Pytania do tekstu - Kubuś Puchatek.doc

(38 KB) Pobierz

W domu

 

1.  Czytamy rozmowę Krzysia z Sową z rozdziału IX

2.  Na podstawie lektury (rozdział IX) uzupełnij zdania:

Krzyś z Puchatkiem mogliby się ratować …………………………………………..,

Kangurzyca mogłaby się ratować ……………….., Sowa- ………………….,

Królik- ……………………………………,

Kłapouchy …………………………………

Prosiaczek napisał na kartce z jednej strony:

………………………………., a z drugiej

……………………………………………

Kartkę włożył do ……………………

Kubuś Puchatek nazwał pływający parasol

…………………………………………..

 

 

W domu

 

3.  Czytamy rozmowę Krzysia z Sową z rozdziału IX

4.  Na podstawie lektury (rozdział IX) uzupełnij zdania:

Krzyś z Puchatkiem mogliby się ratować …………………………………………..,

Kangurzyca mogłaby się ratować ……………….., Sowa- ………………….,

Królik- ……………………………………,

Kłapouchy …………………………………

Prosiaczek napisał na kartce z jednej strony:

………………………………., a z drugiej

……………………………………………

Kartkę włożył do ……………………

Kubuś Puchatek nazwał pływający parasol

…………………………………………..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W domu

 

1.  Czytamy wybrany fragment lektury (2 strony)

2.  Uzupełnij i przepisz zdania:

 

Autorem lektury pt „Kubuś Puchatek” jest …………….. Tytułowym bohaterem jest …………………. Jego ulubionym zajęciem jest jedzenie …….. oraz układanie piosenek- ……………………….. Przyjaciółmi sympatycznego misia są: …………..

 

W domu

 

1.  Czytamy wybrany fragment lektury (2 strony)

2.  Uzupełnij i przepisz zdania:

 

Autorem lektury pt „Kubuś Puchatek” jest …………….. Tytułowym bohaterem jest …………………. Jego ulubionym zajęciem jest jedzenie …….. oraz układanie piosenek- ……………………….. Przyjaciółmi sympatycznego misia są: …………..

 

 

 

W domu

 

1.  Czytamy wybrany fragment lektury (2 strony)

2.  Uzupełnij i przepisz zdania:

 

Autorem lektury pt „Kubuś Puchatek” jest …………….. Tytułowym bohaterem jest …………………. Jego ulubionym zajęciem jest jedzenie …….. oraz układanie piosenek- ……………………….. Przyjaciółmi sympatycznego misia są: …………..

 

W domu

 

1.  Czytamy

 

Już są- widzę ich znów,

na nich polegać możemy.

Bo dziś przyszli Tygrys i Miś,

Z nimi chętnie ten świat poznajemy.

 

Pies Burek chętnie łapę da.

Prosiaczek humor ma.

Maleństwo z Lumpkiem są tu.

A to Kłapouchy nasz,

Królika na pewno znasz,

Tygrysek skacze, co tchu.

 

Hurra! Wszystko miodu ma smak,

Kubuś i Tygrys bawią się z Tobą.

Ich przyjacielem być chcę.

Ty sam spróbuj być też.

 

 

2.  Naucz się opowiadać o tym, jak Kłapouchy zgubił ogon

 

 

3.  Zamień na zdania (wg. wzoru). Podkreśl czasowniki.

 

Samotność Kłapouchego.

Kłapouchy jest samotny.

 

Zgubienie ogona Kłapouchego.

..........................................................

 

Wizyta Puchatka u Sowy.

..........................................................

 

Odnalezienie ogona przez Puchatka.

..........................................................

 

Pomoc Krzysia.

..........................................................

 

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin