Hitman Krwawa Forsa Instrukcja.pdf

(13639 KB) Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
HITMAN KRWAWA FORSA
Podr´cznik U˝ytkownika
878735022.024.png
OSTRZE˚ENIE
Ostrze˝enie dla u˝ytkowników projektorów telewizyjnych
D∏ugotrwa∏e wyÊwietlanie nieruchomych obrazów mo˝e powodowaç trwa∏e uszkodzenia
kineskopu lub wypalenie luminoforu. Nale˝y unikaç cz´stego lub d∏ugiego korzystania z gier wideo
na ekranach o du˝ej przekàtnej.
Ostrze˝enie o epilepsji (padaczce)
PROSIMY PRZECZYTAå PONI˚SZE OSTRZE˚ENIE PRZED URUCHOMIENIEM NINIEJSZEJ
GRY LUB PRZEKAZANIEM JEJ DZIECIOM.
Niektórzy ludzie sà sk∏onni do ulegania atakom padaczki lub utraty przytomnoÊci po d∏u˝szym
wpatrywaniu si´ w migoczàce Êwiat∏a lub wzory Êwietlne. U takich osób podczas oglàdania
telewizji lub grania w niektóre gry wideo mogà wystàpiç objawy padaczki. Przypadki takie mogà
mieç miejsce, nawet jeÊli dana osoba nie chorowa∏a na padaczk´ ani nie zdradza∏a podobnych
objawów. JeÊli Ty sam lub ktoÊ z Twojej rodziny wykazywa∏ kiedykolwiek objawy epilepsji (ataki
drgawek, nag∏e utraty przytomnoÊci) w warunkach migoczàcego oÊwietlenia, przed rozpocz´ciem
gry poradê si´ lekarza.
Zalecamy rodzicom obserwacj´ zachowania dzieci podczas gry. JeÊli w trakcie gry stwierdzisz
u swojego dziecka lub u siebie wyst´powanie któregoÊ z nast´pujàcych objawów: zawroty g∏owy,
zaburzenia wzroku, drgania mi´Êni lub ga∏ki ocznej, omdlenie, dezorientacja, mimowolne ruchy
czy drgawki, NATYCHMIAST przerwij zabaw´ i udaj si´ do lekarza.
ÂRODKI OSTRO˚NOÂCI, KTÓRE NALE˚Y ZACHOWYWAå PODCZAS GRY
-
Nie przebywaj zbyt blisko ekranu. Usiàdê w wi´kszej odleg∏oÊci od telewizora (monitora),
najlepiej na pe∏nà d∏ugoÊç kabla urzàdzenia sterujàcego.
-
Graj z u˝yciem telewizora o ma∏ej przekàtnej ekranu.
-
Unikaj gry, kiedy jesteÊ zm´czony lub niewyspany.
-
Zapewnij odpowiednie oÊwietlenie pomieszczenia, w którym grasz.
-
W trakcie gry rób 10-15-minutowe przerwy na ka˝dà godzin´ gry.
878735022.025.png
3.
Spis treÊci
Rozpocz´cie gry
Odwracanie uwagi ........................................................ 15
MONETA............................................................................ 15
WY¸ÑCZANIE ÂWIATE¸...................................................... 15
Tworzenie profilu
Stopnie trudnoÊci ............................................................ 4
PODR¢CZNIK ZAWODOWCA ................................................ 5
Twoje narz´dzia
Broƒ palna, okazjonalna i wyposa˝enie .................. 16
PISTOLETY I BRO¡ R¢CZNA .............................................. 16
KARABINY MASZYNOWE .................................................. 16
PISTOLETY MASZYNOWE .................................................. 16
SHOTGUNY........................................................................ 17
KARABIN SNAJPERSKI ...................................................... 17
BOMBY ODPALANE ZDALNIE ............................................ 17
MINI¸ADUNKI WYBUCHOWE ............................................ 18
UPADEK ............................................................................ 18
MAPY ................................................................................ 19
Rozg∏os
ANONIMOWOÂÅ SPRZYMIERZE¡CEM ZAWODOWCA .......... 5
Czas na bli˝szà znajomoÊç ............................................ 6
WALKA WR¢CZ.................................................................... 6
STRZA¸ „Z BA¡KI” .............................................................. 6
UDERZENIE.......................................................................... 6
ROZBROJENIE .................................................................... 6
UKRYCIE BRONI .................................................................. 6
GAROTA .............................................................................. 7
WINDA ................................................................................ 7
NO˚E .................................................................................. 8
STRZYKAWKI ...................................................................... 8
TRUCIZNA .......................................................................... 8
˚YWA TARCZA .................................................................... 9
SKOCZEK .......................................................................... 10
Wynagrodzenia
ZAP¸ATA ............................................................................19
WYDAWANIE ......................................................................19
WYWIAD ............................................................................19
Broƒ i narz´dzia ............................................................20
Sprzàtanie........................................................................20
Odzyskiwanie nagraƒ ....................................................21
Porównywanie osiàgni´ç..............................................21
Po misji ..........................................................................21
SprawnoÊç
POKONYWANIE PRZESZKÓD I ALTERNATYWNE WEJÂCIA .... 10
Wspinanie si´ i schodzenie .......................................... 10
PRZESKAKIWANIE ............................................................ 10
SKOK MI¢DZY BALKONAMI................................................ 10
WCHODZENIE PRZEZ OKNO .............................................. 11
CHODZENIE PO GZYMSACH .............................................. 11
WSPINANIE SI¢ PO RYNNACH .......................................... 11
WCHODZENIE PO DRABINACH .......................................... 11
Autorzy .............................................................. 22
Umowa licencyjna dla
u˝ytkownika koƒcowego .............................. 28
Techniki kamufla˝u
Przebrania i maskowanie .......................................... 12
PRZEBRANIA .................................................................... 12
UKRYWANIE CIA¸ .............................................................. 12
POZBYWANIE SI¢ CIA¸ ...................................................... 12
Pomoc techniczna .......................................... 30
W∏amania
Drzwi, zamki i zabezpieczenia .................................... 13
TECHNIKI PODS¸UCHU I OBSERWACJI.............................. 13
ROZMOWY ........................................................................ 13
PODGLÑDANIE .................................................................. 13
WYTRYCHY........................................................................ 14
CZYTNIKI KART MAGNETYCZNYCH .................................... 14
WY¸AMYWANIE ZAMKÓW ................................................ 14
UKRYWANIE SI¢ W SZAFIE ................................................ 15
878735022.026.png
4.
Rozpocz´cie gry
KONTROLUJ ZAWODOWCA
Prze∏adowanie broni
R
Kucni´cie/Skradanie si´
Lewy CTRL
Bieg
Lewy Shift (przytrzymaj)
Ruch w lewo
A
Ruch w prawo
D
Ruch w gór´
W
Ruch w dó∏
S
U˝yj/Akcja
E (kliknij)
Lista akcji
E (przytrzymaj)
UpuÊç przedmiot
G (kliknij)
Rzuç przedmiot
G (przytrzymaj)
PodnieÊ przedmiot
SPACJA
Lista rzeczy do podniesienia
SPACJA (przytrzymaj)
Mapa
M
Strzelaj/U˝yj broni
Lewy klawisz myszy
Schowaj broƒ
Prawy klawisz myszy (kliknij)
Otwórz inwentarz
Prawy klawisz myszy (przytrzymaj)
Zamknij inwentarz
PuÊç prawy klawisz myszy
Wejdê w tryb snajperski
X
Wyjdê z trybu snajperskiego
X
Zbli˝enia lunety snajperskiej
Rolka myszy
Przewijanie listy akcji
Rolka myszy
Przewijanie inwentarza
Rolka myszy
Tworzenie profilu
ZARZÑDZANIE PROFILAMI
Zanim rozpoczniesz karier´ Hitmana, powinieneÊ wiedzieç, ˝e ka˝dy prawdziwy zawodowiec
najpierw opracowuje swój profil. Profil taki pozwoli na zachowanie informacji o post´pach w grze,
preferowanej broni, funduszach oraz innym sprz´cie czy zdobytych przedmiotach.
Prawdziwy zawodowiec wybierze w Oknie mened˝era profili opcj´ NOWY PROFIL i wprowadzi jego
nazw´. JeÊli profil ju˝ istnieje, prawdziwy zawodowiec wybierze go z listy istniejàcych profili w oknie
mened˝era i b´dzie móg∏ kontynuowaç gr´. Mo˝e te˝ usuwaç profile z Okna mened˝era profili.
Stopnie trudnoÊci
Po utworzeniu profilu zawodowiec przyst´puje do wyboru stopnia trudnoÊci gry.
W grze istniejà cztery takie stopnie:
878735022.027.png 878735022.001.png 878735022.002.png 878735022.003.png 878735022.004.png 878735022.005.png 878735022.006.png 878735022.007.png 878735022.008.png 878735022.009.png 878735022.010.png 878735022.011.png 878735022.012.png 878735022.013.png 878735022.014.png 878735022.015.png 878735022.016.png 878735022.017.png 878735022.018.png 878735022.019.png 878735022.020.png 878735022.021.png 878735022.022.png
 
5.
˚Ó¸TODZIÓB
To tryb dla poczàtkujàcych w trudnym fachu p∏atnych zabójców. Nie ma limitu zapisywania
stanu gry podczas misji.
NORMALNY
W sam raz dla obeznanych z zabijaniem. Podczas misji mo˝esz zapisaç stan gry 7 razy.
EKSPERT
Dla tych z praktykà i doÊwiadczeniem. Podczas misji mo˝esz zapisaç stan gry 3 razy.
PROFESJONALISTA
Tylko dla zawodowców. Podczas misji nie mo˝esz zapisywaç stanu gry.
PODR¢CZNIK ZAWODOWCA
Niniejsza instrukcja pozwoli ci si´ wcieliç w zawodowego zabójc´. Z pewnych wzgl´dów b´dziemy
si´ w tej instrukcji zwracali do ciebie jak do zawodowca. Poka˝emy ci, w jaki sposób zawodowiec
rozwija swoje umiej´tnoÊci. Wszelkie techniki i tajniki zawodu pogrupowano i oznakowano wed∏ug
stopni trudnoÊci, co widaç na poni˝szej legendzie.
Rozg∏os
ANONIMOWOÂå SPRZYMIERZE¡CEM ZAWODOWCA
Prze˝ycie w tym brutalnym Êwiecie zale˝y od umiej´tnoÊci wtopienia si´ w t∏o. Zawodowcy
poszukujà ukojenia w Êwiecie, w którym za wszelkà cen´ muszà pozostaç anonimowi. Ilekroç mogà,
unikajà mokrej roboty, ka˝da bowiem przyciàga uwag´ organów Êcigania, zwi´ksza iloÊç Êwiadków
i w rezultacie zaznacza wyraêny Êlad, prowadzàcy wprost do drzwi danego zawodowca.
JeÊli zawodowiec zabije niewinnà osob´, zostanie uwieczniony na taÊmie kamery przemys∏owej lub
rozpoznany przez naocznych Êwiadków, wówczas roÊnie jego rozg∏os. A im wi´kszy rozg∏os, tym
trudniej zawodowcowi wype∏niaç kolejne kontrakty.
JeÊli po robocie pozostanie ˝ywy Êwiadek, rozg∏os Hitmana znacznie wzroÊnie. Mo˝esz temu
zapobiec jedynie poprzez upewnienie si´, ˝e podczas roboty nikt ci´ nie zauwa˝y∏, a na miejscu
zbrodni nie pozostawi∏eÊ ˝adnych dowodów ani Êwiadków. Dzi´ki mediom zawodowiec mo˝e si´
upewniç, ˝e wykona∏ bezb∏´dnie robot´. JeÊli pozostawi∏ po sobie Êwiadków, gazeta jest najlepszym
miejscem, by si´ o tym przekonaç.
Z kolei tam, gdzie teren jest monitorowany przez kamery przemys∏owe, nale˝y zadbaç, aby
wszystkie nagrania zosta∏y zniszczone.
Zawodowiec si´ga po gazety, gdy znajdzie si´ blisko celu. W nich mo˝e znaleêç du˝o informacji na
temat poprzednich celów i misji, a tak˝e wiele szczegó∏ów na swój w∏asny temat.
878735022.023.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin