Zanim zaczniemy demontować manetke, pamiętajmy o wyciągnięciu kluczyków ze stacyjki.Najpierw wyciągamy przycik delikatnie nożem.
Przycisk ten ma dwa zabezpieczenia
po wyciągnięciu przycisku trzeba ścisnąć kombinerkami lub szczypcami następne zabezpieczenie, które znajduje się w środku manetki
Podczas ściągania obudowy z zaczepu trzeba uważać, żeby nie wyskoczyły nam bolce,które powodują skoki w przekręcaniu . Zaznaczę, że też trzeba je sciągnąć, żeby dobrać się do blaszki
A oto blaszka, w której ułamuje się jej kawałek od styku, który przełancza opcje komputera pokładowego
Do niej trzeba dolutować brakujący element(musi on być w kształcie półkoła)
dolutowany element musi być na wysokości otworu (w otwór ten wchodzi bolec od przyciku), tak żeby nie przeszkadzał innym elementom.
Pamietać trzeba również o ułożeniu blaszki w swoim miejscu. Pasuje tylko w jednej pozycji.
Gdy już wszystko gra zaczynamy składanie. Kolejność zdjęć pokazuje kolejnośc wkładania elemnetówNajpierw wkładamy elemnt, który powoduje skok podczas przelanczania wycieraczek tylnych
Potem wkładamy naprawioną blaszkę, które musi być zamotowana w swoje łoże
Potem zalość pokrętła wkładamy na manetke
Na koncu wkładamy przycisk załanczający komputer pokładowy.
skm0