Ustawianie rgulatora SP.doc

(21 KB) Pobierz
1

 

 

1.Nowy regulator sprawdzamy na SP swobodne ułożenie i wysokość czy nie opiera się na wałku

napędowym regulatora.

2.Zakładamy uszczelkę z twardego klingerytu pod regulator.

3.Obracając lekko kołem zamachowym czy regulator nie ma bicia na wałku.

4.Dokręcamy śruby dociskowe regulatora.

5.Pokrętło na LOAD LIMIT ustawiamy na pozycję „5”.

6.Końcówke wału regulatora ustawiamy tak aby wskaźnik na LOAD LIMIT pokazywał wartość  .  „ 5 „.

7.Dociskamy pokrętło aby zablokować wskaźnik.

8.Na listwie paliwowej na SP ustawiamy wartość „5”.

10.Montujemy dźwignie paliwa ( na regulatorze powinna patrzeć pionowo w dół), na dźwignie paliwa SP powinna swobodnie opaść, dokręcić nakrętki.

11.Pokrętło na LOAD LIMIT ustawiamy na poz. „ 10 „.

12.SPEED DROOP ustawić na taką samą wartość jak na pozostałych SP.

13.Wskaźnik kompensacji ( wskazówka) ustawić na dół , jeżeli praca niestabilna –do góry.

14.Odpowietrzenie regulatora- odkręcić zaślepkę , będą dwa nacięcia, jedno głębokie ( nie wolno regulować ) drugie płytkie. W płytkie nacięcie dobrać odpowiedni śrubokręt  – całkowicie zamknąć i wycofać o kąt 300st.     

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin