kody błędów 96-99.txt

(2 KB) Pobierz
000011  Czujnik położenia wałka rozrządu lub jego obwód.
000012  Brak napięcia zasilającego przynajmniej raz podczas ostatnich 50 uruchomień.
000013  Brak lub niewłaściwy sygnał czujnika ciśnienie ssania.
000014  Czujnik ciśnienia powietrza dolotowego lub jego obwód.
000015  Brak lub niewłaściwe napięcie sygnału czujnika prędkości jazdy.
000017  Brak lub niewłaściwe napięcie sygnału czujnika temperatury chłodziwa.
000021  Sonda lambda lub jej obwód.
000022  Czujnik temperatury chłodziwa lub jego obwód.
000024  Potencjometr przepustnicy lub jego obwód.
000025  Nastawnik wolnych obrotów lub jego obwód.
000027  Wtryskiwacz (wtryskiwacze) niewłaściwe działanie.
000031  Zawór regeneracji oparów paliwa.
000032  Zawór recyrkulacji spalin - niewłaściwe działanie.
000033  Przekaźnik układu klimatyzacji.
000034  Zawory elektromagnetyczne tempomatu.
000035  Przekaźnik wentylatora .
000041  Regulator napięcia (alternator).
000042  Przekaźnik pompy paliwa.
000043  Cewka zapłonowa.
000044  Przerwa w obwodzie sterowania czujnika temperatury chłodziwa.
000046  Za wysokie napięcie ładowania alternatora.
000047  Za wysokie napięcie ładowania alternatora.
000051  Zbyt uboga mieszanka.
000052  Zbyt bogata mieszanka.
000053  Wewnętrzny błąd sterowania.
000055  Koniec odczytu kodów usterek.
000062  Sterownik nie zapisuje aktualnego stanu licznika.
000063  Błąd napięcia sterownika.


Test zegarów Chrysler Voyager 96-99	 

1. Kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączone. 
2. Wciskamy na zegarach oba przyciski (TRIP i RESET) i trzymając przekręcamy kluczyk do pozycji włączone. 
3. Trzymamy przyciski aż do pojawienia się na wyświetlaczu kilometrów napisu CODE. 
4. Puszczamy przyciski. 

Jeśli będą błędy na wyświetlaczu zostaną wyświetlone kody błędów. W przypadku poprawnej pracy i braku błędów, pojawi się kod 999. 

Opis błędów w oryginale: 
110 - Memory fault in cluster 
111 - Calibration fault in cluster 
905 - No CCD bus messages from TCM 
921 - Odometer fault from BCM 
940 - No CCD bus messages from PCM 
999 - End of Codes 

Słowniczek: 
TCM - komputer skrzynki biegów 
CCD - szyna komunikacji 
BCM - główny komputer tzw. body 

Następnie zegary przejdą kolejne testy, na wyświetlaczu pojawią się odpowiednie opisy. 

1. CHECK-0 - test wyświetlacza 
2. CHECK-1 - test kalibracji wskaźników analogowych w 4 pozycjach (równocześnie cztery wskaźniki), poniżej opis prawdiłowych wskazań. 
3. CHECK-2 - test wyświetlacza kilometrów 
4. CHECK-3 - test wyświetlacza skrzynki biegów 

Punkty kalibracji. 

Prędkościomierz: 
1 - 0 km/h 
2 - 40 km/h 
3 - 80 km/h 
4 - 120 km/k 

Obrotomierz: 
1 - 0 obr./min 
2 - 1000 
3 - 3000 
4 - 6000 

Poziom paliwa: 
1 - pusty 
2 - 1/8 
3 - 1/4 
4 - pełny 

Temperatura: 
1 - zimny 
2 - niski/normalny 
3 - wysoki/normalny 
4 - gorący 

Jeśli wskaźniki pokazują błędne wartości należy skallibrować je urządzeniem diagnostycznym, np. w ASU
Zgłoś jeśli naruszono regulamin