1. Podejście postmodernistyczne..
.odp badacz stanowi część analizowanych zjawisk
2. Koncepcja marketingowa kładzie nacisk na
Odp orientacja na zysk i konsumenta
3. Duży kapitał kulturowy, duży kapitał ekonomiczny
Odp. niewielki wskaźnik grupowy i duży wskaźnik sieciowy
4. Na co wpływają dżingle reklamowe a na co muzyka w tle
dżingle podtrzymują świadomość a muzyka ma kreować pożądany nastrój
5. Jaki to rodzaj konfliktu motywacyjnego: muszę się uczyć na egzamin żeby nie dostać 2 a poszedłbym pograć w piłke z kumplami.
(dążenie-dążenie, unikanie-dążenie, unikanie-unikanie, żadne z powyższych)
Na czym bazowały badania nad motywacją?
6. (wyrosły z teorii psychoanalitycznych)odp. nieświdome motywy naszego zachowania
7. Od czego zależy zaangażowanie?
Odp. od produktu, komunikatu, kontekstu sytuacji zakupowej
8. Coś o perfumach I biżuterii że kształtuje się co??: odp. ja idealne, ja realne, zależy od płci psychologicznej, żadne z powyższych
9. Co oznacza skrót AIOs? Odp aktywność, zainteresownia, opinie
10. Jaka reguła należy do reguł kompensacyjnych? (reguła sumowania użytecznośći , pozostałe odpowiedzi to były reguły niekompensascyjne)
11. Konsumenci, którzy akceptują produkty rodzime i zagraniczne to... (kosmopolityczni, internacjonaliści, nacjonaliści, żadne z powyższych
12. Czy dysonans będzie większy, gdy... odp. Nie możemy oddać już produktu
13. Jaki wpływ mają przedmioty luksusowe typu jacht? odp. luksusowe zwiększają wpływ na kupno produktu i zwiększają wpływ na wybór marki
14. Jaki to rodzaj marketingu? nieformalny, używa niekonwencjonalnych środków, przekazywany jest drogą ustną do wylansowania produktu odp marketing partyzancki, wirusowy,szeptany ,żadne z powyższych
15. Kto szybciej przechodzi socjalizację ekonomiczną? (odp. Dziewczynki)
16. Strach przed kradzieżą to... (harpaksofobia)
17. Asertywne dobieranie partnerów do związku małżeńskiego z tej samej klasy to... (homogamia)
18. Czym się zajmuje nauka o zachowaniach konsumenckich? Wybiera, kupuje, odrzuca, używa produkty usługi.
19. Które nie pasuję do psychograficznego portretu Pentora odp. Sumienność,konformizm, etnocentryzm konsumencki, tolerancja obyczajowa
20. Gdy robisz impulsywne zakupy to: odp. jesteś w dobry humorze i go podtrzymujesz, złym humorze, intensywne emocje niezależne od znaku emocji, żadne z powyższych
21. Materializm to? Nie pamiętam odp. tu mam źleL
22. Wpływ informacyjny ? ja dałam że ważna jest wpływ grupy formalnej bo sobie myślałam o expertach i o opiniach i rekomendacjach stowarzyszeń.
Było 22 pytania i nie było aż takie trudne…
Życzę powodzenia
storagezone