zachowania_konsumenckie.doc

(88 KB) Pobierz
1

1.      Podejście postmodernistyczne..

.odp badacz stanowi część analizowanych zjawisk

2.      Koncepcja marketingowa kładzie nacisk na

Odp orientacja na zysk i konsumenta

3.      Duży kapitał kulturowy, duży kapitał ekonomiczny

Odp.  niewielki wskaźnik grupowy i duży wskaźnik sieciowy

4.      Na co wpływają dżingle reklamowe a na co muzyka w tle

dżingle podtrzymują świadomość a muzyka ma kreować pożądany nastrój

5.      Jaki to rodzaj konfliktu motywacyjnego: muszę się uczyć na egzamin żeby nie dostać 2 a poszedłbym pograć w piłke z kumplami.

(dążenie-dążenie, unikanie-dążenie, unikanie-unikanie, żadne z powyższych)

Na czym bazowały badania nad motywacją?

6.      (wyrosły z teorii psychoanalitycznych)odp. nieświdome motywy naszego zachowania

7.      Od czego zależy zaangażowanie?

Odp. od produktu, komunikatu, kontekstu sytuacji zakupowej

8.      Coś o perfumach I biżuterii że kształtuje się co??: odp. ja idealne, ja realne, zależy od płci psychologicznej, żadne z powyższych

9.      Co oznacza skrót AIOs? Odp  aktywność, zainteresownia, opinie

10.  Jaka reguła należy do reguł kompensacyjnych? (reguła sumowania użytecznośći , pozostałe odpowiedzi to były reguły niekompensascyjne)

11.  Konsumenci, którzy akceptują produkty rodzime i zagraniczne to... (kosmopolityczni, internacjonaliści, nacjonaliści, żadne z powyższych

12.  Czy dysonans będzie większy, gdy... odp. Nie możemy oddać już produktu

13.  Jaki wpływ mają przedmioty luksusowe typu jacht? odpluksusowe zwiększają wpływ na kupno produktu i zwiększają wpływ na wybór marki

14.  Jaki to rodzaj marketingu? nieformalny, używa niekonwencjonalnych środków, przekazywany jest drogą ustną do wylansowania produktu odp  marketing partyzancki, wirusowy,szeptany ,żadne z powyższych

15.  Kto szybciej przechodzi socjalizację ekonomiczną? (odp. Dziewczynki)

16.  Strach przed kradzieżą to... (harpaksofobia)

17.  Asertywne dobieranie partnerów do związku małżeńskiego z tej samej klasy to... (homogamia)

18.  Czym się zajmuje nauka o zachowaniach konsumenckich? Wybiera, kupuje, odrzuca, używa produkty usługi.

19.  Które nie pasuję do psychograficznego portretu Pentora  odp. Sumienność,konformizm, etnocentryzm konsumencki, tolerancja obyczajowa

20.  Gdy robisz impulsywne zakupy to: odp. jesteś w dobry humorze i go podtrzymujesz, złym humorze, intensywne emocje niezależne od znaku emocji, żadne z powyższych

21.  Materializm to? Nie pamiętam odp. tu mam źleL

22.  Wpływ informacyjny ? ja dałam że ważna jest wpływ grupy formalnej bo sobie myślałam o expertach i o opiniach i rekomendacjach stowarzyszeń.

 

 

Było 22 pytania i nie było aż takie trudne…

Życzę  powodzenia

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin