2DomSzlachcica.doc

(24 KB) Pobierz
„ Dom Szlachcica ”

Dom Szlachcica ”

 

 

              ... dla wielu nagroda za odnalezienie szlacheckiego synka była zbyt niska, innym się go nie udało odnaleźć a nagrodę chcieli dostać... więc splądrowali tatuśkowi chałupę... Niestety wieść rozeszła się szybko i już pojawili się chętni na łatwy łup...

 

 

liczba graczy:                             2

 

teren:              Na środku stołu stoi tytułowy dom szlachcica. 6 cali od domu powinna               znajdować się pusta przestrzeń. Resztę makiety stanowią ruiny, ulice               itp.

 

wystawienie:              Gracz z niższym wskaźnikiem bandy jest obrońcą i wystawia się pierwszy w albo do 6 cali od domu szlachcica. Atakujący wystawia się do 6 cali od dowolnej krawędzi. Nie jest ograniczony tylko do jednej.

 

rozpoczęcie:              Atakujący rozpoczyna jako pierwszy.

 

cel

scenariusza:               Celem obrońcy jest utrzymanie przeciwnika z dala od domu. Jeżeli pod koniec tury obrońcy 6 cali od domu lub bliżej będzie znajdowało się więcej figurek (ogłuszony lub znokautowany model się nie liczy) przeciwnika niż obrońcy wtedy obrońca przegrywa. Gra kończy się również jeśli jedna ze stron nie zda testu Rozbicia.

 

              Pod koniec gry każda z band otrzymuje za każdego stojącego bohatera (ogłuszony lub znokautowany nie są brani pod uwagę) wewnątrz budynku sakwę za skarbem (do maks. 3), rzuć k6:

 

 

1-3

3k6+2 gc

4-6

k3 klejnoty 7 gc kazdy

 

 

              - Wygrana banda miała więcej czasu na przeszukiwanie ruin i udało im się znaleźć biurko szlachcica w którym było, rzuć k6:

 

 

1

super proch k3 porcje

2

książka kucharska halflinga

3

mapa mordheim

4

zioła lecznicze k3 porcje

5

talizman szczęścia

6

strzały łowieckie

 

 

              Jeśli powiedzie się test na dowództwo przywódcy wygranej bandy dołączy się do niej pies bojowy, który pilnował domu. (należy mieć odpowiedni model, pies nie może przekroczyć limitu członków bandy. Traktowany jest jak ekwipunek dowódcy. Łowcy Czarownic mogą dołączyć go do swojej grupy psich stronników).

 

doświadczenie:              +1 z przeżycie jeśli bohater albo grupa stronników przeżyją bitwę

              +1 dla dowódcy za zwycięstwo dowódca zwycięskiej bandy otrzymuje +1 doświadczenia

              +1 za wroga OOA każdy bohater dostaje +1 doświadczenia za każdego               zabitego wroga

2

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin