Badanie wyników_ANALIZA_2005.doc

(59 KB) Pobierz
Pierwszy etap badań odbył się w październiku, drugi planowany jest w czerwcu

 

Badanie wyników nauczania z historii w klasie IIc. Rok szkolny 2004/2005.

 

„Polska pod zaborami: powstania, skutki, powstań , germanizacja, rusyfikacja”.

 


 

1. Wstęp.

Badania przeprowadzono w klasie IIc. Diagnozą objęte zostały wiadomości i umiejętności ucznia dotyczące historii Polski pod zaborami. Zadania, które rozwiązywali uczniowie nie wykraczały poza standardy wymagań z historii obowiązujące w gimnazjum. Celem badania była diagnoza osiągnięć uczniów, a efektem - informacja zwrotna o poziomie tych osiągnięć. Wskazanie nauczycielowi, które umiejętności są przez uczniów opanowane w stopniu wystarczającym, a które sprawiają im szczególną trudność.

2. Organizacja badania

Ogółem w badaniu wzięło udział 20 uczniów. Narzędziem pomiaru był standaryzowany test sprawdzający osiągnięcia szkolne uczniów. Czas pracy ucznia wynosił 45 minut. Uczniowie otrzymali instrukcję, arkusz testu.

3. Charakterystyka narzędzia

Narzędzie pomiaru test sprawdzający, wielostopniowy z. zadaniami otwartymi i zamkniętymi.

4. Prezentacja i analiza wyników testu.

 

L.p

Nazwisko i imię

Ilość punktów

Ocena

1.

Bojanowska Kamila

26

dobry

2.

Dybowska Oliwia

34

bardzo dobry

3.

Grochowalski Marcin

12

dopuszczający

4.

Jasnych Paweł

18

dostateczny

5.

Jóźwik Estera

7

niedostateczny

6.

Kępa Marcin  

21

dostateczny

7.

Klinger Adrian

21

dostateczny

8.

Kniazkin Nikita

19

dostateczny

9.

Kołcin Magdalena

20

dostateczny

10.

Laskowska Magdalena

29

dobry

11.

Masny Monika

21

dostateczny

12.

Nadworna Elżbieta

18

dostateczny

13.

Osial Daniel

21

dostateczny

14.

Ozimkiewicz Patrycja

12

dopuszczający

15.

Popielarski Kamil

17

dostateczny

16.

Swiderska Karolina

24

dostateczny

17.

Szymański Rafał

32

bardzo dobry

18.

Świokło Paweł

32

bardzo dobry

19.

Wojtaś Łukasz

12

dopuszczający

20.

Wyrzykowski Mariusz

32

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin