00:00:42:No wi�c jeste�my, |kole� pierwszy dzie� w czwartej klasie 00:00:44:Taa. Koniec z pomiataniem |przez czwartoklasist�w 00:00:47:-Zej�� mi z drogi pacany|-Hej my teraz te� jeste�my w czwartej klasie 00:00:50:Taa, ale teraz my jeste�my pi�toklasistami|wi�c si� przesu�cie g�upi czwartoklasi�ci 00:00:54:-Oh,Kole� ale niewyr�ba|-Kole� musimy znale�� i pobi� jakich� trzecioklasist�w 00:00:57:-Hej, podejd� tu!|-Co? 00:00:58:-Z kt�rej jeste� klasy?|-Z trzeciej 00:01:00:-G�upi trzecioklasista!|-Taa spadaj st�d! 00:01:02:Taa, od razu lepiej 00:01:04:Wiecie s�ysza�em �e nasz� now�| nauczycielk� jest jaka� pani z Denver 00:01:07:-Oh kole� mogliby�my j� zmia�d�y�|-On ma racje 00:01:10:Musimy twardo sta� na ziemi i wyrobi�| sobie opinie dominuj�cych w tym zwi�zku 00:01:13:Wporz�dalu. Hej s�uchajta wszyscy! 00:01:15:Musimy postawi� si� nowej| nauczycielce i wstawi� siebie! 00:01:17:-Zr�bmy wszyscy co� odjazdowego|-Np. co? 00:01:20:Jak.. Mo�e o 8:35 wszyscy wskoczymy |na �awki �ci�gniemy spodnie i krzykniemy wszyscy 00:01:24:POCA�UJ MNIE W DUPE!!! 00:01:26:Idealnie! 00:01:27:Ale kiedy �ci�gniemy spodnie |powinni�my sta� przodem czy ty�em? 00:01:30:Chodzi o to czy poka�emy |jej ty�ki, czy nasze kutasiki 00:01:34:My�l� �e wystarczaj�cym| bedzie pokazanie dupska 00:01:36:Mo�e powinni�my stan�� o tak, |z kutasikami wystaj�cymi pomi�dzy nogami 00:01:39:No wiecie, i pokaza� |jej niez�� misk� owoc�w 00:01:43:Taa albo po prostu| mo�emy jej pokaza� dupsko 00:01:45:A wi�c postanowione. Kiedy zegar pokarze 8:35 |wskoczymy na �awke �ci�gniemy spodnie i krzykniemy 00:01:49:POCA�UJ MNIE W DUPE!!! 00:01:50:-Razem jeste�my silni!|-TAA!!! 00:01:52:-Timmy mo�e potrzebowa� pomocy przy �ci�ganiu spodni!|-Mo�esz liczy� na nasze wsparcie Timmy 00:01:58:-WOW kole�, to jest nasza nowa klasa?|-Popatrzcie na te wszystkie rzeczy 00:02:01:HEj, co do diab�a| jest z tym p�-�awkami 00:02:03:Kole�, popatrz na �ciany. Wszystko jest |popisane jakim� dziwnym, obcym j�zykiem 00:02:06:Prosze ciszej dzieci. |Witam w czwartej klasie 00:02:10:-�wi�ty Bo�e? Kole�!|-Te cycki s� kurewsko wielkie! 00:02:13:Nazywam si� pani Krztu�kutas 00:02:17:Raczej pani Alezemniesmutas 00:02:20:Czas na zabawy ju� sie slo�czy�. Rozumiecie?! 00:02:24:Nie wiem jak sie zachowywa� wasz ostatni| nauczyciel, ale to jest czwarta klasa! 00:02:27:I nadszed� czas wzi��� si� do pracy 00:02:29:POCA�UJ MNIE W DUPE! 00:02:34:S�abo ch�opaki, naprawde s�abo 00:02:37:M�ody cz�owieku mam nadzieje |�e masz na to dobre wyt�umaczenie 00:02:40:Oh jestem pewny �e mam 00:02:42:-To jest czwarta klasa. Musisz dorosn��!|-Staram si� 00:02:46:A teraz wracaj do �awki i napisz stu wyrazowy referat na temat dlaczego czujesz �e musisz przeszkadza� w klasie 00:02:50:-A wi�c fantastycznie|-Rozpocznijmy pierwszodniowym egzaminem 00:02:55:CISZA! 00:02:57:-Ale suka|-A widzia�e� jej leniwe oko 00:03:00:-Nie wiadomo nawet czy na ciebie patrzy!|-Ch�opaki wy wszyscy jeste�cie strasznymi cipami 00:03:04:Cz�owieku ja tego nie wytrzymam. |��czenie wyraz�w i u�amki, ja nie wytrzymam 00:03:08:To jest to. Koniec niewinno�ci. To jest strata |pe�nej zabawy m�odo�ci o kt�rej m�wili nasi starzy 00:03:12:Nie my�la�em �e to tak szybko si� stanie 00:03:14:Taa teraz dopiero zdajemy sobie |sprawe jak zaniedbali�my trzeci� klase 00:03:18:Wszystko by�o wspania�e w trzeciej klasie. A teraz si� |sko�czy�o i zaczynamy widzie� jak tam by�o wspaniale 00:03:24:Pami�tasz jak kiedy� |byli�my w trzeciej klasie? 00:03:28:Kiedy� �miali�my si� i bawili�my si�, |i cenili�my ka�dy dzie� w trzciej klasie 00:03:32:Uczyli�my si� wspania�ych| rzeczy od mi�ego nauczyciela 00:03:35:Na piankowych �awkach| z u�miechami misia 00:03:39:�wat zaczyna dopiero mie� sens|Ale sens zaczyna powoli zanika� 00:03:44:PO uko�czeniu trzeciej klasy 00:03:46:W trzecie klasie pisali�my kredkami 00:03:49:Robili�my �wiec�ce |obrazki z b�yszk�w i kleju 00:03:52:Jedli�my ciep�e ciastka |i mieli�my serca pe�ne mi�o�ci 00:03:55:I nie martwi�em si� �wiatem ani ja... ani ty... 00:04:00:Odda�bym ka�d� rzecz na �wiecie po |to aby wr�ci� cho� na minute do trzeciej klasy 00:04:14:-WOW! Ju� zapomnia�em jaka wspania�a by�a trzecia klasa|-Pewnie �e by�a 00:04:18:-Chcia�bym tam znowy by�|-To jest to. Musimy wr�ci� do trzeciej klasy! 00:04:22:-Ale jak?|-Cofniemy si� w czasie 00:04:25:-Oh tak, podr� czasie|-Jak to zrobimy? 00:04:28:Czy to boli? Nie chce tego robi� |je�li to boli, albo sprawi �e bede sie ca�y klei� 00:04:32:Nie musi by� tak �le.|Ludzie wci�� robi� to w TV 00:04:34:Taa, musimy tylko znale�� |kogo� kto si� na tym zna 00:04:36:A mo�e ci studenci kt�rzy mieszkaj� obok mnie. |Wci�� robi� jakie� eksperymenty w piwnicy 00:04:39:TAA, je�li jest mo�liwo� podr�y w czasie |to te dwa �wieki bed� wiedzie� jak to zrobi� 00:04:43:Je�li chodzi o teorie podr�y w czasie, |to s� dwa sposoby rozumowania 00:04:47:Teoria Spocka m�wi o tym �e strza� wok� s�o�ca |mo�e stworzy� dziure w kt�rej czas nie mo�e uciec 00:04:52:Teoria Porucznika Komandora, |natomiast o tym �e... 00:04:55:... dr�cz�ce wibracje mog� utworzy� |rozdarcie w kontinuum czasoprzestrzennym 00:04:58:Niewa�ne, my tylko musimy| wr�ci� do trzeciej klasy 00:05:01:Podr�e w czasie nie s� tematem do �miechu.| 00:05:03:Cztery razy Enterprise cofa� si� w czasie|i cztery razy ledwo uda�o im si� wr�ci� 00:05:07:My nie chcemy wraca�| tylko tam zosta� 00:05:10:-A wi�c mo�ecie to zrobi�?|-Teoretycznie, ale z naukowego punktu widzenia 00:05:13:storzenie rozdarcia w czasoprzestrzeni jest mo�liwe|musimy tylko znale�� mechanizm nap�dowy 00:05:18:Hej. Elektoniczny w�zek tego |dzieciaka mo�e by� tym czego potrzebujemy 00:05:25:-Ta nowa nauczycielka doprowadza mnie do sza�u|-W czym problem 00:05:28:Widzisz Chefie panna Krztu�kutas| ma bardzo wielkie, uh zderzaki, 00:05:32:i zdaje si� �e nie nosi stanika 00:05:35:I ty to nazywasz problemem?|Dla mnie to brzmi cudnie 00:05:37:Nie, to naprawde nie takie |przyjemne jak ci si� wydaje Chefie m'kay 00:05:41:-Dyrektorze Wiktorio, czy mog� na s��wko?!|-Ooooo! Wezwijcie lekarza 00:05:45:Moi nowi uzniowie s� najbardziej 00:05:47:niewychowan�, bezmuzg� i analfabetyczn� |grup� dzieci z jakimi mia�am do czynienia 00:05:50:Panno Krztu�kutas, te dzieci |doskonale radzi�y sobie w trzeciej klasie 00:05:53:Na mi�o�� bosk� jeden z| nich jest upo�ledzony umys�owo 00:05:56:-Oh a kt�ry?|-Ten w w�zku inwalidzkim! 00:05:59:Chcia�abym porozmawia� z ich zesz�orocznym |nauczycielem! Zaraz jak on si� nazywa�? Pan Garrison? 00:06:05:Obawiam si� �e to niemo�liwe. |Nikt nie widzia� Pana Garrisona od zako�czenia roku 00:06:10:-Dlaczego?! Gdzie on si� podzia�?!|-Nie lubimy o tym rozmawia� 00:06:14:Ale ja potrzebuje pomocy |w dotarciu do tych dzieci. Ja licz� na nich 00:06:18:I B�g mi �wiadkiem 00:06:20:Naucze te dzieci tajemnic �wiata, |po to aby osi�gn�li szczyt 00:06:24:Mam nadzieje �e kiedy� powiecie mi co |si� sta�o z tym panem Garrisonem. 00:06:28:A wtedy dopiero b�de| wam �yczy� mi�ego dnia 00:06:31:Pewnie, dobrze, w takim razie narazie 00:06:39:Kiedy w��czymy napi�cie, w�zek| niepe�nosprawnego dzieciaka przyspieszy 00:06:42:i przejedzie oko�o 4 metr�w, |robi�c wymagane wibracje magnetyczne 00:06:46:Je�li pola s� wporz�dku, powinny |stworzy� dziure z przodu klasy przy tablicy 00:06:50:Ch�opaki nie my�licie| chyba �e to wypali 00:06:53:Kiedy zobaczycie dziure ch�opaki, |macie jakie� 4,2 sek aby do niej wskoczy� 00:06:58:A na drugiej stronie spotkacie siebie| w dok�adnie o tym samym miejscu ale rok wcze�niej 00:07:03:-Spowrotem w trzeciej klasie|Wpyte, WOW 00:07:06:Nie moge sie doczeka� kiedy nauczycielka na nas |nakrzyczy, a my jej powiemy "Ssij mi jaja" 00:07:10:-Oh! Ju� idzie|-Mam nadzieje dzieci �e odrobi�y�cie zadanie domowe 00:07:13:Prosze podajcie prace do przodu 00:07:16:Ssij mi jaja!... |Cholera ch�opaki, m�wie powa�nie 00:07:20:Powiedzia�am podajcie |prace do przodu! 00:07:23:Nie zrobili�my zadania domowego |panno Alezemniesmutas.Nie podoba�o nam si� to 00:07:27:Krztu�kutas! Wszyscy| bedziecie siedzie� w kozie! 00:07:31:Haha! Jeste� w b��dzie!| Obawiam si� �e mamy inne plany! 00:07:34:PANOWIE 00:07:35:-Zasadnicza synteza termoj�drowa zinicjowana|-Molekularna brama aktywna 00:07:39:-Co wy robicie?|-Cofamy si� w czasie do trzeciej klasy 00:07:42:�egnam nauczycielu. By� mo�e |zobaczymy si� w przysz�ym roku 00:07:56:-Nie pomy�la�em �e to mog�oby wypali�|-Ja te� nie 00:07:58:NO, no, no mam nadzieje| �e kto� mi to wyja�ni 00:08:01:Masz cholern� racje �e to wyja�ni� 00:08:03:Kole�! W�zek Timmieg jest |ob�adowany tym dra�stwem. Musimy mu pom�c 00:08:06:Dzieci, dzieci wracajcie 00:08:12:Timmy musisz si� zatrzyma� 00:08:13:-Nie!|-Nie??? 00:08:14:Zrozum system przestanie |prawid�owo dzia�a� kiedy si� zatrzyma 00:08:16:Rdze� nuklearny mo�e usma�y� jego pole |magnetyczne a wtedy w�zek wybuchnie w powietrze 00:08:20:-Co? Timmy musisz zej�� z w�zka! 00:08:22:-Nie!|-Nie??? 00:08:23:Ca�y system jest wyczulony na jego wag�.|Je�li zejdzie, w�zek wybuchnie 00:08:27:Wi�c je�li Timmy zwolni poni�ej 8km/h lub| zsi�dzie z w�zka to wszystko wybuchnie?! 00"08:31:-NO|-M�j Bo�e 00:08:33:Min�y ju� trzy godziny odk�d| policja pojawi�a si� w incydencie zwi�zanym 00:08:36:z upo�ledzonym ch�opcem,| na w�zku pe�nym �adunk�w wybuchowych 00:08:39:Tutaj, tutaj! 00:08:40:Ch�opiec nie mo�e si� zatrzyma� ani |zej�� z w�zka gdy� istnieje ryzyko wybuchu 00:08:44:i dlatego SWAT spr�buje teraz rozbroi� urz�dzenie 00:08:51:Blirzej! 00:08:52:Nie martw si� synu. Uwa�aj na |pr�dko�� i nie ruszaj si� zbytnio 00:08:57:Uwa�aj Hansen 00:09:00:-�wi�ty Bo�e! Paniusiu trzymaj si�!|-M�j Bo�e co si� dzieje? 00:09:04:Prze pani, prosze uwa�a�. |Do w�zka Podpi�te s� �adunki wybuchowe 00:09:07:CO!? O Bo�e o Bo�e! 00:09:09:Wszystko jest wporzo! Prosze si� |uspokoi� i utrzymywa� pr�dko�� oko�o 8km/h 00:09:16:-Ok, postaram si� utrzyma� pr�dko��|-Dobrze! Na ile wystarcz� baterie w�zka 00:09:22:O M�j Bo�e mniej ni� 20...
nemezisss