Załącznik_2.doc

(40 KB) Pobierz

 

Załącznik 2

 

METODY ZBIJANIA OBIEKCJI

 

1. METODA PYTANIA INFORMACYJNEGO

Ø      Z jakich przyczyn nie może Pan zaakceptować moich dotychczasowych argumentów?

Ø      Do czego porównuje Pan tę cenę?

 

 

2. METODA „TAK,, I…

Ø      Tak rozumiem, i jednocześnie niech Pan zauważy…

Ø      Oczywiście, chociaż...

Ø      Ten argument jest bardzo dobry, czy jednak rozpatrzył Pan następujące...

 

 

3. METODA „WADY - ZALETY

Ø      Tak, ten problem został wzięty pod uwagę, ale proszę zwrócić uwagę na następujące trzy zalety...

 

 

4. METODA UPRZEDZNIA

Ø      Może Pan teraz pomyśleć, że...

Ø      Może Pan wątpić w to co mówię, jednak fakty mówią za siebie...

 

 

5. METODA LODOŁAMACZA

Ø      Co Pan sądzi o naszej ofercie?

 

 

6. METODA ODKRYCIA SIĘ

Ø      Pod jakimi warunkami jest Pan gotów poprzeć następujące postulaty...?

Ø      Pod jakimi warunkami jest Pan gotów prowadzić dalej ze mną dyskusję....

 

 

7. METODA DOCHODZENIA KROKAMI

Ø      Czy mogę uważać Pańskie milczenie za aprobatę?

Ø      Czy istnieje oprócz tego jeszcze jakiś powód, który nie pozwala Panu zaakceptować naszej oferty?

 

 

8. METODA ODSUNIĘCIA W CZASIE

Ø      Pozwoli Pan, że później zajmę stanowisko w tej sprawie?

 

 

9. METODA ODWRÓCENIA UWAGI

Ø      Z drugiej strony powinniśmy się zająć następującymi aspektami sprawy...

Ø      Z drugiej strony może Pan rozważyć następujące...

1

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin