kons4.doc

(42 KB) Pobierz
Tok lekcji

Tok lekcji

Nazwa i opis ćwiczenia

Czas/powt

Uwagi organizacyjno –metodyczne

I Część wstępna

 

Zab. Ożywiająca

Zbiórka, powitanie, sprawdzenie obecności, podanie zadań lekcji

- „Berek parami ”

2`

 

1`

XXXXXXX

       N

II Część A

Ćw. RR

 

 

 

Ćw. NN

 

 

Ćw. T

Ćw. RR i NN

 

 

 

Ćw. NN i T

 

Ćw. RR

Ćw. mm brzucha

Ćw. mm grzbietu

Podskoki

- bieg dookoła sali

- naprzemienne krążenia RR w tył

-krążenia LR w przód PR w tył

- rozgrzewanie nadgarstków w biegu

- Skip A

- Skip C

- w marszu wymach LN do PR

- co trzeci krok skłon T w przód

- w półprzysiadzie RR na kolanach, zaraczanie kółek do wew.i na zew.

- przysiad na LN i poniesienie ciężaru ciała na PN i odwrotnie

- w siadzie rozkrocznym skłony do PN i LN

- uginanie rąk w podporze przodem

-„nożyce” pionowe i poziome

- „Kołyska”

- podskoki kuczne

 

8x

8x

 

15sek.

2x

2x

20sek

10x

30sek

 

 

5x

 

10x

10x

10x

20sek

10x

Bieg dookoła sali

 

XXXXXXXXX
X                     X
X        N          X
X                     X
XXXXXXXXX

Zwracamy uwagę na poprawne wykonanie ćwiczeń

N mobilizuje uczniów do wysiłku

Przejście do luźnej rozsypki

X      X         X         X      X

     X         X      X          X

                      N

 

W czasie rozgrzewki nie ćwiczący rozkładają tor przeszkód po objaśnieniach N

II Część B

 

Tor przeszkód

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gra

N pokazuje jak powinien wyglądać prawidłowo wykonany slalom.

1. Start z linii końcowej, bieg miedzy chorągiewkami(slalom).

 

2. Podniesienie piłki koszykowej z parkietu i slalom z kozłowaniem zakończony rzutem z dwutaktu

 

3.Bieg slalomem między chorągiewkami, zebranie piłki z parkietu i rzut z dwutaktu z lewej strony

 

4. Bieg z pod kosza, przewrót w przód na materacu

 

5.Bieg po ławce

 

6. Zatrzymanie się na linii rzutów wolnych i wykonanie dwóch celnych rzutów z miejsca

 

Gra szkolna

1`

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5`

Każdy pokonuje Tor dwa razy. Pierwszy raz, na próbę drugi na czas. N zwraca uwagę na poprawne wykonanie dwutakt z obu stron.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sprzątnięcie toru przeszkód przez uczniów

Podział na dwa zespoły

III Część Końcowa

 

Czynności O-P

- w marszu głębokie wdechy i wydechy

- Zbiórka, omówienie zajęć, pożegnanie

1x

 

 

2`

 

Zbiórka

XXXXXXXXX

          N

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin