Złącza odbiorników fabrycznych (OEM). Nie wszystkie modele mają identyczne złącza, także nie wszystkie styki są wykorzystywane w niektórych modelach. Numeracja styków fabryczna lub (te z jednakową tabelą) umowna. W przypadku tych z jednakową tabelą o ile nie jest to pod nią zaznaczone to nie miałem możliwości sprawdzenia tego złącza w praktyce a podaje je za pewną włoską firmą produkującą przelotki.
Acura i Honda do 1998 rokumodel auta: wszystkie od 1994
styk
Sygnał
1
głośnik RF+
2
głośnik LF+
3
podświetlenie
4
+12V podtrzymanie
5
+12V zasilanie
6
sterowanie anteny automat.
7
głośnik LR+
8
głośnik RR+
9
głośnik RF-
10
głośnik LF-
11
mute
12
pilot
13
14
masa zasilania
15
głośnik LR-
16
głośnik RR-
Opis złącza zmieniacza w dziale zmieniacze OEM . Złącze pilota nie zawsze jest wykorzystywane (na pewno jest w Acura 2000 Bose)Acura/Hondamodel: nowe
złącze główne (MAIN)
złącze zmieniacza (CHANGER)
TU +B (ster. ant. autom.)
ekran
+12V po stacyjce (ACC)
CHG-Rch
H-RC
-
GND
BUS
ACC
głośnik RL+
głośnik FR+
ILM
głośnik FL+
SH-GND
podświetlenie ILM
CHG-Lch
+12V podtrzymanie (BATT)
BUS SHILD
navi gnd
BUS GND
navi R
navi L
BATT
ILM CONT
głośnik RL-
17
głośnik FR-
18
głośnik FL-
19
20
masa (GND)
Są jeszcze inne złącza w Honda/Acura.BMWmodel radia: większośćmodel auta: większośćOpis połączeń.
peiper333