Plan indywidualnej pracy z dzieckiem.doc

(68 KB) Pobierz
Plan indywidualnej pracy z dzieckiem

6

 

Plan indywidualnej pracy z dzieckiem

* ……………………………………………………………………………………………

w roku szkolnym ………………./………………

 

Imię i nazwisko dziecka ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Data urodzenia/wiek dziecka ……………………………………….………………………../………………………...............................................................................................

Grupa przedszkolna …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Nauczyciele prowadzący: ……………………………………………………………………/………………………………………………………………………………………

Cele ogólne (całoroczne) wspomagania rozwoju dziecka:

- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Wyniki obserwacji I cech rozwojowych dziecka …… - letniego (na podstawie: Arkusza obserwacji cech rozwojowych dziecka)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Cele szczegółowe (pierwsze półroczne: wrzesień - styczeń) wspomagania rozwoju dziecka:

- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

______________________________________

* Uzupełnienie do wyboru na podstawie wyników obserwacji I Arkusza obserwacji cech rozwojowych dzieci:

- o wysokim poziomie rozwoju (fizycznego/umysłowego/społeczno - emocjonalnego)

- o przeciętnym poziomie rozwoju (harmonijnym/dysharmonijnym)

- o niskim poziomie rozwoju (dysfunkcje określonych cech, np. spostrzegania wzrokowego).

Planowany przebieg pracy z dzieckiem w pierwszym półroczu:

 

Lp.

 

Forma realizacji planu

 

Planowany

okres

realizacji założeń

 

Opis działań

 

Pomoce

Bieżące spostrzeżenia dotyczące efektów podjętych działań

1.

Praktyczne działania dziecka w naturalnych sytuacjach

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Zabawy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Ćwiczenia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

Zajęcia dydaktyczne

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Realizacja zaleceń specjalisty (np. logopedy, psychologa, lekarza)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.

Współpraca z rodzicami - zalecenia do pracy z dzieckiem w domu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opis efektów pracy z dzieckiem w pierwszym półroczu (poziom realizacji celów szczegółowych):

- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

 

Wyniki obserwacji II cech rozwojowych dziecka …… - letniego (na podstawie: Arkusza obserwacji cech rozwojowych dziecka)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Cele szczegółowe (drugie półroczne: luty - czerwiec) wspomagania rozwoju dziecka:

- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

Planowany przebieg pracy z dzieckiem w drugim półroczu:

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin