01_Raport_koncowy_(1).doc

(239 KB) Pobierz
RAPORT OKRESOWY





RAPORT KOŃCOWY

RAPORT OKRESOWY PROJEKTU W RAMACH FUNDUSZU DLA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH

BENEFICJENT PROJEKTU

 

Pełna nazwa [0.1]

 

Osoba do kontaktu [0.2]

 

Stanowisko [0.3]

 

Adres [0.5]

 

Telefon stacjonarny [0.6]

(__)

Telefon komórkowy [0.7]

(__)

Faks [0.8]

(__)

E-mail [0.9]

 

 

CZĘŚĆ I - SKRÓCONY OPIS PROJEKTU

 

 

Tytuł projektu [1.1]

 

Numer Umowy o dofinansowanie [1.2]

____/_/_/___

Data początkowa okresu sprawozdawczego [1.3]

dd/mm/rrrr

Data końcowa okresu sprawozdawczego  [1.4]

dd/mm/rrrr

Rzeczywista data rozpoczęcia realizacji projektu [1.5]

dd/mm/rrrr

Planowana data rozpoczęcia realizacji projektu [1.6]

dd/mm/rrrr

Data zakończenia realizacji projektu [1.7]

dd/mm/rrrr

Stopień zaawansowania realizacji projektu (%) [1.8]

 

 

[1.9] Opis rzeczywistego postępu w realizacji projektu w porównaniu z planowanym w okresie od ostatniego raportu kwartalnego do końca realizacji projektu

 

 

CZĘŚĆ II- CZĘŚĆ MERYTORYCZNA

 

[2.1] Opis działań zrealizowanych przez Beneficjenta w okresie od ostatniego raportu kwartalnego do końca realizacji projektu w odniesieniu do planowanych w tym okresie.

W szczególności proszę ująć :

- opis dotychczasowych działań w ramach projektu,

- opis działań zrealizowanych w okresie sprawozdawczym,

- działania promocyjne (opis przeprowadzonych działań promocyjnych).

 

 

[2.1a] Opis działań zrealizowanych przez Beneficjenta w całym okresie realizacji projektu (maks. 4 strony).

 

 

 

[2.2] Czy zaistniały problemy dotyczące uczestników projektu?

 

 

tak

 

nie

 

 

 

 

 

 

 

[2.2.1] Wyjaśnienia

jeśli tak, proszę wyjaśnić:

 

 

[2.3] Czy zaistniały problemy dotyczące podwykonawców/partnerów projektu?

 

 

tak

 

nie

 

 

 

 

 

 

 

 

[2.3.1] Wyjaśnienia

jeśli tak, proszę wyjaśnić:

 

 

[2.4] Czy zaistniały problemy dotyczące płatności?

 

 

tak

 

nie

 

 

 

 

 

 

 

[2.4.1] Wyjaśnienia

jeśli tak, proszę wyjaśnić:

 

 

 

[2.5] Czy zaistniały inne problemy?

 

 

tak

 

nie

 

 

 

 

 

 

 

[2.5.1] Wyjaśnienia

jeśli tak, proszę wyjaśnić:

 

 

[2.6] Opis działań, które były planowane w okresie sprawozdawczym/w całym okresie realizacji projektu ale nie zostały zrealizowane wraz z podaniem przyczyn opóźnienia

 

 

[2.7] Opis napotkanych trudności związanych z realizowanymi działaniami

 

 

CZĘŚĆ III - INFORMACJA O ZGODNOŚCI REALIZACJI PROJEKTU Z PRIORYTETAMI POLITYKI SPOŁECZNO-GOSPODARCZEJ KRAJU ORAZ UNII EUROPEJSKIEJ

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin