treetops3_plan.doc

(378 KB) Pobierz
Treetops 3 - plan wynikowy

Treetops 3

Plan wynikowy

OUP_logo

 

STARTER UNIT

 

WYMAGANIA PODSTAWOWE

WYMAGANIA PONADPODSTAWOWE

ZADANIA SPRAWDZAJĄCE

Lekcja 1

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne: knight, shield, Britain, England, Scotland, Wales, London Edinburgh, Cardiff

Słownictwo i struktury bierne: island in the sea; country with much history; each unit, Come on a journey; see what you find; Can you see…? You can be a knight, too; Point to …; This is …; Listen; Answer; welcome, beautiful, guide, become

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Język obcy: wiedza na temat tego, że ludzie posługują się różnymi językami, rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie werbalnie i niewerbalnie, nazywanie obiektów w najbliższym otoczeniu, rozpoznawanie zwrotów stosowanych na co dzień i umiejętność posługiwania się nimi

Język obcy/edukacja muzyczna: słuchanie i recytowanie wierszyka

Klasa I: 1 2 3

Klasa III: 1 2 3b

Uczeń:

·   słucha i czyta test powitania

·   odpowiada na pytania na podstawie analizy mapy

·   słucha i czyta wypowiedź i wykonuje tarczę samooceny

·   podpisuje obrazki podanymi imionami i koloruje obrazki (WB)

·   podpisuje właściwe miejsca na mapie podanymi nazwami krajów, tworzących Wielką Brytanie i ich stolic oraz koloruje herby (WB)

 

Uczeń:

·   rozmawia na temat Wielkiej Brytanii na podstawie mapy

Skills test

Lekcja 2

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne: England, Scotland, Wales, Ireland, France, Germany, Poland, Spain; What’s your name?; My name’s …; How old are you?; I’m …; Where are you from?; I’m from …;

Słownictwo i struktury bierne: Listen and point; Repeat, Number; Write; Ask and answer;

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Język obcy: wiedza na temat tego, że ludzie posługują się różnymi językami, rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie werbalnie i niewerbalnie, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi w ramach wyuczonych zwrotów, rozpoznawanie zwrotów stosowanych na co dzień i umiejętność posługiwania się nimi, przepisywanie wyrazów

Język obcy/edukacja społeczna: znajomość symboli narodowych, bycie tolerancyjnym wobec osób innej narodowości oraz tradycji kulturowej, współpracowanie z rówieśnikami w trakcie nauki

Klasa I: 1

Klasa III: 1 2 3b 5 6 8

Uczeń:

·   wskazuje i nazywa lub słucha angielskich nazw krajów, pokazywanych na mapie

·   wskazuje właściwe państwa na mapie na podstawie nagrania

·   powtarza usłyszane nazwy państw za nagraniem i wskazuje je na mapie

·   dopasowuje podane nazwy państw do odpowiednich numerów na mapie

·   zapisuje wiek osób pokazanych na zdjęciach na podstawie wysłuchanych wypowiedzi

·   koloruje flagi na podstawie podanych opisów i dopasowuje do nich podane nazwy państw (WB)

·   uzupełnia luki w karcie członkowskiej właściwymi informacjami na podstawie nagrania (WB)

·   powtarza zdania za nagraniem i odgrywa dialogi na podstawie podanych informacji (WB)

Uczeń:

·   odgrywa role osób, przedstawionych w podręczniku, pytając i odpowiadając na pytania o dane osobowe według wzoru

·   gra w grę, w której wskazuje właściwe państwa na mapie na podstawie opisu flagi, podanego przez nauczyciela

·   uzupełnia luki w tabeli danymi kolegi/koleżanki, uzyskanymi podczas rozmowy i tworzy własna kartę klubowicza Treetops (WB)

Skills test

UNIT 1

Lekcja 3

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne: mum, dad, brother, sister, grandma, grandpa, aunt, uncle, cousin; Who’s this?; My (mum);

Słownictwo i struktury bierne: we are; there’s; Matt’s; cat’s; Listen and read; Answer; Point; Repeat; Choose; Draw and label your family;

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie werbalnie i niewerbalnie, czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań, przepisywanie wyrazów i zdań, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi w ramach wyuczonych zwrotów

Język obcy/edukacja społeczna: współpracowanie z rówieśnikami w trakcie nauki

Edukacja społeczna: identyfikowanie się ze swoją rodziną i jej tradycjami, współpracowanie ze sobą w zabawie

Klasa I: 1 2

Klasa III: 2 4 5 6 8

Uczeń:

·   wskazuje właściwe karty obrazkowe na podstawie nazw członków rodziny podanych przez nauczyciela

·   słucha i śledzi tekst słuchanej wypowiedzi

·   odpowiada na pytania na podstawie przeczytanego i wysłuchanego tekstu

·   wskazuje właściwe osoby na drzewie genealogicznym na podstawie nagrania

·   powtarza nazwy członków rodziny za nagraniem

·   podpisuje osoby na obrazku, przedstawiającym drzewo genealogiczne odpowiednimi nazwami członków rodziny

·   powtarza usłyszane zwroty za nagraniem

·   uzupełnia luki w opisie rodziny i sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem (WB)

·   pisze odpowiedzi na podane pytania, pyta i odpowiada na te pytania (WB)

·   podpisuje osoby na ilustracji podanymi nazwami członków rodziny (WB)

·   sprawdza poprawność wykonanego zadania z nagraniem i czyta na glos nazwy członków rodziny (WB)

Uczeń:

·   rozmawia na temat rodziny i jej członków na podstawie pokazanego zdjęcia

·   odgrywa krótkie dialogi, w których pyta i odpowiada na pytania o członków rodziny według wzoru

·   tworzy projekt, w którym rysuje i opisuje swoje drzewo genealogiczne

Unit 1 test

Skills test

Lekcja 4

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne: What’s his/her name?; His/Her name’s …; This is my (mum); Good afternoon; mum, dad, brother, sister, grandma, grandpa, aunt, uncle, cousin, sorry, dragon;

Słownictwo i struktury bierne: She’s lovely; He can breathe fire; Come on, you can do it; Listen and read; Repeat;

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie werbalnie i niewerbalnie, czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań, rozumienie sensu prostych dialogów w historyjce obrazkowej, branie udziału w miniprzedstawieniach teatralnych

Język obcy/edukacja społeczna: współpracowanie z rówieśnikami w trakcie nauki

Edukacja społeczna: współpracowanie ze sobą w zabawie

Klasa I: 1 4

Klasa III: 2 3d 4 5 8

Uczeń:

·   słucha i śledzi tekst historyjki z nagraniem

·   powtarza kwestie z historyjki za nagraniem

·   uzupełnia luki w tekście historyjki obrazkowej na podstawie wysłuchanego nagrania (WB)

·   czyta historyjkę z podziałem na role (WB)

Uczeń:

·   omawia obrazki historyjki i nazywa jej bohaterów

Unit 1 test

Skills test

Lekcja 5

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne: What’s his/her name?; His/Her name’s …; This is my (mum); mum, dad, brother, sister, grandma, grandpa, aunt, uncle, cousin

Słownictwo i struktury bierne: Listen and repeat; Ask and answer; Write;

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie werbalnie i niewerbalnie, czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań, przepisywanie wyrazów i zdań, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi w ramach wyuczonych zwrotów

Język obcy/edukacja społeczna: współpracowanie z rówieśnikami w trakcie nauki

Edukacja społeczna: współpracowanie ze sobą w zabawie

Klasa I: 1 2

Klasa III: 2 3b 4 5 6 8

Uczeń:

·   słucha i powtarza zdania za nagraniem

·   pyta i odpowiada na pytania o imiona osób, pokazanych na zdjęciach

·   uzupełnia luki w pytaniach i odpowiedziach o imiona wskazanych osób

·   podpisuje osoby w drzewie genealogicznym odpowiednimi nazwami członków rodziny (WB)

·   pisze zdania na podstawie danych z drzewa genealogicznego według wzoru (WB)

Uczeń:

·   gra w grę w łańcuszek pytań i odpowiedzi o imiona

Unit 1 test

Skills test

Lekcja 6

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne: I’ve got … (two) sisters/brothers; I haven’t got any brothers or sisters;

Słownictwo i struktury bierne: Listen and number; Listen again and write; Draw;

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie werbalnie i niewerbalnie, czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań, przepisywanie wyrazów, rozpoznawanie zwrotów stosowanych na co dzień i umiejętność posługiwania się nimi

Język obcy/edukacja społeczna: współpracowanie z rówieśnikami w trakcie nauki

Edukacja społeczna: współpracowanie ze sobą w zabawie

Klasa I: 1 2

Klasa III: 2 3b 4 6 8

Uczeń:

·   słucha opisu rodziny nauczyciela

·   wpisuje właściwe cyfry w kratkach na podstawie wysłuchanych wypowiedzi

·   uzupełnia luki w zdaniach odpowiednimi informacjami na podstawie wysłuchanego nagrania

·   rysuje swoje rodzeństwo i pisze zdanie na ten temat

·   dopasowuje podane zdania do właściwych obrazków (WB)

·   uzupełnia luki w tabeli na podstawie wysłuchanego dialogu (WB)

Uczeń:

·   gra w grę z piłką, w której podaje informacje na temat liczby swojego rodzeństwa

 

Unit 1 test

Skills test

Lekcja 7

Środki językowe

Słownictwo i struktury czynne: Have you got any brothers/sisters?; Yes, I have; No, I haven’t; How many?;

Słownictwo i struktury bierne: I don’t know; Listen and read; Repeat; Ask, answer and write;

Umiejętności językowe wg nowej podstawy programowej

Język obcy: rozumienie prostych poleceń i reagowanie na nie werbalnie i niewerbalnie, rozpoznawanie zwrotów stosowanych na co dzień i umiejętność posługiwania się nimi,

czytanie ze zrozumieniem wyrazów i prostych zdań,...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin