hipnotyczny marketing helion.pdf

(7646 KB) Pobierz
762537444 UNPDF
Hipnotyczny marketing
Autor: Joe Vitale
ISBN: 978-83-246-1193-5
Format: A5, stron: 248
Wsad kolorowy do Twojej gĀowy
Twrz strony internetowe dzia‡aj„ce jak bankomaty
Zdobywaj rozg‡os za darmo
Podbijaj umys‡y klientw skandalicznymi pomys‡ami
Pracuj wyobrałniĴ, a klienci bķdĴ Ciķ nosiě na rķkach!
Machina sprzeda¿y i reklamy hojnie wynagradza pomys‡y fantazyjne i szokuj„ce.
Ta ksi„¿ka stanie siŒ Twoj„ palet„ hipnotycznych barw. Nauczy CiŒ malowa s‡owem.
Uwra¿liwi na niuanse sk‡adaj„ce siŒ w genialn„ ca‡o. Da Ci moc tworzenia
reklamowych dzie‡ sztuki. Znajdziesz w niej tyle pachn„cych nowoci„ pomys‡w,
¿e Twoja muza ju¿ nigdy nie zamilknie.
Joe Vitale nie zmyla. On wie to wszystko z autopsji. To cz‡owiek, ktrego korporacje
kupuj„ tak, jak kluby pi‡karskie kupuj„ krlw strzelcw. A ta ksi„¿ka to karmi„cy
zmys‡y striptease jego twrczego umys‡u. Dowiesz siŒ z niej, jak:
gimnastykowa umys‡ w kierunku sensacji i pasji,
formu‡owa bardzo osobiste przekazy reklamowe,
przechodzi od rozmylania do dzia‡ania,
sk‡ania ludzi do otwierania Twoich e-maili reklamowych,
podawa klientom nudne informacje niczym lody w p‡on„cej polewie.
Dwukrotnie na pierwszym miejscu listy bestsellerw Amazon.com!
762537444.005.png 762537444.006.png 762537444.007.png 762537444.008.png 762537444.001.png 762537444.002.png
S pis treś ci
O autorze 7
Nota od wydawcy 9
Przedmowa 11
Wstęp 13
1. Hipnotyczny marketing w wersji dla leniwych 17
2. Jak zahipnotyzować masy pomysłami typu PO 21
3. Latające karły i bohater ludowego PR-u 23
4. Osiem sprawdzonych sposobów na uzyskanie rozgłosu 25
5. Promując mistrza bokserskiego wagi ciężkiej i jego kiełbasę 29
6. Pokaż swój stanik! 31
7. 21 sposobów na wymyślenie historii o Tobie i Twoim biznesie 33
8. Woda... na młyn 41
9. Sprzedając krwawe gry komputerowe 43
10. Jeden z najprostszych na świecie sposobów uzyskania rozgłosu 45
11. Jak zainstalować „pragnienia sukcesu” w swoim umyśle 49
12. Trzy gwarantowane sposoby, które ZAWSZE hipnotyzują media 53
13. 10 porad jak stać się atrakcyjnym dla mediów
od medialnej Tygrysicy 55
14. Siedem praw najlepszego promotora baseballu 59
15. Psychologia hipnotycznego rozgłosu 63
16. Zaawansowane, ściśle tajne sposoby,
aby totalnie zawładnąć uwagą mediów 67
17. Jak się wzbogacić wykorzystując sekret P.T. Barnuma 71
18. Niesamowity sposób o nazwie „E-DR Publicity” 85
762537444.003.png
4
Hipnotyczny marketing
19. Nowy sposób, by uzyskać 30 razy więcej odpowiedzi od mediów 89
20. Cztery natychmiastowe sposoby
na wysłanie Twojej informacji prasowej 95
21. Dwa słowa, które zapewnią Ci udział w dowolnym
programie telewizyjnym i radiowym 97
22. Klucze do hipnotycznych stron internetowych 101
23. Mistrz copywritingu ujawnia swoje wewnętrzne sekrety 105
24. Mistrz zakazanych technik perswazji ujawnia swoje sekrety 109
25. Praktyczny mistyk ujawnia sekrety jego strony 113
26. Declan Dunn szokuje mnie sekretami swojej strony 117
27. Jakie są najsilniejsze strony sprzedaży bezpośredniej
w internecie? 121
28. Pewna porada seksualna od największego hipnotyzera świata 125
29. Jak zamienić taką sobie stronę w prawdziwie hipnotyczną 127
30. Jak „Inspirujący Muzyk Ludowy” może stworzyć hipnotyczny
serwis internetowy? 135
31. Czego możesz się nauczyć od tego naprawdę głupiego serwisu 137
32. Sekret robienia biznesu online, którego nikt nie chce znać 141
33. Znany magik uliczny może pomóc Ci
stworzyć hipnotycznego e-maila 143
34. Jak tworzyć e-maile, które sekretnie uwodzą czytających 147
35. Pięć najlepszych sposobów pisania tematów e-maili 153
36. Jak dobre pytanie może podnieść sprzedaż o 317%? 157
37. Przykłady sprzedających e-maili, które czynią mnie bogatym 159
38. Mało znany sekret podwajający ilość reakcji
na Twoje e-oferty 165
39. Jak zarobić nawet jeszcze więcej używając tego nietypowego
sekretu e-mailowego 171
40. Jakich pięciu sposobów możesz użyć,
by ludzie otworzyli Twojego e-maila? 181
41. Naprawdę „zabójczy” hipnotyczny sales-letter,
użyty w sieci i poza nią 185
42. Najdziwniejszy na świecie sposób na wzmocnienie Twoich
hipnotycznych tekstów 197
Spis treści
5
Dodatki
AJk twoć kampanię marketingu wirusowego? 205
B 10 najgroźniejszych książek marketingowych wszech czasów 211
C Jak stworzyć własne, hipnotyczne wizytówki 215
D Niebezpieczne sprzedawanie
— nowy sposób zwiększenia zysków 221
E Czego Bernice nauczyła mnie na temat reklamy 225
F Jak generować sprzedaż po zbudowaniu relacji z klientami 229
G Trzy prawdziwe sekrety odnoszenia sukcesu 235
Epilog 241
Siedem praw najlepszego promotora baseballu
59
14
SIEDEM PRAW NAJLEPSZEGO
PROMOTORA BASEBALLU
dy byłem dzieckiem, chcia-
łem zostać zawodowym baseballistą. Zobaczyłem film bodaj
z Babe Ruth, co zainspirowało mnie do gry. Jednakże nigdy
nie byłem tak dobry i wkrótce nauczyłem się, że lepiej czuję się
wciskając klawisze maszyny do pisania. I w ten sposób się tu
znalazłem.
Co ciekawe, baseball może Cię dużo nauczyć o hipnotycz-
nym kreowaniu wizerunku. Prawdopodobnie najwspanialszym
promotorem baseballu wszech czasów był Bill Veeck. W nie-
dawno wydanej książce na temat jego filozofii, pt. Marketing
your dreams (Promowanie marzeń), autor (Pat Williams), przy-
tacza „Nieodmienne prawa promocji” Veecka. Sparafrazuję
każde z nich tu i teraz, by pomóc Ci pomyśleć nad „praktycznie
oburzającymi” pomysłami, aby skierować ruch na Twoją stronę.
Rozdział
G
762537444.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin