hipnotyczny-marketing.pdf

(1237 KB) Pobierz
794839170.001.png
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "Hipnotyczny Marketing"
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Joe Vitale, rok 2008
Autor: Joe Vitale
Tytuł: Hipnotyczny Marketing
Data: 26.06.2011
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
Przedmowa . ..............................................................................................................6
Wstęp
Właśnie zaoszczędziłeś 25 tys. dolarów . ..................................................................8
Hipnotyczny marketing w
wersji dla
leniwych
.......................................................11
Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO . ....................................................15
Latające karły i bohater ludowego PR-u . ...............................................................17
Osiem sprawdzonych sposobów na
uzyskanie rozgłosu
........................................19
Pokaż swój stanik! . .................................................................................................25
21 sposobów na wymyślenie historii o
Tobie i Twoim biznesie
............................27
Woda... na młyn . ....................................................................................................35
Sprzedając krwawe gry komputerowe . ..................................................................37
Jak zainstalować „pragnienia sukcesu” w
swoim umyśle
......................................41
10 porad jak stać się atrakcyjnym dla
mediów od medialnej Tygrysicy
...............46
Siedem praw najlepszego promotora baseballu . ...................................................49
Psychologia hipnotycznego rozgłosu . ...................................................................52
Zaawansowane, ściśle tajne sposoby, aby
totalnie zawładnąć uwagą mediów
.....54
Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma . ........................................58
Niesamowity sposób o nazwie „E-DR
Publicity”
...................................................75
Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w
dowolnym programie
............................88
Klucze do hipnotycznych stron internetowych . ....................................................93
Mistrz copywirtingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety . .....................................97
Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego
strony
..................................................103
największego hipnotyzera świata
...........................112
Jak zamienić taką sobie stronę w
prawdziwie hipnotyczną
.................................114
Jak „Inspirujący Muzyk Ludowy” może
stworzyć hipnotyczny serwis
...............122
e-maili
...............................................140
Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? . ..........................................143
Jak zarobić nawet jeszcze więcej . .........................................................................156
Jakich pięciu sposobów możesz użyć, by
ludzie otworzyli Twojego e-maila?
....166
wzmocnienie Twoich
hipnotycznych
tekstów
. .......................................................................................183
 
Jak stworzyć kampanię marketingu wirusowego? . ..............................................191
Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki . ....................................................200
Czego Bernice nauczyła mnie na
temat
reklamy
.................................................207
Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu . ......................................................215
Epilog
Ukrywany sekret stawania się bogatym w
.................................221
O Autorze . .............................................................................................................225
zaledwie 79 dni
Zgłoś jeśli naruszono regulamin