KODY DO MASS EFFECT.txt

(1 KB) Pobierz
Aby kody działały, znajd plik BioInput.ini
i otwórz go dowolnym edytorem tekstu (np. windowsowy notatnik).
Znajd sekcję: [Engine.Console]
i tuż pod niš dopisz linijkę:

ConsoleKey=Tilde

po czym wcinij Enter aby pozostała linia odstępu między sekcjami. Zapisz zmiany i uruchom grę.

(Zamiast tyldy (Tilde) możesz użyć innego klawisza, którym będziesz uruchamiać konsolę w grze. Pamiętaj też aby przed jakimikolwiek zmianami w plikach gry wykonać ich kopie zapasowe)


Podczas gry wcinij klawisz, który uprzednio skonfigurowałe w pliku BioInput.ini. W powyższym przykładzie będzie to tylda [~].

Możesz używać poniższych kodów:

giveall - wszystkie bronie itp.

givexp # - dostajesz # punktów dowiadczenia (za # wstaw liczbę)

setparagon # - ustawia "paragon" na wartoć #

setrenegade # - ustawia "renegade" na wartoć #

givetalentpoints # - ustawia "talent points" na wartoć #

allammo - amunicja

ghost - przenikanie przez ciany

fly - latanie

walk - chodznie (wyłšcza 2 powyższe kody)

quit - wyłšcza grę

teleport - przeskakujesz do miejsca wskazanego kursorem

m_nMaxInventoryItems=9999 - więcej miejsca na przedmioty

giveallarmor nazwa - dostajesz pancerz o podanej nazwie
np.
giveallarmor Manf_Aldrin_Armor_Agent

giveallweapons nazwa - dostajesz broń o podanej nazwie
np.
giveallweapons Manf_Ariake_Weap

giveallomnitools nazwa - dostajesz omnitool o podanej nazwie
np.
giveallomnitools Manf_Aldrin_OmniTool

giveallbioamps nazwa - dostajesz bioamp o podanej nazwie
np.
giveallbioamps Manf_Aldrin_BioAmp


Zgłoś jeśli naruszono regulamin