Komunikacja, marketing i zarządzanie projektem wg polskiego Chucka Norrisa.pdf
(
1170 KB
)
Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Komunikacja, marketing i
zarządzanie projektem wg polskiego Chucka Norrisa"
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Copyright by Złote Myśli & Olaf Sawajner, rok 2008
Autor: Olaf Sawajner
Tytuł: Komunikacja, marketing i zarządzanie projektem wg polskiego Chucka Norrisa
Data: 27.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
są
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P
owe
r
ed
by
TCPDF
(
www
.t
cpd
f.
o
r
g
)
SPIS TREŚCI
WSTĘP – CZYLI PARĘ SŁÓW WPROWADZENIA ...........................5
ROZDZIAŁ I:
SKUTECZNA KOMUNIKACJA
..........................................................
8
1.1.
Komunikacja w społeczeństwie
– wprowadzenie
.................................................................................................
8
1.2.
Komunikacja
w relacjach interpersonalnych
– wprowadzenie
................
11
1.3.
Komunikacja werbalna
..............................................................................
13
1.4.
Komunikacja niewerbalna
........................................................................
18
1.5.
Manipulacja versus perswazja
..................................................................
22
1.6.
Sposoby manipulacji
.................................................................................
24
1.7.
Skuteczna manipulacja
– czyli jak manipulować
..................................................................................
27
1.8.
Podstawowe sposoby motywacji pozafinansowej pracowników
.............
48
ROZDZIAŁ II:
MARKETING, CZYLI WŁAŚCIWIE
CO, JAK, GDZIE I Z CZYM?
............................................................
56
2.1.
Co to jest marketing?
................................................................................
56
2.2.
Od czego zacząć?
.......................................................................................
59
2.3.
Kampanie marketingowe
.........................................................................
65
2.4.
Podstawowe rodzaje marketingu
.............................................................
76
2.5.
Jak wybrać odpowiednią technikę?
.......................................................
102
2.6.
Rola public relations w marketingu
+ analiza SWOT
.............................................................................................
104
2.7.
Tworzenie zespołu
...................................................................................
110
2.8.
Efektywne zarządzanie
zespołem marketingowym
.............................................................................
113
ROZDZIAŁ III:
PROJECT MANAGEMENT
– CZYLI O PROJEKTACH W FIRMACH
.........................................
118
3.1.
Co to jest projekt?
....................................................................................
118
Na układy nie ma rady – ale czy na pewno?
.............................................
121
3.2.
Zarządzanie czasem w projekcie
.............................................................
125
Metoda zarządzania zadaniami w czasie:
ważne/nieważne, teraz/później
................................................................
130
3.3.
Przykładowy zarys produktu projektu
...................................................
133
Elektroniczny system czujników ruchu
dla osób niewidomych
...............................................................................
134
1.
Parę słów
............................................................................................
134
2.
Na czym to polega – co zmienia?
......................................................
135
3.
Zapotrzebowanie
...............................................................................
137
4.
Idea systemu
.....................................................................................
138
5.
Czysto od strony technicznej
.............................................................
139
6.
Teraz w paru zdaniach dowiesz się,
jak to wszystko razem musi działać
oraz jakie ma zastosowanie
...................................................................
139
7.
Autor pomysłu – dane
.......................................................................
142
3.4.
Dekalog Kierownika Projektu
.................................................................
143
Projekt 1 nie równa się Projekt 2
– innowacyjne pomysły versus rzeczywistość
..........................................
143
Komunikacja, komunikacja
i raz jeszcze komunikacja
..........................................................................
144
Motywacja do działania
.............................................................................
145
Czas to pieniądz
.........................................................................................
145
Efektywne i przemyślane zarządzanie zasobami
......................................
145
Tworzenie zespołu
.....................................................................................
146
Przejrzyste wymagania
..............................................................................
146
Rozwój
........................................................................................................
147
Lepiej przeciwdziałać,
niż później zajmować się efektami
............................................................
147
Kodeks ten nigdy się nie kończy
– miejsce na Twoją zasadę!
.......................................................................
147
3.5.
oraz efektywne zarządzanie
Ciągły rozwój
zespołem projektowym
..................................................................................
148
3.6.
oraz sposoby ich rozwiązywania
Najczęstsze konflikty
....................................................................
150
ZAKOŃCZENIE
.............................................................................
154
PODZIĘKOWANIA
........................................................................
155
DLACZEGO WEDŁUG
POLSKIEGO CHUCKA NORRISA?
.................................................
157
KOMUNIKACJA, MARKETING I...
–
darmowy fragment –
Złote Myśli
Olaf Sawajner
●
str. 5
Rozdział I:
Rozdział I:
Skuteczna komunikacja
Skuteczna komunikacja
1.1. Komunikacja w społeczeństwie
– wprowadzenie
Komunikacja jest jednym z najważniejszych aspektów życia w społe-
czeństwie, pełni rolę przekazywania informacji, ostrzegania, wyda-
wania komunikatów, prezentacji emocji oraz wielu innych rzeczy,
jest niezastąpionym narzędziem w kontaktach interpersonalnych.
Jest wiele metod, by starać się nakłonić drugą osobę do przyjęcia
swojego punktu widzenia. Razem ze wzrostem wiedzy na temat ko-
munikacji wielu naukowców poświęciło jej badaniu całe życie. Po-
wstały metody perswazji, perswazji społecznej, oddziaływania na
grupy, konformizmu społecznego czy bardziej zaawansowane meto-
dy – jak NLP (Neurolingwistyczne Programowanie) czy neuromani-
pulacje. Te wszystkie doktryny i metody łączy jedna rzecz – skupiają
się one na metodach komunikacji, pokazując jednocześnie, jak waż-
na ona jest, niezależnie od jej formy, bo oczywiście mamy zdania roz-
kazujące, pytające, twierdzące, metody prezentacji komunikatu – czy
to w radiu, telewizji, Internecie, czy w książkach i mowie. Metod,
technik i sposobów jest wiele, a jeszcze więcej będzie się ich poja-
wiać, jedno na pewno jednak nie ulegnie zmianie – niepodważalnie
istotna rola komunikacji w społeczeństwie.
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli
& Olaf Sawajner
Plik z chomika:
SwiatKsiazki
Inne pliki z tego folderu:
Etat, biznes tradycyjny czy marketing sieciowy.pdf
(1101 KB)
Podstawy pisania przekonujących tekstów.pdf
(460 KB)
Gotowa na sukces.pdf
(346 KB)
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera.pdf
(751 KB)
Scientific Advertising.pdf
(683 KB)
Inne foldery tego chomika:
!!!Złote Myśli PEŁNE WERSJE!!!
18+
Dla rodziców
E-biznes
Finanse osobiste
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin