Książka – wielkim skarbem dzieci
„Dołóż- schowaj”-Dodawanie i odejmowanie (MATEMATYCZNA)
Dz. manipuluje przedmiotami, dokłada i zabiera, ustala wynik dodawania i odejmowania
„Wielki skarb”-
osłuchanie z wierszem B.S.Kosuth
(JĘZYKOWA)
Dz. doskonali pamięć słuchową, wie że książka jest źródłem wiedzy, potrafi korzystać z półeczki z książkami i czasopismami,
„Nasza książeczka”-
wykonywanie strony do książeczki (album grupy)
(PLASTYCZNA)
Dz. jest współtwórcą książeczki, projektuje i wybiera technikę wykonania karteczki do książeczki, numeruje stronę, integruje się z grupą,
„W bibliotece” –wyjście do Miejskiej Biblioteki Publicznej
(SPOŁECZNA)
Dz. rozumie znaczenie instytucji jaką jest Biblioteka, potrafi kulturalnie zachowywać się w miejscu publicznym, poznaje działy w bibliotece i nazywa je, staje się członkiem biblioteki (jako grupa).
Zabawy ruchowe na świeżym powietrzu
(ZDROWOTNA)
Dz. jest sprawne fizycznie, poznaje zasady nowej zabawy pt: „Terramoto”, zna zasady bezpiecznej zabawy na podwórku.
Hel53land