grm_instrukcja.pdf
(
176 KB
)
Pobierz
5011318 UNPDF
Zastosowanie przełącznika GRM:
Przełącznik "GRM" jest przeznaczony do zmiany rodzaju zasilania
pojazdu wyposażonego w silnik benzynowy z gaźnikiem oraz instalację
zasilania gazem "propan – butan" z benzyny na gaz i z gazu na benzynę.
Schemat montażowy przełącznika:
Strojenie sterownika:
Po zamontowaniu przełącznika GRM nie wymaga on strojenia, należy
jedynie wybrać przy pomocy przełącznika S2 rodzaj szkiełka rezerwy oraz
za pomocą przełącznika S1 – rodzaj obrotów z cewki (dobre lub słabe), a
także ustawć czas zwłoki wyłączenia elektrozaworu gazowego po zaniku
obrotów silnika potencjometrem P1.
OBSŁUGA PRZEŁĄCZNIKA "GRM":
LED ZIELONY (3)
LED ZIELONY (2)
LED ZIELONY (1)
LED CZERWONY
- REZERWA GAZU
OPIS PRZEŁĄCZNIKÓW NA BOCZNEJ ŚCIANCE GRM'a:
S1
– Wybór obrotów
-
Bołożenie górne
przełącznika oznacza dobry, silny
sygnał obrotów, przy cewce zapłonowej w dobrym stanie.
-
Położenie
dolne
przełącznika oznacza słaby sygnał obrotów z
cewki.
S2
– Rodzaj szkiełka rezerwy
-
Położenie górne
przełącznika oznacza szkiełko 20k omów.
-
Położenie dolne
oznacza szkełko 90 omów.
P1 –
Potencjometr regulacji czasu odłączenia zaworu gazowego
po zaniku obrotów silnika (ustawiany w granicach 0,1 – 4 sekund).
POZYCJE PRZEŁĄCZNIKA GŁÓWNEGO NA ŚCIANCE PRZEDNIEJ:
0
–
Wypalanie
, oba elektrozawory (gazu i benzyny) zamknięte.
Migają na zmianę dwie diody zielone
1
z
3
oraz dioda zielona
2
I
-
praca na benzynie
(wskaźniki LED nie świecą). Elektrozawór
gazu jest w tym momencie wyłączony.
II
–
Praca na gazie
, GRM pokazuje stan gazu w zbiorniku.
Wszystkie zielone diody świecą oznacza pełny zbiornik, świecąca
dioda czerwona oznacza rezerwę gazu.
DANE TECHNICZNE
URZĄDZENIA:
Przełącznik GRM
Zasilanie nominalne
14V
Zasilanie maksymalne
10..16V
Temperatura pracy
-25...+70 st. C
Prąd zasilający
0,15A
Wejście obrotów
Uwej.=0 – 35V, Rwej.=100k
W
Wejście rezerwy
Czujniki: 90R, 20k, kontaktron
Numer homologacji:
E
8 67R - 013512
Gwarancja:
Producent gwarantuje prawidłowe działanie układu przez okres 12 m-cy
od daty zakupu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowego działania
prosimy o przesłanie układu wraz z niniejszą instrukcją oraz opisem usterki
do punktu zakupu urządzenia. Reklamacji nie podlegają układy uszkodzone
w wyniku nieprawidłowego podłączenia, ingerencji osób niepowołanych lub
uszkodzone mechanicznie.
Data produkcji:
..........................
Producent:
LECHO
Elektronika autogaz
15-124 Białystok ul. Gen. Andersa 5D/4
tel. (085) 675 45 03; fax. (085) 675 52 34
www.lecholpg.pl
Dystrybutor:
LECHO
Elektronika autogaz
Petrol
WRM
LPG
Przełącznik trybu pracy
benzyna - gaz
do pojazdów z silnikami gaźnikowymi
GRM
Plik z chomika:
blackassassin
Inne pliki z tego folderu:
instrukcja programowania ESGI 2.pdf
(1374 KB)
instrukcja instalowania ESGI 2.pdf
(1256 KB)
schematy_LOVATO_VOLVO.pdf
(459 KB)
schematy_LOVATO_VOLKSWAGEN.pdf
(535 KB)
schematy_LOVATO_TOYOTA.pdf
(331 KB)
Inne foldery tego chomika:
!!! SAM NAPRAWIAM+INSTRUKCJE !!!
• CarChip tuning tools
»Zdjecia motocykli-stare i nowe (RetroClassic)
Do segregacji
Doskonalenie techniki jazdy motocyklem
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin