000011 Czujnik położenia wałka rozrządu lub jego obwód. 000012 Brak napięcia zasilającego przynajmniej raz podczas ostatnich 50 uruchomień. 000013 Brak lub niewłaściwy sygnał czujnika ciśnienie ssania. 000014 Czujnik ciśnienia powietrza dolotowego lub jego obwód. 000015 Brak lub niewłaściwe napięcie sygnału czujnika prędkości jazdy. 000017 Brak lub niewłaściwe napięcie sygnału czujnika temperatury chłodziwa. 000021 Sonda lambda lub jej obwód. 000022 Czujnik temperatury chłodziwa lub jego obwód. 000024 Potencjometr przepustnicy lub jego obwód. 000025 Nastawnik wolnych obrotów lub jego obwód. 000027 Wtryskiwacz (wtryskiwacze) niewłaściwe działanie. 000031 Zawór regeneracji oparów paliwa. 000032 Zawór recyrkulacji spalin - niewłaściwe działanie. 000033 Przekaźnik układu klimatyzacji. 000034 Zawory elektromagnetyczne tempomatu. 000035 Przekaźnik wentylatora . 000041 Regulator napięcia (alternator). 000042 Przekaźnik pompy paliwa. 000043 Cewka zapłonowa. 000044 Przerwa w obwodzie sterowania czujnika temperatury chłodziwa. 000046 Za wysokie napięcie ładowania alternatora. 000047 Za wysokie napięcie ładowania alternatora. 000051 Zbyt uboga mieszanka. 000052 Zbyt bogata mieszanka. 000053 Wewnętrzny błąd sterowania. 000055 Koniec odczytu kodów usterek. 000062 Sterownik nie zapisuje aktualnego stanu licznika. 000063 Błąd napięcia sterownika. Test zegarów Chrysler Voyager 96-99 1. Kluczyk w stacyjce w pozycji wyłączone. 2. Wciskamy na zegarach oba przyciski (TRIP i RESET) i trzymając przekręcamy kluczyk do pozycji włączone. 3. Trzymamy przyciski aż do pojawienia się na wyświetlaczu kilometrów napisu CODE. 4. Puszczamy przyciski. Jeśli będą błędy na wyświetlaczu zostaną wyświetlone kody błędów. W przypadku poprawnej pracy i braku błędów, pojawi się kod 999. Opis błędów w oryginale: 110 - Memory fault in cluster 111 - Calibration fault in cluster 905 - No CCD bus messages from TCM 921 - Odometer fault from BCM 940 - No CCD bus messages from PCM 999 - End of Codes Słowniczek: TCM - komputer skrzynki biegów CCD - szyna komunikacji BCM - główny komputer tzw. body Następnie zegary przejdą kolejne testy, na wyświetlaczu pojawią się odpowiednie opisy. 1. CHECK-0 - test wyświetlacza 2. CHECK-1 - test kalibracji wskaźników analogowych w 4 pozycjach (równocześnie cztery wskaźniki), poniżej opis prawdiłowych wskazań. 3. CHECK-2 - test wyświetlacza kilometrów 4. CHECK-3 - test wyświetlacza skrzynki biegów Punkty kalibracji. Prędkościomierz: 1 - 0 km/h 2 - 40 km/h 3 - 80 km/h 4 - 120 km/k Obrotomierz: 1 - 0 obr./min 2 - 1000 3 - 3000 4 - 6000 Poziom paliwa: 1 - pusty 2 - 1/8 3 - 1/4 4 - pełny Temperatura: 1 - zimny 2 - niski/normalny 3 - wysoki/normalny 4 - gorący Jeśli wskaźniki pokazują błędne wartości należy skallibrować je urządzeniem diagnostycznym, np. w ASU
tomaszko27