Heavy Rain - trofea.pdf

(279 KB) Pobierz
Heavy Rain - trofea
W grze Heavy Rain znajdziesz 57 trofeów: 1 x
, 2 x , 4 x , 50 x
Trudność trofeów: 3/10
Liczba trofeów offline: 57
Liczba trofeów online: 0
Czas potrzebny do skompletowania: 20-30 godz.
Grę trzeba ukończyć, co najmniej: 1 raz
Możliwość powrotu do wybranego poziomu po skończeniu gry: tak
HEAVY RAIN to jedna z najlepszych gier na konsolę PlayStation 3. Pozwala zdobyć 57 trofeów
(łącznie z trofeum platynowym), a wszystkie są dosyć proste do wyhaczenia. Wiążą się one z
odpowiednim przeprowadzeniem poszczególnych scen, w związku, z czym poniżej opisałem możliwe
ich rozwiązania. Jeśli nie grałeś jeszcze w grę dobrze się zastanów zanim zaczniesz czytać,
ponieważ cały poradnik to jeden wielki spoiler. Najlepiej skończ grę, a dopiero potem zajmij się
powtarzaniem poszczególnych scen, aby zdobyć brakujące trofea. W niezbędniku napisałem, że grę
wystarczy przejść tylko raz, ale musisz do tego doliczyć kilkukrotne powtarzanie wielu scen oraz
końcówki gry. Jeśli jednak poświęcisz na HEAVY RAIN odpowiednio dużo czasu na pewno uda ci się
zdobyć „platynę”. Powodzenia!
Trofea brązowe
Wszystkiego Najlepszego
Prolog – Dokończ rysunek + Nakryj do stołu + Pobaw się z dziećmi
W Prologu musisz wykonać 3 czynności. Po obudzeniu się idź na dół do swojego gabinetu i dokończ
rysunek (rób go tak długo, aż Ethan podpisze go), po powrocie żony wyjmij talerze i nakryj do stołu, a
potem baw się z dziećmi tak długo, aż im się to znudzi.
435633930.002.png 435633930.003.png 435633930.004.png 435633930.005.png
Interaktywny Dramat
Dziękujemy za potrzymanie interaktywnego dramatu
Trofeum wpada po jednej z pierwszych scen, tej w centrum handlowym
Dobry Ojciec
Ojciec i Syn – trzymaj sie dnia i połóż Shauna do łóżka w dobrym nastroju
Musisz wykonać plan dnia w scenie "Ojciec i Syn". Na ścianie w kuchni znajduje się tabliczka, na
której jest napisane, co musisz zrobić, aby prawidłowo zagospodarować czas synowi. O 16:30
musisz dać mu jakąś przekąskę. Podejdź do niego i zapytaj się, czy chciałby coś zjeść. Potem udaj
się do kuchni. Na blacie leżą owoce. Weź jabłko i zanieś je dziecku. O 18:00 musisz kazać synowi
odrobić lekcje. O 19:00 musisz podać kolację. W lodówce jest m.in. pizza. Podgrzej ją w
mikrofalówce i podaj do stołu. Ostatnim zadaniem jest położenie dziecka do łóżka o godzinie 20:00.
Na samym końcu syn poprosi jeszcze o przyniesienie misia. Znajduje się on na pralce w pokoju obok
kuchni. Jeśli Shaun wykona wszystkie czynności o odpowiednim czasie (zegarek znajduje się w
kuchni i salonie) uda ci się zdobyć trofeum.
Rycerz na Białym Koniu
Melina – Pobij Troya
W scenie "Melina" spotkasz się po raz pierwszy z Lauren. Po rozmowie z nią przyjdzie do niej Troy,
bardzo nachalny klient. Aby zdobyć trofeum musisz wrócić do jej pokoju i pobić przeciwnika.
Detektyw
Melina – Porozmawiaj z Lauren o jej Synie
W scenie "Melina" musisz nakłonić, Lauren, aby opowiedziała tobie o swoim synu. Musisz w tym celu
użyć opcji Podstęp.
Śledczy FBI
Miejsce Zbrodni – Znajdz na miejscu zbrodni wszystkie wskazówki powiązane z zabójcą z origami
W scenie "Miejsce Zbrodni" musisz za pomoca IWO znaleźć wszystkie istotne ślady pozostawione
przez zabójcę. Poniżej lista rzeczy, które powinieneś zbadać:
- krew na nodze zamordowanego dziecka
- orchidea na piersi zamordowanego chłopca
- figurka origami w dłoni zamordowanego chłopca
- pyłki orchidei unoszące się obok namiotu z ciałem zamordowanego chłopca
- ślady krwi na torach
- ślady krwi na ogrodzeniu za torami
- ślady opon przy autostradzie (dostaniesz się tam idąc po wzniesie znajdującym się obok
ogrodzenia ze śladami krwi)
Kiedy Jayden powie, że zbadał już wszystkie ślady wracaj do samochodu i zakończ scenę.
Dobrzy Kumple
Park – wymyśl, Shaunowi dwie ciekawe zabawy i kup mu cukierki
W scenie "Park" musisz wymyślić synowi dwie zabawy. Może to być huśtawka, rzucanie
bumerangiem lub kręcenie na kole. Na koniec kup mu jeszcze słodycze.
Pamięć Absolutna!
Witaj, Norman – przypomnij sobie czas pobytu w parku i co miał na sobie Shaun
W scenie "Witaj, Norman!" musisz podać dokładnie kiedy Shaun zniknął (16:15) i jak był w tym czasie
ubrany (beżowa kurtka i zielone spodnie).
Negocjator
Sklep Hassana – Przekonaj Rabusia, żeby sobie poszedł
W scenie "Sklep Hassana" musisz poprowadzić tak rozmowę z rabusiem, aby sam wyszedł ze
sklepu. Kolejność opcji dialogowych, które musisz wybierać jest następująca: SPOKÓJ->IMIĘ-
>RADA->POMOC->RZUĆ BROŃ.
VIP
Paparazzi – wyjdz z domu tak, aby nie zauważyli cię dziennikarze
W scenie "Paparazzi" musisz wyjść z domu nie dając się zauważyć fotoreporterom. Wyjdź tylnymi
drzwiami (znajdują się w kuchni), a potem przeskocz przez płot i szybciutko przejdź do samochodu.
Agorafobia
Stacja Lexington – przewróć co najmniej 50 przechodniów
W scenie "Stacja Lexington" musisz w czasie halucynacji przewrócić 50 osób. Nie masz zbyt wiele
czasu, a więc musisz się śpieszyć. Olej balonik, nie musisz za nim iść. Kieruj się w duże skupiska
ludzi i wpadaj w nich, aby się przewracali.
Szczęśliwy Numerek
Stacja Lexington – Znajdź właściwą skrytkę za pierwszym razem
W scenie "Stacja Lexington" musisz za pierwszym razem otworzyć właściwą skrytkę. Kiedy
znajdziesz się w pomieszczeniu ze skrytkami idź kawałek przed siebie, a potem skręć w lewo.
Numery rzędów są bardzo dobrze widoczne, a więc szybko dojdziesz do tego właściwego (rząd nr
18). Potem już tylko szukaj skrytki nr 3. Jeśli w między czasie nie będziesz otwierać innej skrytki
trofeum zostanie zaliczone.
Strzelając Gafę
Nathaniel - Zastrzel Nathaniela
W scenie "Nathaniel" pod sam koniec będziesz miał możliwość zastrzelenia Nathaniela. Zrób to, aby
zdobyć trofeum.
Samokontrola
Nathaniel – Nie zastrzel Nathaniela
W scenie "Nathaniel" pod sam koniec będziesz miał możliwość zastrzelenia Nathaniela. Nie rób tego,
jeśli chcesz dostać to trofeum.
Supermamka
Samobójczyni – Nie popełnij żadnego błędu opiekując się dzieckiem
W scenie "Samobójczyni" musisz zająć się niemowlęciem nie popełniając żadnego błędu. Najpierw
weź je na ręce i przewiń. Potem udaj się do kuchni i podgrzej mleko, aby je nakarmić. Na końcu
musisz położyć dziecko w kołysce i utulać do snu.
Kamikaze
Niedżwiedż – Wybierz najlepszą droge na Autostradzie
W scenie "Niedźwiedź" musisz tak przejechać przez autostradę, aby samochód został jak najmniej
uszkodzony. Trofeum nie należy do najłatwiejszych, a więc nie zrażaj się jeśli nie wyjdzie ci za
pierwszym, a nawet drugim razem. Jeśli popełnisz błąd wróć do menu głównego i wybierz opcję
Kontynuuj. Jeśli jednak wybrałeś tą scenę bezpośrednio z menu, z listy wszystkich scen musisz
przed jej rozpoczęciem wybrać opcję zapisu gry, gdyż w innym wypadku w razie niepowodzenia
będziesz musiał przechodzić całą scenę jeszcze raz. Poniżej znajduje się dokładny opis tego, co
należy wciskać w danym momencie.
- W lewo
- Przechyl pad w prawo
- W prawo
- W lewo
- Przechyl pad w lewo
- Przechyl pad w prawo
- Przechyl pad w prawo i w lewo (w tym momencie musisz balansować autem, aby wyjść z
poślizgu)
W tym miejscu GPS mówi, że zostały 4 kilometry do mety.
- Przechyl pad w lewo
Cut-scenka, w której gość zmienia opony .
- Przechyl pad w prawo
- W lewo przez barierkę
- X, O, R2, L2, kwadrat lub trójkąt (w zależności od poziomu trudności, na którym grasz)
- Przechyl pad w prawo
- Przechyl pad w lewo
- Przechyl pad w prawo
- Przechyl pad w lewo
W tym miejscu GPS mówi, że zostały 3 kilometry do mety.
- X, O, R2, L2, kwadrat lub trójkąt (w zależności od poziomu trudności, na którym grasz)
- W prawo od autobusu
W tym miejscu GPS mówi, że zostały 2 kilometry do mety.
- W prawo
- Przechyl pad w lewo
- W prawo na kasach
Cut-scenka z glinami, które rozpoczynają pościg.
- Przechyl pad w prawo ( UWAGA!!! Jeśli zrobisz to prawidłowo - samochód policyjny w ciebie nie
uderzy; jeśli uderzy - zacznij od początku, bo nie zdobędziesz trofeum. W momencie, w którym
dogania cię radiowóz, nie wolno szarpać padem, bo radiowóz zawsze w ciebie walnie, wystarczy
delikatnie wychylić pad w prawo i uniknie się kolizji)
- X, O, R2, L2, kwadrat lub trójkąt (w zależności od poziomu trudności, na którym grasz)
- Przechyl pad w prawo
- W lewo lub w prawo w momencie przebijania się przez blokadę policyjną
- X, O, R2, L2, kwadrat lub trójkąt (w zależności od poziomu trudności, na którym grasz)
- Przechyl pad w prawo
- Przechyl pad w lewo
- X, O, R2, L2, kwadrat lub trójkąt (w zależności od poziomu trudności, na którym grasz)
Mistrz Kierownicy
Niedźwiedź - Ukończ Próbę Niedźwiedzia
W scenie "Niedźwiedź" musisz przejechać przez autostradę, a potem wyjść z samochodu.
Zdobędziesz w ten sposób pierwsze litery adresu miejsca, w którym znajduje się Shaun.
Zabawa w Kotka i Myszkę
Hala Targowa - Pobij Kordę w Chłodni
W scenie "Hala targowa" musisz dogonić Korbę i pokonać go w walce wręcz w chłodni.
Twardziel
Impreza Kramera - Pokonaj goryli Gordiego nie obrywając ani razu
W scenie "Impreza Kramera" musisz po rozmowie z Gordim pokonać jego ochroniarzy nie zostając
uderzonym ani razu.
Tchórz!
Motyl - Poddaj się albo nie przejdź Próby Motyla
Kiedy przejdziesz przez wyłożone szkłem kanały (prawidłowa droga to prawo, lewo, lewo, prawo i
prosto), znajdziesz się w pomieszczeniu z transformatorami. Teraz możesz albo wyjść przez drzwi po
lewej (te z napisem COWARD) lub zginąć podczas próby przejścia pomiędzy drutami.
Zelektryzowany
Motyl - Przejdź Próbę Motyla
Gdy znajdziesz się w pomieszczeniu z transformatorami powyżej, musisz przejść próbę Motyla. Po
prostu często zmieniaj kamerę i przechodź przez te kable, na których nie ma prądu a będzie dobrze.
Dobry Glina
Walka Psychologiczna - Powstrzymaj Blake'a przed pobiciem Dupre
W scenie "Walka psychologiczna" Blake zacznie siłą wydobywać informacje z psychologa. Ty musisz
go powstrzymać, najpierw słownie, a potem siłą.
Zły Glina
Walka Psychologiczna - Nie powstrzymuj Blake'a przed pobiciem Dupre
W scenie "Walka psychologiczna" Blake zacznie siłą wydobywać informacje z psychologa. Ty musisz
tylko stać z boku i przyglądać się scenie. Nie musisz nic wciskać, możesz nawet odłożyć na chwilkę
pada.
Złota rączka
Jaszczurka - Utnij sobie palec siekierą, nożem lub obcęgami + Zdezynfekuj i wypal ranę
Siekiera leży obok telewizora na podłodze, nóź jest wbity w ścianę w kuchni a obcęgi leżą na szafce
po lewej obok telewizora. Pręt leży na podłodze po lewej od stolika. Podnieś go i udaj się do kuchni,
aby podgrzać go na kuchence. Kiedy to zrobisz połóż go na stole. Teraz wybierz dowolny z
wymienionych instrumentów, podnieś i połóż na stole. Usiądź i odetnij końcówkę palca. Kiedy Ethan
skończy krzyczeć podnieś pręt i przypal ranę
435633930.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin