDLCE 2008

CHARAKTERYSTYKA DZIECKA

 

 

 

Sfera aktualnego rozwoju ucznia

 

 

Mocne strony

 

 

Słabe strony

 

A.    DIAGNOZA FUNKCJONALNA PAC-1

 

·        Zachowanie się przy stole

·        Sprawność motoryczna

·        Toaleta i mycie

·        Ubieranie się

·        Liczby i wielkości

·        Posługiwanie się ołówkiem

·        Czynności domowe

·        Sprawność manualna

·        Zręczność (kontrola motoryki)

·         Język

·         Ujmowanie różnic

·         Udział w zabawie

·         Nadwrażliwość na bodźce dotykowe

 

B.     ORZECZENIE PORADNI P-P

C.      

·         

·          

·          

·          

·          

·          

 

C.     OBSERWACJA

 

 

·         nadwrażliwość dotykowa

 

D.    TEST SPRAWNOŚCI MOTORYCZNEJ OZIERECKIEGO

 

Poniżej 4 roku życia.

 

 

 

UMIEJĘTNOŚCI ZNAJDUJĄCE SIĘ W SFERZE NAJBLIŻSZEGO ROZWOJU UCZNIA:

 

·        posługuje się widelcem

·        samodzielnie obsługuje się przy stole i je bez większej pomocy

·        schodzi po schodach bez poręczy

·        samodzielny w sprawach toalety (wyciera i myje ręce, myje twarz i zęby)

·        rozbiera się na noc

·        rozumie stosunki przestrzenne: na, do, w, za, nad, pod, przed, na zewnątrz, na górze, na dole

·        rozróżnia i nazywa podstawowe kolory (czerwony, zielony, żółty, zielony)

·        dodaje i odejmuje w zakresie liczby 4

·        grupuje według wielkości przedmioty tego samego rodzaju

·        rysuje postać człowieka w sposób uproszczony

·        czeka na swoją kolej

·        pomaga w zajęciach domowych

·        zdejmuje, odkręca i przekręca różne przedmioty

·        tnie papier nożycami

·        podskakuje obunóż

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

L.p.

 

Cele

szczegółowe

Przedmiot

realizacji

Uwagi

 

 

1.    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin