cztery_pory_roku_opis.pdf

(65 KB) Pobierz
Microsoft Word - kart_4pory.doc
Prbny sprawdzian w szstej klasie szkoły podstawowej
Kartoteka do zestawu zadań áCztery pory rokuÑ (S Î A1 Î 011)
Nr
Badana czynność ucznia
Nr
standa
rdu
Liczba
punktw
zadania
Uczeń:
1.
odczytuje tekst literacki
1.1
1
2.
określa funkcję wskazanych w tekście elementw
1.2
1
3.
umieszcza daty w przedziale czasowym
3.1
1
4.
oblicza średnią dobową temperaturę powietrza, wykorzystując
prawidłowości przedstawione w tekście i tabeli
3.7
1
5.
oblicza temperaturę powietrza, wykorzystując dane z tabeli
5.5
1
6.
odczytuje tekst literacki
1.1
1
7.
odczytuje tekst literacki
1.1
1
8.
porwnując teksty literackie, posługuje się terminami
1.2
1
9.
umieszcza datę w przedziale czasowym (określa wiek)
3.1
1
10.
wybiera właściwe źrdła informacji
4.1
1
11.
zna zasady bezpieczeństwa w czasie zabaw zimowych
5.8
1
12.
rozpoznaje cechy czworokątw
3.6
1
13.
opisuje sytuację przedstawioną w zadaniu za pomocą wyrażenia
arytmetycznego
3.5
1
14.
rozumie informację w tekście podręcznikowym
1.1
1
15.
odczytuje symbole umieszczone w instrukcji
1.3
1
16.
odczytuje tekst literacki
1.1
1
17.
odczytuje tekst literacki
1.1
1
18.
przewiduje skutki wydarzeń bliskich własnemu doświadczeniu
3.2
1
19.
wybiera właściwy przyrząd służący do obserwacji pogody
5.2
1
20.
zna zasady bezpiecznej eksploatacji roweru
5.6
1
21.
I ustala sposb rozwiązania zadania
3.8
1
II wykorzystuje własności liczb do rozwiązania problemu
5.5
1
III wykonuje obliczenia dotyczące wagi (masy)
5.3
2
IV zamienia jednostki masy
5.3
1
22.
rozumie znaczenie symboli występujących w opisach map
pogody
1.3
1
23.
I wskazuje źrdło informacji
4.1
1
II wyraża własne opinie i prbuje je uzasadnić
3.4
1
III pisze krtki, spjny tekst
2.3
1
24.
przenosi dane z tabeli na oś liczbową
2.4
1
25.
I pisze na temat Î opisuje porę roku
2.1
2
II pisze na temat Î uzasadnia swj wybr
2.1
1
III zachowujespjność tekstu
2.3
1
IV stosujeodpowiednieśrodki wyrazowe
2.3
2
V przestrzega norm językowych
2.3
1
VI przestrzega norm ortograficznych w zakresie pisowni -u,
ż-rz, h-ch, wielkiej i małej litery *
2.3
2
VII przestrzega norm interpunkcyjnych w zakresie
poprawnego użycia kropki i przecinka w zdaniach
pojedynczych i w zdaniach złożonych o prostej
konstrukcji *
2.3
1
* W przypadku ucznia dyslektycznego:
VI. buduje tekst komunikatywny (2 p.),
VII. zamyka myśli w obrębie zdania (1 p.).
87997883.001.png 87997883.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin