ww.doc

(88 KB) Pobierz
__________________________________________________________________________

  __________________________________________________________________________

/\                                                                        /\

/  \     ,   ,           .= BERSERKERZY ZE SKELLIGE =.                    /  \

|  _|   $,  $,     ,                                                     |__ |

\/_| "ss.$ss. .s"                   Gildia Berserkerow ze Skellige      |__\/

    | .ss$$$$$$$$$$s,             jest stowarzyszeniem wojskowym         |

    | $$$$$$$$$$$$$`$$Ss          pozostajacym pod wylaczna kontrola     |

    | $$$$$$$$$$$$$$o$$$       ,  Jarla Skellige, ktory kieruje nia      |

    |$$$$$$$$$$$$$$$$$$$s,  ,s    poprzez swych komendantow.             |

    |$$$"$$$$$$""""$$$$$$"$$$$$,  Naczelnym zadaniem stojacym przed      |

    |$$$$s""$$$$ssssss"$$$$$$$$"  kazdym czlonkiem gildii jest dbanie    |

    |$$$"         `"""ss"$"$s""   o honor i dobro Skellige, zarowno      |

    |$$$,              `"""""$    poprzez obrone wysp nawet za cene      |

    |$$$$$$s...                   zycia, jak i pomnazanie dobr           |

    |$$$$$$$$$$$$s.               materialnych i chwaly archipelagu      |

    |$$$$$$$$$$$$$$$$$.           w swiecie. Zadania stojace przed       |

    |$$$$$$$$$$$$$$$$$$$s         Armia Jarla nie okreslaja jednoznacz-  |

    | $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$s       nie charakteru jego czlonkow jako      |

    |     `$$$$$$$$$$$$$$$$$$     zlego czy dobrego, w istocie wladca    |

    |        `$$$$$$$$$$$$$$$$    wysp ceni wojownikow karnych           |

    |          $$$$$$$$$$$####s   i sprawnych, oraz calkowicie           |

    |           $$$$$$$$$$$####   oddanych wyspom. Dlatego tez nie       |

    |         .$$$$$$$$$$$#####   zwraca uwagi na rase, pochodzenie      |

    |      ..$$$$$$$$$$$$####s    czy poprzednie przestepstwa o ile      |

    |  ..$$$$$$$$$$$$$$$#####"    kandydat calkowicie odda sie sprawie.  |

    |$$$$$$$$$$$$$$$#######"`     By zaciagnac sie do Armii Skellige,    |

    |$$$$$$$$$$$$#######"`        nalezy zlozyc na rece Jarla podanie,   |

    |$$$$$$$$$#######"`           ktore zostanie zweryfikowane przez     |

    |$$$$#########"`              jego komendantow, a nastepnie          |

    |##########"                  w obecnosci komendanta nalezy          |

    |######"`                     w stosownym czasie zlozyc              |

    |##`                          przysiege wiernosci wladcy wysp.       |

    |      Jako stowarzyszenie wojskowe i regularna armia berserkerzy    |

    |   pochlaniaja ogromna czesc, jesli nie cale zycie swoich           |

    |   czlonkow, sa wiec typowa gildia zawodowa. Spora tez czesc ich    |

    |   zyciowego doswiadczenia, ktore zdobywaja, pochlania              |

    |   stowarzyszenie.                                                  |

    |      Jarl w swej laskawosci nie ma nic przeciwko partycypacji      |

    |   swoich berserkerow w stowarzyszeniach rasowych i niektorych      |

    |   polzawodowych. Niemniej nie toleruje wsrod swych wojownikow      |

    |   kupiectwa i innych profesji o calkowicie odmiennym               |

    |   charakterze.                                                     |

    |      Wojownicy Skellige sa szkoleni w licznych umiejetnosciach     |

    |   czyniacych z nich prawdziwie groznych przeciwnikow dla wrogow    |

    |   Skellige. Znani sa oni umiejetnosci walki toporami, sztyletami   |

    |   i walki dwurecznej. Calosc szkolenia nastawiona jest na ich      |

    |   motto: Zabij zanim zginiesz.                                     |

    |      Jesli wojownik Skellige zlamie zasady obowiazujace w          |

    |   gildii, moze zostac wyrzucony ze Skellige i skazany na banicje   |

    |   bez mozliwosci powrotu.                                          |

    |      Jesli natomiast sam postanowi wystapic z Armii Skellige       |

    |   moze stanac przed swoim wladca i zlamac przyrzeczenie. Taki      |

    |   czyn obarczony jest strata 1/3 doswiadczenia bojowego,           |

    |   niemniej stwarza mozliwosc powrotu do gildii, gdy berserker      |

    |   bedzie tego chcial, a komendanci stowarzyszenia pozwola.         |

    |      Gildia Berserkerow ze Skellige przyjmuje w swe szeregi        |

    |   wszystkich smialkow, ktorym odwaga pozwoli walczyc z wrogami     |

    |   Skellige. Przy czym nalezy podkreslic, ze zlozenie przysiegi     |

    |   Jarlowi zobowiazuje do calkowitego posluszenstwa jego woli, a    |

    |   przez to woli jego dowodcow. Obowiazkiem i zaszczytem dla        |

    |   kazdego berserkera jest obrona wysp, a w szczegolnosci osoby     |

    |   Jarla. Przywilejem jest zachowanie czesci lupow zdobytych na     |

    |   wrogach Skellige oraz mozliwosc podnoszenia swych umiejetnosci   |

    |   bojowych w ramach cwiczen przeprowadzanych przez Armie           |

    |   Skellige.                                                        |

    |                                                                    |

    |   W armi sa trzy stopnie :                                         |

    |   * rekrut                                                         |

    |     (ma same obowiazki wzgledem Gildi i jest nie przeszkolony),    |

    |   * zolnierz (jest niejako przeszkolony                            |

    |      lecz nadal ma pewne obowiazki rekruta )                       |

    |   * berserker (jest juz szkolony bez zadnych ograniczen)           |

    |                                                                    |

    |      W walce Berserekow mozemy wyroznic dwie rzeczy - pierwsza     |

    |   jest szybkie i bardzo mocne pchniecie wyprowadzane podczas       |

    |   uniku oraz szal bojowy ktorym to szczyca sie wyspiarze.          |

    |   Wojownik ogarniety szalem staje sie niezwykle silny i            |

    |   wytrzymaly rzucajac sie do walki nie czuje bolu i obrazen.       |

    |                                                                    |

    |      Berserkerzy obecnie chronia Jarla - wladce archipelagu.       |

    |   Jemu podlega glowny komendant berserkerow, a jemu z kolei        |

    |   komendanci: floty, garnizonu i armii.                            |

    |      Komendant Berserkerow: Kalreg                                 |

    |      Komendant floty: Nilmor                                       |

    |      Komendant armii: Borr                                         |

    |      komendant garnizonu: Randin                                   |

    |                                                                    |

    |   Wykonalem takze pare rysopisow Berserkerow ktorych spotkalem:    |

    |      ciemnoskory masywny krasnolud: Kili                           |

    |      ciemnoskory czarnooki ogr: Gadwin                             |

    |      czarnobrody dumny krasnolud: Mhagrim                          |

    |      dojrzaly zielonooki krasnolud: Zandar                         |

    |      grozny muskularny mezczyzna: Borr, Komendant Armii            |

    |      jednooki ciemnoskory krasnolud: Monar                         |

    |      kedzierzawy nerwowy gnom: Nilmor, Komendant Floty             |

    |      kosmaty dojrzaly krasnolud: Gruht                             |

    |      krotkowlos porywczy mezczyzna: Thaer                          |

    |      masywny dojrzaly mezczyzna: Randin, Komendant Garnizonu       |

    |      mlody wesoly elf: Greg                                        |

    |      muskularny dumny krasnolud: Morglum                           |

    |      nerwowy dlugowlosy mezczyzna: Aldagar                         |

    |      przyjacielski umiesniony ogr: Haroth                          |

    |      spokojny niepozorny mezczyzna: Jekob                          |

    |      wesoly plomiennobrody krasnolud: Gain                         |

    |      zielonkawy zoltooki ogr: Kalreg, Komendant Berserkerow        |

    |                                                                    |

    |.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=|

    |                                                                    |

    |                       .= STRAZ KUPIECKA =.                         |

    |                                                                    |

    |      Straz kupiecka jest to dosc dobrze zorganizowana grupa        |

    |   najemnikow podlegajaca Kupcom Novigradzkim. Kieruje nimi         |

    |   Komendant Gwalhir - byla glowa klanu Visareth, kiedy objal       |

    |   przewodnictwo nad straza, oddal klan w rece bylego czlonka       |

    |   starszyzny - obecnie glowy Gnorrima, bylego kaprala strazy       |

    |   kupieckiej. Garnizon miesci sie w polnocno-wschodniej czesci     |

    |                                                                    |

    |      Malo informacji udalo mi sie zebrac jakoz jest to dosc        |

    |   niedawno zalozona Gildia i ciagle cos sie w niej zmienia. Na     |

    |   przyklad Komendant zmienial sie juz cztery razy - Gwalhir        |

    |   oddal Gormowi, Gorm Gwalhirowi.                                  |

    |      Budzet strazy pozyskiwany jest od Kupcow ktorym to straz      |

    |   podlega, oraz lupom zaskarbionym podczas wypraw. Kazdemu         |

    |   najemnikowi przysluguje zold im wyzszy ranga, tym otrzymuje      |

    |   wiecej zoldu.                                                    |

    |      Straz kupiecka obecnie jest w sojuszu z Berserekami Sojusz    |

    |   ten ma chronic wspolne interesy obu gildi.                       |

    |      W walce straznicy z pozoru nie wyrozniaja sie niczym          |

    |   specjalnym natomiast przygladajac sie im z bliska mozna          |

    |   zauwazyc, ze sa bardzo dobrze przeszkoleni i wykazuja bardzo     |

    |   wysokie umiejetnosci walki drzewcami oraz defensywnych           |

    |   manewrow, w koncu jakby na to nie patrzec maja za zadanie        |

    |   chronic Kupcow.                                                  |

    |      Tatyka i strategia na polu bitwy jest wyjatkowa, jakoz nie    |

    |   posiadaja zadnych ofensywnych manewrow ino defensywne takie      |

    |   jak bardzo skuteczne zaslony, pozbawianie przeciwnika broni      |

    |   skutecznym wytraceniem oraz blokowanie przeciwnika. Wytracenie   |

    |   broni jest dosc bolesne niekiedy mozemy dobyc broni z powrotem   |

    |   dopiero, gdy odzyskamy wladze w obolalej dloni.                  |

    |      Blok, jaki zakladaja straznicy na swych przeciwnikow jest     |

    |   dosc skuteczny, dlatego poswiecilem troche czasu na analize      |

    |   tej taktyki. Z moich obserwacji wynika, iz jeden przeszkolony    |

    |   straznik moze zablokowac wyjscie na przyklad z takiej poczty,    |

    |   jakoz jest ino jedno wyjscie jedynym sposobem na miniencie       |

    |   tego jest proba ucieczki. To jest zalezne od naszych walorow     |

    |   fizycznych oraz umiejetnosci. Niekiedy widzialem jakoz Kuczko    |

    |   wymykal sie trzem najemnikom dosc szybko, czyli musial byc       |

    |   dosc zreczny, aby sie przeslizgnac przez blok przeciwnika.       |

    |   Drugim sposobem jest zmeczenie zaslaniajacego kazda proba        |

    |   przyblokowania delikwenta wymaga wlozenia w to jakiegos tam      |

    |   wysilku fizycznego na to, wiec jesli jestesmy dosc silni i       |

    |   masywni, a blokujacy to mizernota jaka, to raz dwa sie ssapie    |

    |   biedaczek i nie bedzie mial sily dalej tak skakac w te i         |

    |   nazad.                                                           |

    |      Straz Kupiecka dzieli sie na dwa regimenty i z bliska         |

    |   wyglada to mniej wiecej tak:                                     |

    |   * Komendant:                                                     |

    |      Gwalhir - dojrzaly muskularny krasnolud                       |

    |   * Adiutant:                                                      |

    |      Karid - hardy muskularny krasnolud                            |

    |   * I Regiment:                                                    |

    |     Kapitan:                                                       |

    |      Hunvert - dojrzaly kudlaty krasnolud                          |

    |     Sierzant:                                                      |

    |      Teppi - przyjacielski kedzierzawy halfling                    |

    |     Kaprale:                                                       |

    |      Gwindor - plomiennooki zlotowlosy elf                         |

    |     Najemnicy:                                                     |

    |      Alane - szczuply energiczny elf                               |

    |      Cragh - czerwononosy krepy krasnolud                          |

    |      Herk - wesoly krepy mezczyzna                                 |

    |      Khazar - czarnowlosy umiesniony krasnolud                     |

    |      Galgan - kudlaty brudny ogr                                   |

    |      Gnorrim - czerwonobrody muskularny krasnolud                  |

    |      Nyrtahn - ciemnooki krotkobrody mezczyzna                     |

    |      Tas - masywny rozmowny mezczyzna                              |

    |   * II Regimant:                                                   |

    |     Kapitan:                                                       |

    |      Gorm - brodaty garbaty krasnolud                              |

    |     Sierzant:                                                      |

    |      Gelo - szarooki lysiejacy mezczyzna                           |

    |     Kaprale:                                                       |

    |      Morhogg - czarnowlosy czarnooki ogr                           |

    |     Najemnicy:                                                     |

    |      Avatar - dumny jasnooki mezczyzna                             |

    |      Camia - wesola blekitnooka halflinka                          |

    |      Drakan - muskularny wesoly krasnolud                          |

    |      Endeloh - malomowny dlugonosy gnom                            |

    |      Gajush - umiesniony energiczny krasnolud                      |

    |      Geborah - barczysty bialowlosy krasnolud                      |

    |      Gozer - maly plamiasty ogr                                    |

    |      Loendil - niesmialy przyjacielski elf                         |

    |   * Rekruci:                                                       |

    |      Dumbrin - muskularny rudobrody krasnolud                      |

    |      Gislan - siwobrody dostojny krasnolud                         |

    |      Hugon - krepy stary krasnolud                                 |

    |      Kazzador - jednooki wlochaty krasnolud                        |

    |               ___ __                                               |

    |             _{___{__}\                                             |

    |            {_}      `\)                                            |

    |           {_}        `            _.-''''--.._                     |

    |           {_}                    //'.--.  \___`.                   |

    |            { }__,_.--~~~-~~~-~~-::.---. `-.\  `.)                  |

    |             `-.{_{_{_{_{_{_{_{_//  -- 8;=- `                       |

    |                `-:,_.:,_:,_:,.`\\._ ..'=- ,                        |

    |                    // // // //`-.`\`   .-'/                        |

    |                   << << << <<    \ `--'  /----)                    |

    |                    ^  ^  ^  ^     `-.....--'''                     |

    |                                                                    |

    |.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=|

    |                                                                    |

    |                       .= RODZINA ALDERAZZI =.                      |

    |                                                                    |

    |      Rodzina Alderazzi to Gildia z pozoru zajmujaca sie handlem    |

    |   drewnem jak i innymi wyrobami Tileanskiego pochodzenia. Po       |

    |   dokladniej ekspertyzie i obesrwacjach uwazam, iz rodzina         |

    |   Alderazzi to grupa zajmujaca sie rownierz mniej legalnymi        |

    |   sprawami takimi jak:                                             |

    |      - wyludzanie pieniedzy                                        |

    |      - handel bronia                                               |

    |      - zabijanie na zlecenia                                       |

    |      i wiele innych mniej legalnych rzeczy.                        |

    |      Szefem rodziny jest Don Alderazzo, jego prawa reka jest       |

    |   Consigliore Myrthen i sa to dwie najwazniejsze osoby w           |

    |   Familii.                                                         |

    |      W Tilei znajduja sie trzy siedziby w miescie zwanym           |

    |   Campogrotta. Najwieksza i najpilniej strzezona znajduje sie w    |

    |   karczmie 'U grubego Maria' - tam tez najciezej sie dostac.       |

    |   Straznikow jest dosc duzo, a i podczas ataku jeden ze            |

    |   straznikow ma dostep do dzwigni z pulapka (podloga w jednym      |

    |   miejscu sie zapada i delikwent spada do lochow, gdzie zazwyczaj  |

    |   ktos na niego czeka, coby pomoc mu znalesc droge powrotna).      |

    |   Druga znajduje sie w kamienicy obok cmentarza, trzecia           |

    |   natomiast w kasynie przed miastem. Pod karczma znajduje sie      |

    |   sejf, do ktorego klucze maja czlonkowie rodziny, pewniakiem      |

    |   Myrthen i ktos jeso, ale ciezko jest wydostac ta informacje.     |

    |      W histori Rodziny znalazlem pare istotnych informacji -       |

    |   pierwsza jest to, ze od dawna to nie lubia sie z elfami z        |

    |   Loren, a i tocza walki z Tancerzami Wojny. Druga istotna         |

    |   informacja jest wojna z Najemnikami, ktora ciagnela sie          |

    |   latami. Teraz ponoc zatarczki z Tancerzami Wojny przychylaja     |

    |   sie do podpisania sojuszu z miedzy Rodzina i Najemnikami.        |

    |   Jesli wybuchnie wojna to wielu naszych wrogow bedzie sie         |

    |   wyzynac nawzajem z czego beda same korzysci.                     |

    |      W walce Tileanczykow wyroznia jedynie pare silnych uderzen    |

    |   w ich sposobie walki. Wiecej jest machlojek, nijezeli czystej    |

    |   i otwartej walki. Zauwazylem pare uderzen z doskoku, jak i       |

    |   pchniec od tylu, ktorych to sie ucza na specialnych              |

    |   treningach.                                                      |

    |                                                                    |

    |      :ijjffLLj,          :ijjjfDEf   Trudno bylo pozyskac wiecej   |

    |   ;ffii;i;  :DWK,      ;Di.  ;EWW:   informacji od informatorow,   |

    |  Lj.  tWW,   ,WWt     ,Wi   fDiWK    jakoz jeden w niewyjasnio-    |

    | G;    DWD   :EWL      .L; ,Ej GWL    nuch okolicznosciach zostal   |

    | W    ,WWGffLGj:          iE;  KWi    powieszony na drzewie,        |

    | ED:  GWE KK,            LD.  ,WW.    a drugiego zwloki wylowiono   |

    | .ft :WW; iWK          :DLffffDWK     w porcie Urbimskim. Cialo     |

    |     GWG   DWL        iE,     GWG     pono mial opatulone           |

    |  :;LWW,   :EWi      LG.     .WWL:.   lancuchami.                   |

    |  ;,,,iii:  .DWi  .fEj:      :,,,;;:  Tedy zakonczylem dalsze       |

    |              tKKEGtiWL               szpiegowanie tejze Familii.   |

    |                :itjt,                                              |

    |                                                                    |

    |      Ostania informacja jaka udalo mi sie pozyskac to rysopisy     |

    |   Tileanczykow:                                                    |

    |      bialowlosy umiesniony mezczyzna - Rintrah                     |

    |      bialowlosy wielki mezczyzna - Irvin                           |

    |      blekitnooki ciemnowlosy mezczyzna - Aiwazz                    |

    |      ciemnowlosy wysoki mezczyzna - Sother                         |

    |      czarnooka srebrnowlosa polelfka - Crysiana                    |

    |      czarnooki mlody polelf - Sathir                               |

    |      czarnowlosa kociooka elfka - Selina                           |

    |      czujny blekitnooki halfling - Mordius                         |

    |      czujny watly halfling - Nasten                                |

    |      dlugowlosy szarooki mezczyzna - Lucjusz                       |

    |      jasnowlosy brazowooki mezczyzna - Gaor                        |

    |      jasnowlosy opanowany mezczyzna - Teas                         |

    |      kruczowlosa czarnooka kobieta - Megiera                       |

    |      muskularny plomiennobrody krasnolud - Ragar                   |

    |      muskularny rudy mezczyzna - Turlogh                           |

    |      niebieskooki jasnowlosy mezczyzna- Neretin                    |

    |      niebieskooki smukly mezczyzna - Weron                         |

    |      niesmialy mlody mezczyzna - Thetox                            |

    |      niesmialy piegowaty elf - Luelion                             |

    |      ognistobrody barczysty krasnolud - Drag                       |

    |      opalony ogorzaly mezczyzna - Zolinass                         |

    |      opanowany umiesniony krasnolud - Gix                          |

    |      porywczy smagly polelf - Silkathas                            |

    |      rozowiutki pyzaty halfling - Ydal                             |

    |      rudowlosy rudobrody krasnolud - Khzar                         |

    |      siwy ciemnooki mezczyzna - Potas                              |

    |      spokojny niebieskooki mezczyzna - Arkan                       |

    |      szarooka przyjacielska elfka - Avana                          |

    |      wesoly pulchny halfling - Myrthen                             |

    |      siwy zielonooki mezczyzna - Layamon                           |

    |      Dlugowlosym barczysty mezczyzna - Ethard                      |

    |      malomowny tepy ogr - Bara                                     |

    |      czarnowlosy zielonooki mezczyzna - Sirmor                     |

    |      czerwonooki barylkowaty krasnolud - Thorum                    |

    |                                                                    |

    |.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=|

    |                                                                    |

    |            \ `-.     .= KOMANDO SCOIA'TAEL =.                      |

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin