Curriculum Vitae
Imię i Nazwisko: .................................
Data urodzenia: .................................
Miejsce urodzenia: .................................
Adres zamieszkania .................................
E - mail: .................................
Telefon komórkowy: .................................
2006 – 2009 Małopolska Wyższa Szkoła Zawodowa im. Wincentego Pola w Krakowie ,
Wydział Humanistyki i Zdrowia, kierunek: Turystyka i Rekreacja (studia
zaoczne, 3 lata) zakończone tytułem Licencjata.
2004 – 2006 Małopolska Szkoła Hotelarstwa i Turystyki w Krakowie, kierunek:
Hotelarstwo, (studium zaoczne przez okres dwu lat) zakończone tytułem Technik Hotelarz.
2000 – 2004 Liceum Ogólnokształcące Nr XXVII im. Dr Henryka Jordana w Krakowie o
profilu ogólnym z poszerzonym j. angielskim.
W planach -Kurs Księgowości.
2005 – 2006 : Hostessa w Makro Cash and Carry, Carrefour Czyżyny, Geant, Tesko
Kapelanka oraz Alma market (umowa studencka na zlecenie)
01.2006-04.2006r. „Recepcjonista, kelner-barman, obsługa pięter” praktyki zawodowe w
Pensjonacie „Szczebel” w Mszanie Dolnej (praktyka studencka).
07.2006-07.2006r. „Obsługa pięter oraz pomoc kuchenna” na akcji wyjazdowej w
Orleanie organizowanej przez Centrum Młodzieży im. dr Henryka
Jordana w Krakowie (umowa o pracę na czas określony).
11.2007-02.02.2008r. „Hotel Apis” 3*** al. 29 listopada 137 praca na pełnym etacie na stanowisku
Recepcjonistka (umowa o pracę).
01.06.2008-07.09.2008r. Sekretarka w „Krakowska Korporacja Finansowa” w Krakowie (umowa
zlecenia).
01.10.2008-20.03.2009r. „Boint” Asystent Działu Handlowego (w tym 01.12.2008 – 20.03.2009r
praca na umowę o pracę).
02.04.2009– 30.06.2009 r. „Hotel Major” 3*** stanowisko: recepcjonistka (umowa o pracę).
18.09.2009-31.01.2011r. Polskie Systemy Informatyczne Sp. Z o. o. SALON ORANGE, w Krakowie na
stanowisku Recepcjonista (umowa o pracę).
01.02.2011 – 31.11.2011r. Owca Agenta Lidera w PZU są – Agent Ubezpieczeniowy.
06.06 – 16.06.2011 r Kurs „Małej Przedsiębiorczości” w Małopolskim Centrum Współpracy
Edukacji i Doradztwa w Krakowie.
01.12.2011- do teraz Starszy Specjalista obsługi Klienta w PZU SA i PZU Życie SA. (umowa o pracę
na czas zastępstwa do końca sierpnia 2012 r.).
Znajomość języków obcych
Język angielski – komunikatywna w mowie i piśmie,
Znajomość programów komputerowych
Word, Exel, Acces, PowerPoint, Windows, Internet, Programy rezerwacji hotelowych m. in. ProHott oraz Pensionnaire, program magazynowy CDN Optima, TITUS + itp.
Dodatkowe umiejętności-cechy
Obsługa klienta (również telefoniczna),
Obsługa: kasy fiskalnej, Polcard, VingCard oraz inne urządzenia biurowe,
Fakturowanie, zamawianie i przyjmowanie towaru, współpraca z firmami kurierskimi,
Archiwizacja dokumentów,
Trening komunikacji personalnej na w/w uczelni wyższej,
Dobra organizacja pracy, sumienność, uczciwość, rzetelność, dbałość o powierzone zadania i obowiązki,
Precyzyjność i zdyscyplinowanie,
Kreatywność i umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów,
Zdolności interpersonalne i umiejętność pracy w zespole,
Duża odporność na stres, brak nałogów,
Wysoka kultura osobista
Zainteresowania
Sport, podróże, muzyka, turystyka, kino i teatr, książki, sport, Internet, fotografia,
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV i liście motywacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Creazy_Moniczka