6
Plan indywidualnej pracy z dzieckiem
* ……………………………………………………………………………………………
w roku szkolnym ………………./………………
Imię i nazwisko dziecka ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Data urodzenia/wiek dziecka ……………………………………….………………………../………………………...............................................................................................
Grupa przedszkolna …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Nauczyciele prowadzący: ……………………………………………………………………/………………………………………………………………………………………
Cele ogólne (całoroczne) wspomagania rozwoju dziecka:
- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Wyniki obserwacji I cech rozwojowych dziecka …… - letniego (na podstawie: Arkusza obserwacji cech rozwojowych dziecka)
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Cele szczegółowe (pierwsze półroczne: wrzesień - styczeń) wspomagania rozwoju dziecka:
______________________________________
* Uzupełnienie do wyboru na podstawie wyników obserwacji I Arkusza obserwacji cech rozwojowych dzieci:
- o wysokim poziomie rozwoju (fizycznego/umysłowego/społeczno - emocjonalnego)
- o przeciętnym poziomie rozwoju (harmonijnym/dysharmonijnym)
- o niskim poziomie rozwoju (dysfunkcje określonych cech, np. spostrzegania wzrokowego).
Planowany przebieg pracy z dzieckiem w pierwszym półroczu:
Lp.
Forma realizacji planu
Planowany
okres
realizacji założeń
Opis działań
Pomoce
Bieżące spostrzeżenia dotyczące efektów podjętych działań
1.
Praktyczne działania dziecka w naturalnych sytuacjach
2.
Zabawy
3.
Ćwiczenia
4.
Zajęcia dydaktyczne
5.
Realizacja zaleceń specjalisty (np. logopedy, psychologa, lekarza)
6.
Współpraca z rodzicami - zalecenia do pracy z dzieckiem w domu
Opis efektów pracy z dzieckiem w pierwszym półroczu (poziom realizacji celów szczegółowych):
Wyniki obserwacji II cech rozwojowych dziecka …… - letniego (na podstawie: Arkusza obserwacji cech rozwojowych dziecka)
Cele szczegółowe (drugie półroczne: luty - czerwiec) wspomagania rozwoju dziecka:
Planowany przebieg pracy z dzieckiem w drugim półroczu:
...
nowiny