Tok lekcji
Nazwa i opis ćwiczenia
Czas/powt
Uwagi organizacyjno –metodyczne
I Część wstępna
Zab. Ożywiająca
Zbiórka, powitanie, sprawdzenie obecności, podanie zadań lekcji
- „Berek parami ”
2`
1`
XXXXXXX
N
II Część A
Ćw. RR
Ćw. NN
Ćw. T
Ćw. RR i NN
Ćw. NN i T
Ćw. mm brzucha
Ćw. mm grzbietu
Podskoki
- bieg dookoła sali
- naprzemienne krążenia RR w tył
-krążenia LR w przód PR w tył
- rozgrzewanie nadgarstków w biegu
- Skip A
- Skip C
- w marszu wymach LN do PR
- co trzeci krok skłon T w przód
- w półprzysiadzie RR na kolanach, zaraczanie kółek do wew.i na zew.
- przysiad na LN i poniesienie ciężaru ciała na PN i odwrotnie
- w siadzie rozkrocznym skłony do PN i LN
- uginanie rąk w podporze przodem
-„nożyce” pionowe i poziome
- „Kołyska”
- podskoki kuczne
8x
15sek.
2x
20sek
10x
30sek
5x
Bieg dookoła sali
XXXXXXXXXX XX N XX XXXXXXXXXX
Zwracamy uwagę na poprawne wykonanie ćwiczeń
N mobilizuje uczniów do wysiłku
Przejście do luźnej rozsypki
X X X X X
X X X X
W czasie rozgrzewki nie ćwiczący rozkładają tor przeszkód po objaśnieniach N
II Część B
Tor przeszkód
Gra
N pokazuje jak powinien wyglądać prawidłowo wykonany slalom.
1. Start z linii końcowej, bieg miedzy chorągiewkami(slalom).
2. Podniesienie piłki koszykowej z parkietu i slalom z kozłowaniem zakończony rzutem z dwutaktu
3.Bieg slalomem między chorągiewkami, zebranie piłki z parkietu i rzut z dwutaktu z lewej strony
4. Bieg z pod kosza, przewrót w przód na materacu
5.Bieg po ławce
6. Zatrzymanie się na linii rzutów wolnych i wykonanie dwóch celnych rzutów z miejsca
Gra szkolna
5`
Każdy pokonuje Tor dwa razy. Pierwszy raz, na próbę drugi na czas. N zwraca uwagę na poprawne wykonanie dwutakt z obu stron.
Sprzątnięcie toru przeszkód przez uczniów
Podział na dwa zespoły
III Część Końcowa
Czynności O-P
- w marszu głębokie wdechy i wydechy
- Zbiórka, omówienie zajęć, pożegnanie
1x
Zbiórka
XXXXXXXXX
boxter18