DHL Global Forwarding Sp.docx

(679 KB) Pobierz

DHL Global Forwarding Sp. z o.o.
ul. 17 Stycznia 56
02-146 Warszawa
NIP: 728-025-72-92

 

Misja i wizja

Wizja

Klienci mają zaufanie do DHL jako wiodącego partnera zapewniającego zintegrowane usługi ekspresowe i rozwiązania logistyczne, będącego integralną częścią międzynarodowej korporacji. DHL jest liderem branży usług logistycznych pod względem jakości, rentowności i udziałów w rynku.

Misja

DHL w oparciu o znajomość lokalnego rynku oraz unikalne międzynarodowe doświadczenie oferuje najwyższej jakości usługi kreując tym samym wartość dodaną dla Klientów.

DHL dąży do osiągnięcia pozycji cenionego i uznanego pracodawcy tworząc konkurencyjne warunki pracy w międzynarodowym środowisku dla wysoko wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników.

DHL generuje najwyższy zysk wśród przedsiębiorstw branży logistycznej dostarczając najwyższej jakości procesy i rozwiązania biznesowe w każdej dziedzinie swojej działalności.

DHL jest firmą o nienagannej reputacji i etyce. W swojej strategii kieruje się społeczną odpowiedzialnością biznesu uwzględniając w podejmowanych decyzjach interesy społeczne, ochrony środowiska, pracowników i podwykonawców.

 

 

DHL Global Forwarding to największy światowy dostawca usług frachtu lotniczego i morskiego. Szerokie portfolio oferowanych produktów i usług specjalistycznych zapewnia firmie pozycję rynkowego lidera, a klientom gwarantuje unikalną ofertę usług świadczonych na całym świecie.

Znajomość lokalnego rynku, unikalne międzynarodowe doświadczenie, konkurencyjność i specjalistyczna wiedza- wszystko to buduje wyjątkową jakość, którą co dzień oferujemy klientom. Świadczymy kompleksowe usługi dostosowane do wymagań klientów oraz specyfiki towarów, które przewozimy. Jako nasz Klient możesz być pewien, że dołożymy wszelkich starań i wypełnimy wszystkie nawet najbardziej skomplikowane procedury, aby ładunek, który nam powierzysz dotarł na miejsce przeznaczenia w doskonałym stanie i zgodnie z określonym terminem.

Bez względu na to, czy reprezentujesz dział logistyki międzynarodowego koncernu i wymagasz kompleksowej obsługi transportu towarów do wielu różnych odbiorców czy też dopiero rozpoczynasz działalność gospodarczą i będziesz wysyłał niewielkie ilości towaru, posiadamy odpowiednia wiedzę i środki transportu, aby sobie z tym poradzić. Transportujemy bardzo szeroki asortyment różnorodnych towarów w tym ładunki ponadgabarytowe, wymagające temperatur kontrolowanych, materiały niebezpieczne ect.

Nasze kompetencje

Jesteśmy ekspertami w naszej dziedzinie, na zadania patrzymy z perspektywy klientów
Przewidujemy ich potrzeby, analizujemy branże, w których są aktywni, badamy lokalne rynki i trendy, a kontrahentom przekazujemy wiedzę o nowych rozwiązaniach i możliwościach.

Upraszczamy łańcuchy dostaw
Pomagamy jak najszybciej wprowadzić nowe produkty do sprzedaży, ułatwiamy globalną współpracę z dostawcami i optymalizujemy koszty, wspomagamy wejście naszych klientów na nowe rynki z minimalnym ryzykiem.

Nasze doświadczenie pozwala nam stawić czoło wielu problemom, a nasze sposoby działania są oparte na sprawdzonych modelach
Wcześniejsze doświadczenia pozwalają nam ograniczać koszty, oszczędzać czas i minimalizować stopień ryzyka.

Wiemy, że dotrzymamy naszych obietnic
Wśród odbiorców naszych usług logistycznych 75% to największe pozafinansowe instytucje na świecie. Powierzają nam one swoje marki i reputację nie tylko, dlatego, że jesteśmy światowym liderem, ale również, dlatego, że dokładamy wszelkich starań, aby zagwarantować globalnie spójne usługi najwyższej klasy, w każdym miejscu na świecie również w POLSCE.

Posiadamy prestiżowe certyfikaty: AEO - DHL Global Forwarding jako pierwsza firma logistyczna w Polsce uzyskała Świadectwo Upoważnionego Przedsiębiorcy AEO

Zarządzamy jakością: DHL Global Forwarding posiada zintegrowany System Zarządzania Jakością i Środowiskiem, zgodny z normami PN-EN ISO 9001:2001 oraz PN-EN ISO 14001:2005 rozszerzony o kryteria WSK

Świadczymy usługi logistyczne z zachowaniem kryteriów Wewnętrznego Systemu Kontroli WSK

 

 

Historia DHL

Nazwa DHL to pierwsze litery nazwisk założycieli firmy, którymi byli Adrian Dalsey, Larry Hillblom oraz Robert Lynn.

W 1969 roku, miesiąc po pierwszym lądowaniu na księżycu, którego dokonał Neil Amstrong, trzech partnerów uczyniło kolejny krok, który miał wpływ na przyszłość światowego biznesu. Założyciele DHL rozpoczęli lotniczy transport dokumentów z San Francisco do Honolulu, rozpoczynając odprawę celną towarów transportowanych drogą morską przed ich przybyciem do portu docelowego. Rozwiązanie skróciło czas postoju statku w porcie, a klienci zaoszczędzili fortunę. Wdrożone rozwiązanie było początkiem międzynarodowych lotniczych przesyłek ekspresowych, błyskawicznej dostawy dokumentów i przesyłek.

Deutsche Post World Net i integracja DHL

Na początku 2002 roku Deutsche Post World Net została głównym udziałowcem DHL. Pod koniec tego roku DHL był już w 100 % własnością DPWN. W 2003 roku DPWN zintegrowała wszystkie swoje ekspresowe i logistyczne dywizje, tworząc nową markę DHL. Firma została dodatkowo wzmocniona po zakupie koncernu Exel w grudniu 2005 roku. W 2009 roku DPWN zmieniło nazwę na DP DHL.

Obecnie DHL jest światowym liderem w zakresie logistyki i transportu. Oferuje klientom innowacyjne i dostosowane do ich potrzeb kompleksowe usługi, dostępne z jednego źródła. Międzynarodowa sieć DHL łączy ze sobą ponad 220 krajów i terytoriów zależnych. 250.000 pracowników firmy spełnia oczekiwania klientów, dostarczając szybkie i niezawodne usługi.

W Polsce pod marką DHL działają trzy spółki:

·         DHL Global Forwarding Sp.z.o.o

·         DHL Express Polska Sp.z.o.o

·         DHL Exel Supply Chain Sp.z.o.o.

DHL Global Forwarding w Polsce

Historia DHL Global Forwarding sięga marca 2002 roku, kiedy to z połączenia firm Danzas i Cargoline powstała i rozpoczęła działalność w ramach Deutsche Post World Net firma DHL Logistics. W grudniu 2005 roku spółka połączyła się z firmą Exel, zaś w marcu 2007 zmieniła nazwę na DHL Global Forwarding.

http://dhlgf.pl/download/files/o_firmie/historia/histriaDHL.gif

 

 

 

First Choice

First Choice jest sercem wyznaczonej dla całej grupy DHL strategii rozwoju, której celem jest osiągnięcie pozycji preferowanego dostawcy usług logistycznych i transportowych. DHL firma pierwszego wyboru.

Poprzez nieustanne działania doskonalące procesy i procedury, a także pracę naszych pracowników chcemy dostarczać usługi najlepszej jakości oraz dodawać nową wartość do działań biznesowych naszych klientów. First Choice jest autorską metodologią stanowiącą połączenie praktyk i narzędzi zaczerpniętych z Six Sigma i Lean ( DMAIC) i adoptuje najlepsze praktyki z branży produkcyjnej dla potrzeb sektora usług.
First Choice to także praca nad kulturą organizacyjną wszystkich spółek DHL.

Cele First Choice

I. Podnosić satysfakcję klienta
Ciągle poszukiwać rozwiązań, aby wypełniać oczekiwania klienta w każdym obszarze działalności.
Wsłuchujemy się w oczekiwania naszych klientów przede wszystkim poprzez badania satysfakcji klienta.

II. Angażować pracowników
Dawać mandat do zmian i korzystać z zaangażowania naszych pracowników przy pracy nad poprawą jakości naszych usług.
Ponad 100 000 pracowników naszej grupy kapitałowej na świecie zostało przeszkolonych w metodologii First Choice.
Tysiące innych jest zaangażowanych w projekty  celem usprawnienia procesów.

III. Pracować z najlepszymi procesami
Stale tworzyć standardy najwyższej jakości i regularności procesów.
Kultura naszego biznesu opiera się na wdrażaniu ciągłych usprawnień.
Na świecie 1200 inicjatyw usprawniających w ramach First Choice zostało wdrożonych z sukcesem, kolejne 1300 jest w trakcie implementacji.

Podstawy

Sześć Sigma (Six Sigma) metoda zarządzania przedsiębiorstwem związana z jakością. Zapoczątkowana w Motoroli w latach 80-tych. Obecnie stosowana w wielu światowych firmach:
3M, Agilent Technologies, GE, Honeywell, Boeing, Rockwell, Dell, Alstom, Microsoft.

W statystyce sigma oznacza odchylenie standardowe zmiennej. Sześć sigm oznacza sześciokrotną odległość standardową. Celem programu jest osiągniecie jakości "sześć sigma„ poprzez zmniejszenie liczby defektów do 3,4 defektów na milion okazji.

Lean management – system zarządzania przedsiębiorstwem, polegający na eliminowaniu czynności, które wykonywane są przy tworzeniu produktu lub usługi, a które nie dodają wartości temu produktowi lub usłudze.

Toyota z sukcesem wdrożyła lean management w proces produkcji jako pierwsza firma.

Metodologia

http://dhlgf.pl/download/o_firmie/firstchoice_metodologia.gif

 

Automotive

2012-03-21

Rozwiązania dla globalnych klientów branży motoryzacyjnej
http://dhlgf.pl/download/files/o_firmie/kluczowe_branze/Automotive.jpg 

·         Usługa Component Logistics optymalizuje dostawy materiałów, zanim dotrą one do fabryki

·         Usługa Service Parts Logistics obejmuje dystrybucję części zamiennych do dealerów

·         Usługa Inbound Transport Logistics dotyczy napływu komponentów i części zamiennych od dostawców

·         Usługa Materials Management to wszystkie czynności związane z pozyskiwaniem materiałów oraz dostępnością zapasów do produkcji wyrobów gotowych,

·         Pełny outsourcing, włącznie z przeniesieniem załogi, sfinansowaniem infrastruktury i optymalizacją działalności

DHL opracowuje całe łańcuchy dostaw w branży motoryzacyjnej oraz zarządza nimi: od dostaw do montowni po dystrybucję części zamiennych. Na podstawie konsultacji i analiz badamy strategię i oceniamy logistyczne konsekwencje różnych opcji biznesowych, aby przedstawić optymalne rozwiązania dostosowane do potrzeb klientów. Aby zapewnić sobie maksymalną elastyczność oraz szybkość działania, mogą Państwo wybrać outsourcing całej logistyki, łącznie z centrami dystrybucyjnymi, transportem, zapleczem, zarządzaniem łańcuchem dostaw i obsługą posprzedażną do DHL.
Globalne rozwiązania dla branży motoryzacyjnej z uwzględnieniem pilnych napraw, prototypów, części zamiennych o znaczeniu strategicznym, materiałów niebezpiecznych, produkcji na czas (JIT) i dystrybucji bezpośredniej.

DHL ma duże doświadczenie w branży motoryzacyjnej i dostosowuje sprawdzone rozwiązania do indywidualnych potrzeb klientów na każdym etapie łańcucha dostaw. Wszystkie funkcje są zharmonizowane w celu zapewnienia pełnej przejrzystości. Klient kontroluje system i może monitorować postępy w każdej chwili.

 

Technologia

2012-03-21

Rozwiązania dla branży technologicznej


http://dhlgf.pl/download/files/o_firmie/kluczowe_branze/Technologia.jpgNasze rozwiązania logistyczne pomagają firmom w redukcji zapasów i czasu dostaw, a jednocześnie zapewniają kontrolę i przejrzystość całego procesu aż do końcowej dostawy. Cele te realizujemy, koncentrując się na dostępności produktów i optymalizacji ich przepływów oraz kosztach łańcucha dostaw. Aby zapewnić sobie maksymalną elastyczność oraz szybkość działania, mogą Państwo wybrać outsourcing całej logistyki, łącznie z centrami dystrybucyjnymi, transportem, zapleczem, zarządzaniem łańcuchem dostaw i obsługą posprzedażną do DHL.

·         Globalne usługi DHL Enterprise Computer Systems Industry dotyczą szybkości i współpracy w ramach łańcucha dostaw, zaopatrzenia w części elektroniczne i części zamienne o znaczeniu strategicznym, przejrzystości cen z wyładunkiem, dystrybucji sprzętu i oprogramowania, usług serwisowych i zarządzania relacjami z klientami.

·         Układy logiczne i pamięci, egzemplarze próbne kart i płyt, produkcja na czas (JIT), strategiczne naprawy i części zamienne dla producentów sprzętu elektronicznego i usługodawców.

DHL dysponuje doświadczeniem i wiedzą z zakresu optymalizacji przepływów oraz zmniejszania kosztów w łańcuchu dostaw. Umożliwiamy zmniejszenie magazynowanych zapasów i zachowanie wysokiej jakości oraz elastyczność wobec wymagań rynkowych. Nasze usługi obejmują:

·         Sieci modułowe magazynów centralnych i lokalnych, połączenia umożliwiające dostawy w trybie merge-in-transit oraz możliwości dostaw dowolnej wielkości i szybkości

·         Logistyka wewnętrzna (zarządzanie zapasami przez dostawcę - VMI lub dostawy na czas - JIT)

·         Elektroniczna sieć dystrybucji (EDN)Logistyka zwrotna

·         Logistyka posprzedażna - części zamienne

·         Lead Logistics Provider (SCM) - zintegrowane usługi DHL związane z łańcuchem dostaw: zarządzanie całościowe lub częściowe

·         Pełny outsourcing, włącznie z przeniesieniem załogi, sfinansowaniem infrastruktury, optymalizacją działalności i integracją łańcucha dostaw

 

Farmacja i medycyna

2012-03-21

Usługi specjalistyczne dla branży medycznej i farmaceutycznej


http://dhlgf.pl/download/files/o_firmie/kluczowe_branze/Farmacja.jpgNajnowocześniejsze rozwiązania logistyczne DHL przybliżają firmy z branży medycznej i farmaceutycznej do klientów i pomagają użytkownikom rozróżnić oraz właściwie stosować oferowane produkty. DHL zarządza zróżnicowanymi i skomplikowanymi łańcuchami dostaw oraz globalnymi sieciami dystrybucji w branży medycznej i farmaceutycznej. Klient zachowuje stałą kontrolę nad łańcuchem dostaw, a wszystkie rozwiązania spełniają określone wymagania, np. zachowanie dopuszczalnych temperatur.

 

Aby zapewnić sobie maksymalną elastyczność oraz szybkość działania, mogą Państwo wybrać outsourcing całej logistyki, łącznie z centrami dystrybucyjnymi, transportem, zapleczem, zarządzaniem łańcuchem dostaw i obsługą posprzedażną do DHL. Dostosowane do potrzeb klienta rozwiązania, spełniające wymagania branży medycznej i farmaceutycznej w zakresie badań i rozwoju, produkcji, marketingu, dystrybucji i obsługi posprzedażnej. Oferujemy rozwiązania dla następujących firm:

·         farmaceutycznych

·         CRO i laboratoriów centralnych

·         producentów wyrobów diagnostycznych

·         przedsiębiorstw biotechnologicznych

·         producentów sprzętu medycznego

Wydzielona sieć dystrybucyjna DHL, transport i dodatkowe usługi specjalistyczne zapewniają wysoką jakość i innowacyjność rozwiązań w zakresie dostaw w branży medycznej i farmaceutycznej. Klienci zyskują wyjątkowe bezpieczeństwo i wsparcie w globalnym marketingu, a także pełną kontrolę nad zapasami produktów, źródłem pochodzenia i statusem. Nasi specjaliści pochodzą z tej branży i rozumieją specyficzne wymagania outsourcingu logistycznego. Proponujemy następujące usługi:

·         Obsługa magazynu fabrycznego, regionalnego lub współużytkowanego

·         Dystrybucja pierwotna, wtórna i w szpitalach

·         Dystrybucja urządzeń medycznychWorld Service Centre ? niezależna usługa zewnętrzna, zapewniająca producentom pełną przejrzystość transportu w skali globalnej

·         Pełny outsourcing, włącznie z przeniesieniem załogi, sfinansowaniem infrastruktury, optymalizacją działalności i integracją łańcucha dostaw

 

Chemikalia

2012-03-21

Rozwiązania dla branży chemicznej


http://dhlgf.pl/download/files/o_firmie/kluczowe_branze/Chemikalia.jpg 

 Podejście globalne, zintegrowane, całościowe usługi związane z łańcuchem dostaw oraz wysokie standardy ekologiczne i bezpieczeństwa to zasadnicze czynniki wpływające na sukces oferty DHL dla branż dostarczających tradycyjne wielkotonażowe produkty chemiczne i chemikalia wysokowartościowe oraz dla farmacji i medycyny.

DHL oferuje firmom medycznym zarówno transport (wewnętrzny i zewnętrzny), jak i usługi składowania (zarządzanie zapasami). Ponadto proponujemy usługi specjalistyczne w zakresie projektowania łańcucha dostaw, reorganizacji, integracji łańcucha dostaw, złożonych projektów informatycznych i pełnego outsourcingu funkcji związanych z łańcuchem dostaw.

Aby zapewnić sobie maksymalną elastyczność oraz szybkość działania, mogą Państwo wybrać outsourcing całej logistyki, łącznie z centrami dystrybucyjnymi, transportem, zapleczem, zarządzaniem łańcuchem dostaw i obsługą posprzedażną do DHL.Oferujemy sprawdzone, wstępnie zaprojektowane moduły logistyczne oraz technologie rozwojowe, m.in.:

·         Planowanie łańcucha dostaw (konsulting, analizy, projektowanie, organizacja)

·         Zarządzanie transportem m.in. konsolidację, planowanie magazynów, koordynację i implementację

·         Usługi dodatkowe: pobieranie, pakowanie, etykietowanie, klasyfikacja i sprawdzanie materiałów niebezpiecznych, zarządzanie zamówieniami, planowanie i zarządzanie zapasami, usługi finansowe i prowadzenie centrum obsługi telefonicznej

·         Lead Logistics Provider (SCM) ? zintegrowane usługi DHL związane z łańcuchem dostaw: zarządzanie całościowe lub częściowe

W standardowym serwisie krajowym przewóz materiałów niebezpiecznych (zgodnie z przepisami Konwencji ADR) jest zabroniony. Dopuszcza się jedynie przewóz materiałów niebezpiecznych zgodnie z przepisem 3.4 Konwencji ADR.

 

Przemysł

2012-03-21

Rozwiązania dla branż techniki precyzyjnej


http://dhlgf.pl/download/files/o_firmie/kluczowe_branze/Przemysl.jpgCzęści zamienne o znaczeniu strategicznym, rynki oddalone i wschodzące, zarządzanie zapasami w skali globalnej dla takich branż, jak:

·         lotnictwo i kosmonautyka

·         przemysł naftowy i gazowy

·         automatyka i sterowanie

·         fotografia i obróbka obrazu

·         sprzęt medyczny

·         systemy energetyczne

·         Branża Consumer Products and Services

Obsługujemy firmy w sektorach: obuwniczym, odzieżowym, produktów żywnościowych suchych, kosmetyków. Mamy doświadczenie w takiej współpracy zarówno w kraju jak i w transportach międzynarodowych. Proponujemy rozwiązania dla branży takie jak późne odbiory, powierzchnie magazynowe zewnętrzne w postaci podstawionej naczepy, własną obsługę i programy IT do przygotowania przesyłek.

 

 

Sponsoring

2012-03-18

Nieodłączną strategią działalności DHL Global Forwarding jest aktywne zaangażowanie w sponsoring sportu. Jako globalny partner oraz oficjalny dostawca logistyczny Formuły 1, Volvo Ocean Race oraz Rugby World Cup DHL podkreśla prawdziwą wartość ciężkiej zespołowej pracy, odpowiedniej organizacji, szybkości i solidności, która jest podstawą sukcesu zarówno w biznesie, jak i w sporcie. Nasza firma również aktywnie uczestniczy w realizacji globalnej strategii angażując się w sponsoring Polskiego Związku Golfa.

DHL Global Forwarding sponsorem Polskiego Związku Golfa

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin