PLAN KONTROLI W RAMACH NADZORU PEDAGOGICZNEGO w roku szkolnym 2011/2012
Lp.
Zakres (temat kontroli)
Podmiot kontroli
Forma kontroli
Termin
Osoba
kontrolująca
Pozyskanie informacji o organizacji procesu edukacyjnego w przedszkolu
1.
Nauczyciele planują i organizują proces edukacyjny zgodnie podstawą programową
Kontrola dzienników zajęć
Kontrola planów pracy Obserwacja kontrolna
Ankieta dla nauczycieli
Cały rok lub wg potrzeb
Wicedyrektor
2.
Nauczyciele w planowaniu procesu edukacyjnego uwzględniają wyniki prowadzonej ewaluacji bieżącej w kontekście osiągnięć i zainteresowań dzieci, efektywności wykorzystywanych metod
Kompletna dokumentacja pedag.
gr. I
gr. II
gr. III
gr. IV
Przegląd dokumentów
Badanie dokumentów
X 2011
V 2012
3.
Nauczyciele wykorzystują różnorodne środki dydaktyczne i formy pracy w organizacji procesu edukacyjnego
Wszyscy nauczyciele
analiza kwartalnych sprawozdań
doraźna kontrola dzienników zajęć
Dyrektor
Pozyskanie informacji o skuteczności wspomagania pedagogiczno-psychologicznego
4.
Wykorzystanie przez nauczycieli wyników diagnoz do ustalenia kierunków pracy z dziećmi (w grupie i indywidualnie)
Nauczyciele gr. III i IV
Arkusze diagnoz
Analiza, wnioski
5.
Organizacja zespołu ds. pomocy psychologiczno –pedagogicznej
Zespół
Analiza dokumentacji
Wg potrzeb
Pozyskanie informacji o formach i efektywności współpracy ze środowiskiem lokalnym, w tym rodzinnym
6.
Nauczyciele współpracują z różnymi instytucjami, placówkami oświatowymi, działającymi w środowisku
Dzienniki zajęć
Kronika strona www
joan631