E-społeczność - Wojciech Gustowski.pdf
(
1811 KB
)
Pobierz
116808984 UNPDF
Niniejsza
darmowa publikacja
zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji
kliknij tutaj
.
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora
sklepu na którym mo¿na
nabyæ niniejszy tytuł w pełnej wersji
. Zabronione s¹
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z
regulaminem serwisu
.
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym
e-booksweb.pl - Audiobooki, ksi¹zki audio,
e-booki
.
Niniejszy ebook jest
własnością prywatną
.
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 30.01.2007
Tytuł: E-społeczności
Autor: Wojciech Gustowski
Wydanie I
ISBN: 978-83-7521-162-7
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
........................................................................................................5
I CZYM SĄ SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE?
............................................7
II RODZAJE E-SPOŁECZNOŚCI
.................................................................18
III KORZYŚCI PŁYNĄCE Z ISTNIENIA E-SPOŁECZNOŚCI
........................23
1 Firma Pepsi wykorzystująca serwis YouTube
...............................................27
2 Przykład wykorzystania serwisu YouTube przez sztab wyborczy
................31
3 Wykorzystanie serwisu GoldenLine przez bank internetowy mBank
..........35
4 Serwis iThink i możliwości jego wykorzystania
...........................................36
5 Serwis biblioNETka
.......................................................................................38
6 Wykupienie reklamy na stronie społeczności internetowej
..........................39
IV GŁÓWNE NARZĘDZIA BUDOWANIA E-SPOŁECZNOŚCI
.....................41
1 Narzędzia komunikacyjne
...............................................................................41
1 Chat
............................................................................................................41
2 Lista dyskusyjna
.......................................................................................42
3 Forum dyskusyjne
....................................................................................43
4 Elementy Web 2.0
....................................................................................47
5 Weblog
......................................................................................................48
6 Newsletter
.................................................................................................51
7 RSS
............................................................................................................51
8 Intranet
.....................................................................................................52
9 Wirtualny świat
........................................................................................53
2 Narzędzia wizerunkowe i wspomagające
.......................................................56
1 Konkurs
.....................................................................................................56
2 Kalendarium
.............................................................................................56
3 Elementy multimedialne
..........................................................................57
4 Gry sieciowe
..............................................................................................58
5 Darmowe konta pocztowe i WWW
..........................................................58
6 Promocje i oferty specjalnie
....................................................................58
7 Personalizacja
...........................................................................................59
V WEB 2.0. – PRAWDZIWA REWOLUCJA CZY MYDLANA BAŃKA?
........60
VI PRZEGLĄD I KRÓTKA CHARAKTERYSTYKA
NAJPOPULARNIEJSZYCH SERWISÓW
...................................................69
1 Serwisy zagraniczne
........................................................................................69
1 Linkedin
....................................................................................................69
2 YouTube
....................................................................................................70
3 Del.icio.us
.................................................................................................72
4 Digg
...........................................................................................................73
5 Flickr
.........................................................................................................74
6 MySpace
....................................................................................................75
7 There
.........................................................................................................76
8 Second Life
...............................................................................................77
2 Serwisy polskie
...............................................................................................78
1 Linkologia
.................................................................................................78
2 Wykop
.......................................................................................................78
3 Gwar
..........................................................................................................79
4 Podaj
.........................................................................................................80
5 Grono
........................................................................................................80
6 Ogniwo.net
................................................................................................81
7 iThink
........................................................................................................82
8
GoldenLine
...............................................................................................83
9 Fotka
.........................................................................................................84
10 BiblioNETka
.............................................................................................84
11 Blogfrog
.....................................................................................................85
12 Filmweb
....................................................................................................86
13 Wikipedia
..................................................................................................86
14 Smog, Wrzuta, Streemo
............................................................................87
ZAKOŃCZENIE
.........................................................................................89
BIBLIOGRAFIA
.........................................................................................91
SPIS ILUSTRACJI
.....................................................................................94
Plik z chomika:
q63
Inne pliki z tego folderu:
Zostań SuperPartnerem! Wersja 2 - Krzysztof Abramek - ebook.pdf
(673 KB)
Darmowa Promocja w Internecie - jak błyskawicznie i za darmo wypromować każdą stronę.pdf
(255 KB)
CzasNaE-Biznes - Praktyczna Wiedza dla Właścicieli E-Biznesów.pdf
(137 KB)
Błyskawiczny e-mail marketing - Dariusz Puzyrkiewicz.pdf
(660 KB)
Jak zainstalować Wordpressa.pdf
(111 KB)
Inne foldery tego chomika:
! Wyd. Armoryka
! Zakłady bukmacherskie
!! PRZEPISY KULINARNE !!
!! SZYBKA NAUKA
1.ZDROWIE
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin