Badania przeprowadzono w klasie IIc. Diagnozą objęte zostały wiadomości i umiejętności ucznia dotyczące historii Polski pod zaborami. Zadania, które rozwiązywali uczniowie nie wykraczały poza standardy wymagań z historii obowiązujące w gimnazjum. Celem badania była diagnoza osiągnięć uczniów, a efektem - informacja zwrotna o poziomie tych osiągnięć. Wskazanie nauczycielowi, które umiejętności są przez uczniów opanowane w stopniu wystarczającym, a które sprawiają im szczególną trudność.
Ogółem w badaniu wzięło udział 20 uczniów. Narzędziem pomiaru był standaryzowany test sprawdzający osiągnięcia szkolne uczniów. Czas pracy ucznia wynosił 45 minut. Uczniowie otrzymali instrukcję, arkusz testu.
Narzędzie pomiaru – test sprawdzający, wielostopniowy z. zadaniami otwartymi i zamkniętymi.
L.p
Nazwisko i imię
Ilość punktów
Ocena
1.
Bojanowska Kamila
26
dobry
2.
Dybowska Oliwia
34
bardzo dobry
3.
Grochowalski Marcin
12
dopuszczający
4.
Jasnych Paweł
18
dostateczny
5.
Jóźwik Estera
7
niedostateczny
6.
Kępa Marcin
21
7.
Klinger Adrian
8.
Kniazkin Nikita
19
9.
Kołcin Magdalena
20
10.
Laskowska Magdalena
29
11.
Masny Monika
12.
Nadworna Elżbieta
13.
Osial Daniel
14.
Ozimkiewicz Patrycja
15.
Popielarski Kamil
17
16.
Swiderska Karolina
24
17.
Szymański Rafał
32
18.
Świokło Paweł
19.
Wojtaś Łukasz
20.
Wyrzykowski Mariusz
chrupacz