Seksualny klucz.pdf
(
660 KB
)
Pobierz
5739512 UNPDF
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
“Seksualny klucz do kobiecych emocji”
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja
dostarczona przez
Darmowe-Ebooki
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśl
i
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 24.08.2006
Tytuł: Seksualny klucz do kobiecych emocji (fragment utworu)
Autor: J.D. Fuentes
Tłumacz: Piotr Obmiński
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
PODZIĘKOWANIA
.................................................................................................5
WSTĘP
.
..................................................................................................................6
I. UWODZICIELSKA POTĘGA SŁOWA
.
...................................................................8
II. KOBIETY NAPRAWDĘ SĄ INNE
.
.......................................................................11
III. ROLA USZU W SEKSIE
.
...................................................................................13
Powtórzenie materiału
.
...................................................................................................17
IV. JAK POMPOWAĆ W INNYCH LUDZI UCZUCIA?
.
.............................................18
A. Stymulacja werbalna
.
.................................................................................................18
B. Nie rób oznacza Rób
.
..................................................................................................19
C. Obrazowanie (imaging)
.
.............................................................................................19
D. Znaczenie podobieństw
.
............................................................................................20
E. Ogólnikowość
.
............................................................................................................22
F. Historie
.
.....................................................................................................................24
G. Bodziec i reakcja
.
.......................................................................................................25
Krótkie powtórzenie materiału
.
.....................................................................................27
V. SMAK PRZYNĘTY
.
............................................................................................29
Krótkie powtórzenie materiału
.
.....................................................................................33
VI. OJCIEC WIRGILIUSZ MÓWI „ODPRĘŻ SIĘ”...
.
...............................................34
Zła poezja = Intensywne podniecenie
.
...........................................................................41
Krótkie powtórzenie materiału
.
.....................................................................................42
VII. KOBIECE EMOCJE
.
........................................................................................44
Krótkie powtórzenie materiału
.
.....................................................................................45
VIII. KOBIECY JĘZYK I KOBIECE EMOCJE
.
..........................................................47
Krótkie powtórzenie materiału
.
.....................................................................................55
IX. BLIŻSZE OBJAŚNIENIE CAŁEJ KWESTII
.
.......................................................58
Emocjonalna ekstrapolacja
.
...........................................................................................62
X. TY MÓWISZ „POMIDOR”...
.
.............................................................................63
XI. POLE BITWY I STUDNIA ŻYCZEŃ...
.
................................................................71
XII. SIŁA „WIĘCEJ”
.
.............................................................................................77
XIII. KSIĘŻNICZKA I D.P.P.A (DOWÓD PRZEZ PRZYJEMNĄ ANALOGIĘ)...
.
........85
Krótkie powtórzenie materiału
.
.....................................................................................87
XIV. JAK KOBIETY DECYDUJĄ, CO JAKAŚ RZECZ „ZNACZY”
.
.............................89
Krótkie powtórzenie materiału
.
.....................................................................................90
XV. OTWIERANIE EMOCJONALNYCH „PRZESTRZENI” DANEJ KOBIETY
.
..........93
Krótkie powtórzenie materiału
.
.....................................................................................96
XVI. EROTYCZNA METAFORA
.
.............................................................................97
Krótkie powtórzenie materiału
.
...................................................................................101
XVII. AMBIWALENCJA REFERENCYJNA...
.
........................................................103
Krótkie powtórzenie materiału
.
...................................................................................106
XVIII. OSOBISTE WARTOŚCI
..............................................................................107
Krótkie powtórzenie materiału
.
....................................................................................111
XIX. KOBIECA EROTYCZNA TRAMPOLINA
.
........................................................112
XIX. CO KOBIETA PRAGNIE ODCZUWAĆ
............................................................118
XX. OSZCZĘDZAJĄC SIĘ DLA BOHATERA
.
.........................................................125
Krótkie powtórzenie materiału
.
...................................................................................129
XXI. CZTERY KOBIECE „TRYBY FUNKCJONOWANIA”
.
......................................131
Krótkie powtórzenie materiału
.
...................................................................................136
XXII. ZNACZENIE RYTMU,
CZYLI ZAHIPNOTYZUJ JĄ TEMPEM SWOICH SŁÓW
.
.........................................138
XXIII. UKRYTE PRZEKAZY
.
...............................................................................140
XXIV. WTRĄCONE MYŚLI
.
..................................................................................141
XXV. (HIPNOTYCZNE, PERSWAZYJNE, UWODZICIELSKIE)
PRZEWODNICTWO
.
...........................................................................................142
Krótkie powtórzenie materiału
.
...................................................................................143
XXVI. WEWNĘTRZNE BOGACTWO...
.
................................................................144
XXVII. DWIE STRATEGIE UWODZENIA
.
............................................................149
XXVII. ZARYS METODYKI UWODZENIA
.
...........................................................154
Krótkie streszczenie
.
.....................................................................................................154
Krótkie powtórzenie materiału
.
...................................................................................174
DODATEK I: PRZYKŁADOWE TEKSTY
.
...............................................................176
DODATEK II: ZASADA RÓŻOWEGO SŁONIA...
.
...................................................189
DODATEK III: TWOJE NIEWERBALNE SYGNAŁY...
.
...........................................192
Dodatkowe rady
.
...........................................................................................................196
DODATEK IV: PRZYKŁADY PRZYJEMNYCH OPISÓW
........................................200
SEKSUALNY KLUCZ DO KOBIECYCH EMOCJI -
darmowy fragment -
kliknij po więcej
J.D. Fuentes
● str.
5
Podziękowania
Chciałbym podziękować następującym poprzednikom:
Nieżyjącemu już dr Miltonowi Ericksonowi, z którego prac
bezpośrednio wynika większość współczesnych metod sekretnej
perswazji.
Richardowi Bandlerowi i Johnowi Grinderowi, twórcom
Programowania Neurolingwistycznego (NLP), którzy
zdekonstruowali, wyjaśnili i skodyfikowali większość dzieła
Ericksona, a następnie dokonali dramatycznych i radykalnych
postępów w całej tej dziedzinie.
Oraz Rossowi Jeffriesowi, który zastosował NLP do procesu
uwodzenia, jak też spopularyzował przełomowe odkrycie, że kobiety
racjonalizują naładowane erotyzmem metafory, jako coś niewinnie
poetycznego, choć jednocześnie budzą one w nich pożądanie.
J.D. Fuentes
Copyright by Wydawnictwo
Złote Myśli
& J.D. Fuentes
Plik z chomika:
Mwhar18
Inne pliki z tego folderu:
Masaż erotyczny.doc
(178 KB)
Masaż stóp.doc
(92 KB)
Masaż wczoraj i dziś.doc
(63 KB)
Jak zrobić tryskające orgazmy.NAPISY.avi
(357616 KB)
Seksualny klucz.pdf
(660 KB)
Inne foldery tego chomika:
Filmy
Zdjęcia
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin