Madmax.doc

(24 KB) Pobierz
MAD MAX

MAD MAX

 

Cel: Zbudowanie schronienia.

 

Uczestnicy: 2 ekipy (klany po 10-15 osób)

 

Rekwizyty:

-          licznik Geigera-Mullera (są dwa dla każdej ekipy jeden)

-          życia

-          baterie słoneczne (są dwie po jednej dla każdej ekipy jedna)

-          folia antyradioaktywna (tylko jedna) musi być w formie pakietu aby nie została zniszczona w czasie walki.

 

Obsługa: 6 osób (Informator, geolog, 4 Szakale Pustyni – 2 z nich gra również rolę Szczurów)

 

 

Klany mogą się ze sobą bić, ale nie muszą. Mogą ze sobą współpracować.

 

 

Najpierw idą do Informatora, który mówi im, że zbliża się opad radioaktywny i muszą zbudować sobie schronienie. Niestety on nie wie jak to zrobić, ale może wiedzieć Geolog. Informator ma apteczkę (czyli u niego dostają życia).

 

 

U Geologa dowiadują się, że aby zrobić schronienie muszą je zbudować (szałas) i otoczyć folią antyradioaktywną. Oprócz tego muszą podłączyć do schronienia baterie słoneczne i mieć licznik Geigera-Mullera. Mówi im gdzie najlepiej zbudować schronienie.

(Schronienie to szałas – bardzo mocny, otoczony folią i podłączone muszą być baterie słoneczne)

 

 

Potem z powrotem udają się do Informatora. Teraz za swoje informacje chce on benzyny (mówi że benzynę można wykraść z nieużywanej bazy lotniczej. Ale czasami kręcą się tam „Szakale Pustyni” i są bardzo niebezpieczni).

Po dostarczeniu benzyny mówi im, że:

- licznik Geigera_Mullera można znaleźć w starej bazie wojskowej w laboratorium (zaznacza na mapie bazę)

- baterie słoneczne mają „Szczury” i że często jeżdżą między swoją bazą i kopalnią uranu (zaznacza na mapie trasę przejazdu)

- na razie nic jeszcze nie wie o folii antyradioaktywnej, ale jak będzie wiedział to im powie.

 

 

Gdy zdobędą już licznik i baterie wtedy Informator mówi im, że folia jest w bazie-twierdzy „Szakali Pustyni”.

 

 

Po zdobyciu folii muszą nią otoczyć swoje schronienie (jeżeli jeszcze nie mają zbudowanego szałasu to go musza jak najszybciej zbudować). W tym czasie mogą walczyć z drugim klanem o folię. Klany nie mogą niszczyć szałasów. Kto zbuduje całe schronienie wygrywa.

 

 

„Szakale Pustyni” poza swoją bazą noszą po 3 życia na raz. W swojej bazie po 2 życia.

- dwóch udaje się do bazy lotniczej

- czterech jest w bazie-twierdzy i bronią folii

 

„Szczury” mają po 2 życia. Konwojują baterie słoneczne. 

 

 

 

 

 

 

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin