segmentacja psychograficzna rynku.doc

(20 KB) Pobierz
Segmentacja psychograficzna rynku polega na podziale nabywców na grupy o różnym stylu życia, osobowości lub wartości

Segmentacja psychograficzna rynku polega na podziale nabywców na grupy o różnym stylu życia, osobowości lub wartości.

Biorąc pod uwagę konkurs Chopinowski możemy nabywców opisać następująco

styl życia - Ludzie interesujący się muzyką klasyczną, melomani, przywiązujący dużą wagę do piękna, z wyższym wykształceniem, kreatywni, konserwatywni.

Osobowość marki. Koncert Chopinowski jest dystyngowany, ważny, kulturalny, z wyższej klasy społecznej, wysublimowany, pełen pasji,

Wartości kluczowe .Patriotyzm , altruizm, konformizm, chęć przebywania w grupie ludzi którzy tak jak oni lubią muzykę klasyczną,

Zgłoś jeśli naruszono regulamin