ame_fnk_DEMONTAz.pdf

(113 KB) Pobierz
vw-wi://rl/C.pl-PL.S00.5315.00.wi::27268903.xml?xsl=3
Wymontowanie
Page 1 of 2
Wymontowanie
– Odkrħcię przednie koło i podnieĻę samochód.
– Wymontowaę osłonħ dŅwiħkowĢ pod silnikiem i skrzyniĢ
biegów, o ile wystħpuje.
– Wymontowaę wkład lewego nadkola.
– Kierownicħ skrħcię do oporu w lewo.
– Wałek półosi odkrħcię od wałka kołnierzowego.
– Oznaczyę połoŇenie montaŇowe Ļrub -1-
lewego przegubu kulistego wahacza, w
przeciwnym razie trzeba bħdzie sprawdzię
ustawienie zbieŇnoĻci kół.
– Wykrħcię Ļruby -1-.
– Od stabilizatora odkrħcię łĢcznik -2--
strzałka-.
– Wałek napħdowy półosi wprowadzię do
nadkola i przymocowaę, np. drutem, do
kolumny amortyzatora.
– Pod skrzyniħ biegów podstawię wanienkħ
na płyny.
Dla skrzyni biegów od 06.00
– Wykrħcię Ļrubħ mocujĢcĢ wałek
kołnierzowy, w tym celu zabezpieczyę
wałek kołnierzowy przed obracaniem.
Dla wszystkich skrzy ı biegów
– Wymontowaę lewy wałek kołnierzowy, w
tym celu obracaę adapter -MP 3-419/40- w
wałku kołnierzowym i za pomocĢ młotka
udarowego -MP 3-419- wyciĢgnĢę wałek
kołnierzowy z duŇego satelity.
Wskazówka
Podczas wyci Ģ gania wałka kołnierzowego w ĢŇ
hamulcowy docisn Ģę w bok.
– WyciĢgnĢę pierĻcieı uszczelniajĢcy wałka
kołnierzowego.
vw-wi://rl/C.pl-PL.S00.5315.00.wi::27268903.xml?xsl=3
2011-01-31
432834076.002.png 432834076.003.png 432834076.004.png
Wymontowanie
Page 2 of 2
vw-wi://rl/C.pl-PL.S00.5315.00.wi::27268903.xml?xsl=3
2011-01-31
432834076.005.png 432834076.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin