2. profil i zakres działania.doc

(31 KB) Pobierz
Biznes Plan

Biznes Plan

WAMA STT Łódź Sp. z o. o.

 

 

Biznesplan firmy transportowej


1.    Profil i zakres działania przedsiębiorstwa

a.     Dane przedsiębiorstwa

i.  Pełna nazwa, lokalizacja, Tel, faz, regon, nip

WAMA Samochodowy Transport Towarowy Łódź Sp. z o. o.
Adres: Polska, Łódź, ul. Zgierska 250
Tel: (42) 738 32 00
NIP: PL 5377333288
REGON: 102030432

ii.                Misja

Dążenie do osiągnięcia pozycji lidera w transporcie specjalistycznym – ponadnormatywnym i niskopodwoziowym na obszarze województwa łódzkiego. Budowanie trwałych relacji z klientami gwarantujących niewymierne korzyści dla obu stron.

iii.             Zadania

Transport samochodowy wyspecjalizowany

Spedycja

b.     Historia firmy

Spółka została założona w 2012 roku. W tym samym roku pozyskano licencję transportową wspólnotową oraz licencję spedycyjną. Siedziba spółki oraz baza eksploatacyjna jest zlokalizowana pod tym samym adresem w Łodzi. W tym samym roku dokonano zakupu floty:

- 6 ciągników siodłowych Scania R440

- 6 naczep typu plandeka Humbaur BIG ONE

- 10 ciągników siodłowych Volvo FH 12.420

- 10 naczep samowyładowczych Wielton NW3A38SK


- 1 samochód dostawczy Ford Transit

- 2 samochody osobowe Dacia Duster

- 1 lekka przyczepa Świdnik 23603SE/3

Firma zakupiła działkę z wyremontowanymi budynkami, posiada tam pomieszczenia biurowe oraz warsztat naprawczy.
 

 

c.       Zamierzenia na przyszłość

- Wzbogacenie oferty poprzez rozszerzenie palety usług o kolejne rodzaje transportu wyspecjalizowanego – transport pojazdów, transport substancji płynnych, transport niskopodwoziowy, pilotaż przewozów ponadnormatywnych

- Podpisanie umów o współpracę z przewoźnikami kolejowymi i rzecznymi w celu możliwości realizacji przewozów kombinowanych
 

d.      Cele i zasady działania przedsiębiorstwa

Cele:

  1. Zbudowanie obszernej bazy klientów
  2. Ugruntowanie pozycji na rynku przewoźników wyspecjalizowanych
  3. Dążenie do przejęcia części rynku spedycji ładunków na kierunki wschodnie

Zasady:

  1. Pozyskiwanie klientów  w drodze przetargu
  2. Terminowa realizacja zleceń
  3. Dogodne terminy płatności
  4. Różne formy płatności
  5. Wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi branżowych, np. internetowe giełdy transportowe, satelitarny monitoring pojazdów
  6. Posiadanie nowoczesnego taboru
  7. Kompleksowość usług

 

Strona | 2

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin