Plan pracy zespołu rewalidacyjno tydzień 11-15.doc

(355 KB) Pobierz
Plan pracy zespołu rewalidacyjno-wychowawczego, grupa V na okres 11

Plan pracy zespołu rewalidacyjno-wychowawczego, grupa V na okres 11.09.06-15.09.06

(wychowawca Dorota Błażkowska-Barć)

 

Temat miesiąca: „Lato jest z nami” 

Temat tygodnia: „Pora roku - Lato”

 

Data

Temat dnia

Rodzaj zajęć

Realizacja zajęć

11.09.06

 

 

„Ogień – żywioł lata”

 

 

Poranny krąg

 

Powitanie uczniów piosenką „Powiedz jestem tu”, ćwiczenia komunikacyjne, stymulacja polisensoryczna – prezentacja żywiołu lata - ognia.

 

Zajęcia ruchowe

Wycieczka na działkę, rozpalenie ogniska, zapoznanie z żywiołem lata – ogniem. Śpiewanie piosenek.

12.09.06

 

 

„Słodka konfitura z wiśni jako smak lata”

 

Poranny krąg

 

 

 

Powitanie uczniów piosenką „Powiedz jestem tu”, ćwiczenia komunikacyjne, stymulacja polisensoryczna: zastosowanie bodźców smakowych – próbowanie przez dzieci wiśniowej konfitury.

Zajęcia ruchowe

Ćwiczenia utrwalające schemat ciała z elementami W. Sherborne.

Stymulacja polisensoryczna

Stymulacja zmysłu smaku: słodki, kwaśny, gorzki.

13.09.06

 

 

„Zapach róży – zapachem lata”

 

Poranny krąg

 

 

Powitanie uczniów piosenką „Powiedz jestem tu”, ćwiczenia komunikacyjne, stymulacja polisensoryczna: powitanie z zapachem lata – wąchanie suszonych płatków róży.

Arteterapia

Muzyka: śpiewanie piosenek i gra na instrumentach.

Stymulacja polisensoryczna

Stymulacja zmysłu węchu: poznanie zapachu róży w różnych postaciach – świeże róże, płatki suszonych róż, olejek różany, kadzidełko.

14.09.06

 

 

„Grzechotka – instrument symbolizujący lato”

 

Poranny krąg

 

Powitanie uczniów piosenką „Powiedz jestem tu”, ćwiczenia komunikacyjne, stymulacja polisensoryczna: demonstracja instrumentu muzycznego związanego z latem – grzechotki.

Zajęcia ruchowe

Ćwiczenia utrwalające schemat ciała z elementami W. Sherborne.

Stymulacja polisensoryczna

Stymulacja zmysłu słuchu: wspólna gra na grzechotkach w rytm muzyki.

15.09.06

 

„Czerwień jako kolor lata

 

Poranny krąg

 

 

Powitanie uczniów piosenką „Powiedz jestem tu”, ćwiczenia komunikacyjne, stymulacja polisensoryczna: demonstracja koloru lata -czerwony.

Arteterapia

Wyklejanie różnymi materiałami przygotowanych konturów jabłek

Stymulacja polisensoryczna

Zabawy stymulacyjne z różnymi materiałami w kolorze czerwonym – chusty, piłki, bibuła.

Plan pracy zespołu rewalidacyjno-wychowawczego, grupa V na okres 18.09.06-22.09.06

(wychowawca Dorota Błażkowska-Barć)

 

 

Temat miesiąca: „Lato jest z nami” 

Temat tygodnia: „Owoce lata”

 

Data

Temat dnia

Rodzaj zajęć

Realizacja zajęć

18.09.06

 

„Letnie owoce na naszej działce”

 

 

Poranny krąg

Powitanie uczniów piosenką „Powiedz jestem tu”, ćwiczenia komunikacyjne, stymulacja polisensoryczna – pora roku lato.

Zajęcia ruchowe

 

Wycieczka na działkę. Zbieranie owoców. Śpiewanie piosenek.

19.09.06

 

 

„Jabłko”

 

Poranny krąg

Powitanie uczniów piosenką „Powiedz jestem tu”, ćwiczenia komunikacyjne, stymulacja polisensoryczna – pora roku lato.

Zajęcia ruchowe

Ćwiczenia utrwalające schemat ciała z elementami W. Sherborne.

Stymulacja polisensoryczna

Zajęcia kulinarne: dzieci poznają smak musu jabłkowego.

20.09.06

 

 

 

„Wiśnie”

 

Poranny krąg

 

Powitanie uczniów piosenką „Powiedz jestem tu”, ćwiczenia komunikacyjne, stymulacja polisensoryczna – pora roku lato.

Arteterapia

Zajęcia plastyczne: wyklejanie wiśniową galaretką konturów owocu wiśni.

Stymulacja polisensoryczna

Zabawy paluszkowe.

21.09.06

 

 

 

„Gruszka”

 

Poranny krąg

 

Powitanie uczniów piosenką „Powiedz jestem tu”, ćwiczenia komunikacyjne, stymulacja polisensoryczna – pora roku lato.

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin