NJWS1_kl_1_sem_2.doc

(402 KB) Pobierz
TREŚCI KSZTAŁCENIA ORAZ PRZEWIDYWANE OSIĄGNIĘCIA UCZNIA W KSZTAŁCENIU ZINTEGROWANYM, KLASA I, semestr 1

ROZKŁAD TREŚCI KSZTAŁCENIA ZINTEGROWANEGO

NOWE JUŻ W SZKOLE
klasa 1 semestr 2

 

Krąg

tematyczny

Temat

dnia

Zintegrowane treści kształcenia
oraz działania uczniów

Środki

dydaktyczne

Przewidywane efekty

dydaktyczno-wychowawcze

1

2

3

4

5

 

 

CWICZENIA cz. 3

 

 

Znowu
w szkole

1. Wspólnie uczymy się
i pracujemy

1. Wielozdaniowe wypowiedzi na temat pierwszego dnia pobytu w szkole po feriach i opowiadania Spotkanie po feriach”.

2. Określanie i przedstawienie stanów emocjonalnych.

3.Ćwiczenia dramowe –  „Jestem koleżeński”.

4. Redagowanie i pisanie zdań o wspólnej zabawie i nauce.

5. Wycinanie i dobieranie elementów - minki z papieru.

6. Praktyczne stosowanie przemienności dodawania, dodawanie kilku składników.

7.Zabawa integracyjna i zabawy ruchowe ze śpiewem.

 

P. cz. 2 s. 4, 5

Ćw. cz. 3 s. 4, 5

M. cz. 2  s. 4

W. cz. 2 s. 4, 21

 

kredki

liczmany ze „Skarbca matematycznego”, np. patyczki, spinacze oraz inne liczmany wykorzystywane w klasie

 

Uczeń:

uważnie słucha tekstu czytanego przez nauczyciela,

ocenia zachowanie bohaterów,

zna, przedstawia swoje emocje,

_ wie, jak należy postępować, by być dobrym kolegą,

redaguje i pisze pod kierunkiem nauczyciela zdania o koleżeństwie,

dodaje trzy składniki w zakresie 10, stosuje w praktyce przemienność dodawania,

wycina i układa elementy puzzli

 

 

2. Żyjemy
z innymi
w przyjaźni

1.Wypowiedzi na temat przyjaźni i jej znaczenia w życiu na podstawie własnych doświadczeń oraz wiersza Ewy Szelburg-
-Zarembiny Mamy kochać.

2. Indywidualne czytanie wiersza z naturalną intonacją.

3. Układanie i zapisywanie zdań z rozsypanki wyrazowej,

4. Zabawy i ćwiczenia bieżne.

5. Dodawanie i odejmowanie w zakresie 10, przemienność dodawania.

6. Odgrywanie scenek o przyjaźni.

7. Zabawa integracyjna.

 

 

 

 

 

 

P. cz. 2 s. 6

Ćw. cz. 3 s. 6, 7

M. cz. 2 s. 5

 

kredki, klocki sześcienne ze „Skarbca matematycznego” jako liczmany

 

 

 

Uczeń:

wypowiada się na podany temat,

rozumie, na czym polega przyjaźń
i koleżeństwo,

czyta wiersz,

improwizuje scenki o przyjaźni,

sprawnie biega, skacze, współpracuje z grupą,

dodaje w zakresie 10, stosuje prawo przemienność dodawania

 

 

 

3. Wspominamy ferie

1. Rozmowa na temat: Jak spędziliśmy ferie?”.

2. Dopełnianie do 10, rozwiązywanie i przekształcanie zadań tekstowych.

3. Czytanie wiersza Haliny Szayerowej „Zagadka”. Wyszukiwanie nazw czynności w tekście.

4. Opowiadanie historyjki obrazkowej „Śniadanie zająca, porządkowanie i pisanie tytułów zdarzeń.

5. Ćwiczenia ruchowe naśladowanie różnych rodzajów skoków.

6. Malowanie tuszem postaci zająca po jednym zamoczeniu pędzla
w tuszu.

 

 

P. cz. 2 s. 7

Ćw. cz. 3 s. 8

M. cz. 2 s. 6-7

 

pędzle, tusz, bloki rysunkowe,

woreczek i kamyki ze „Skarbca matematycznego” lub inne liczmany,

liczby w kolorach ze Skarbnicy

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin