ocena opisowa na koniec roku do wklejenia do dziennika (klasa 2).doc

(85 KB) Pobierz

 

Uczennica wyróżnia się wysoką kulturą osobistą. Zawsze pamięta o swoich obowiązkach. Jest koleżeńska, uczynna, lubiana w klasie. Łatwo nawiązuje kontakty z rówieśnikami. Zawsze zachowuje się zgodnie z obowiązującymi zasadami i regułami. Często pełni rolę lidera grupy. Chętnie wykonuje zadania, wymagające pracy zespołowej. Pracuje samodzielnie w bardzo dobrym tempie. Z uwagą śledzi tok lekcji, aktywnie uczestniczy w zajęciach. Zawsze przestrzega zasad kulturalnego słuchania i prowadzenia dialogu. Utrzymuje porządek podczas wykonywania pracy.

 

Uczennica wyróżnia się wysokimi osiągnięciami w nauce. Udziela odpowiedzi w formie zdań złożonych. Rozumie samodzielnie czytany tekst. Czyta poprawnie, wyraziście, z właściwą intonacją. Potrafi czytać z podziałem na role. Dobrze opanowała wiadomości z gramatyki języka polskiego. Samodzielnie układa i zapisuje zdania na podany temat. Pisze czytelnie. Czasem popełnia błędy ortograficzne. Bierze aktywny udział w zajęciach muzycznych. Poprawnie śpiewa

w grupie poznane piosenki. Swobodnie posługuje się poznanymi technikami plastycznymi. Posiada bogatą wiedzę na temat środowiska przyrodniczego. Biegle liczy pamięciowo w realizowanym zakresie liczbowym. Mnoży i dzieli w zakresie trzydziestu. Samodzielnie rozwiązuje zadania tekstowe. Stosuje kolejność wykonywania działań. Wyróżnia się wysoką sprawnością fizyczną. Bierze aktywny udział w zajęciach ruchowych. Zawsze dba o bezpieczeństwo swoje i rówieśników.

Język angielski: bardzo dobry.

Religia: celujący.

 

Uczennica zachowuje się zgodnie z zasadami, obowiązującymi w szkole. Stara się pamiętać

o swoich obowiązkach. Na ogół uważnie słucha wypowiedzi innych osób. Podejmuje współpracę

w zespole. Pracuje samodzielnie w dobrym tempie. Czasem aktywnie uczestniczy w zajęciach. Jest uczennicą bardzo zdolną, ale nie wykorzystuje w pełni swoich możliwości. Czasem zniechęca się do działania napotykając niewielkie trudności. Utrzymuje porządek podczas wykonywania pracy. Dobrze wykonuje obowiązki dyżurnego.

 

Uczennica opanowała wiadomości i umiejętności, wymagane po drugim roku edukacji. Umie wykorzystać posiadane informacje. Udziela wypowiedzi w formie zdań złożonych. Czyta poprawnie, płynnie i wyraziście. Potrafi czytać z podziałem na role. Rozumie samodzielnie czytany tekst. Dobrze opanowała wiadomości z gramatyki języka polskiego. Samodzielnie układa i zapisuje zdania na podany temat. Pisze czytelnie. Czasem popełnia błędy ortograficzne. W wystarczającym stopniu opanowała podstawowe wiadomości z zakresu edukacji muzycznej. Poprawnie śpiewa

w grupie poznane piosenki. Swobodnie posługuje się poznanymi technikami plastycznymi. Jest uzdolniona plastycznie. Dobrze opanowała wiadomości z zakresu edukacji przyrodniczej. Biegle liczy pamięciowo w realizowanym zakresie liczbowym. Samodzielnie rozwiązuje zadania tekstowe. Stosuje w obliczeniach kolejność wykonywania działań. Chętnie bierze udział w zajęciach ruchowych.

Język angielski: bardzo dobry.

Religia: celujący.

 

 

 

 

 

 

 

Uczennica wyróżnia się wzorowym zachowaniem. Zawsze pamięta o swoich obowiązkach. Jest koleżeńska, uczynna, lubiana w klasie. Zachowuje się zgodnie z zasadami, obowiązującymi

w szkole. Zawsze uważnie słucha wypowiedzi innych osób. Chętnie wykonuje zadania wymagające pracy zespołowej. Łatwo nawiązuje kontakty z rówieśnikami. Pracuje samodzielnie

w bardzo dobrym tempie, zawsze doprowadza pracę do końca. Często jest aktywna na zajęciach,

z uwagą śledzi tok lekcji. Wyróżnia się wysoką kulturą osobistą.

 

Uczennica wyróżnia się wysokimi osiągnięciami w nauce. Potrafi wykorzystać posiadane informacje. Wypowiada się pojedynczymi zdaniami. Potrafi czytać z podziałem na role. Rozumie samodzielnie czytany tekst. Czyta poprawnie, wyraziście, z właściwą intonacją. Dobrze opanowała wiadomości z gramatyki języka polskiego. Samodzielnie układa i zapisuje zdania na podany temat. Pisze starannie i czytelnie. Czasem popełnia błędy ortograficzne. Opanowała podstawowe wiadomości z zakresu edukacji muzycznej. Poprawnie śpiewa w grupie poznane piosenki. Chętnie podejmuje prace plastyczne. Dobrze opanowała wiadomości z zakresu edukacji przyrodniczej. Biegle liczy pamięciowo w realizowanym zakresie liczbowym. Samodzielnie rozwiązuje zadania tekstowe. Stosuje kolejność wykonywania działań. Bierze aktywny udział w zajęciach ruchowych. Zawsze dba o bezpieczeństwo swoje i rówieśników, przestrzega reguł, obowiązujących podczas zabaw .

Język angielski: bardzo dobry.

Religia: celujący.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uczennica wyróżnia się wzorowym zachowaniem. Jest koleżeńska, uczynna, lubiana w klasie. Łatwo nawiązuje kontakty z rówieśnikami. Zachowuje się zgodnie z zasadami, obowiązującymi

w szkole. Na ogół pamięta o swoich obowiązkach. Zawsze uważnie słucha wypowiedzi innych osób. Chętnie wykonuje zadania, wymagające pracy zespołowej. Zgodnie współpracuje w grupie. Pracuje samodzielnie w dobrym tempie, ale nie zawsze aktywnie uczestniczy w zajęciach. Utrzymuje porządek w miejscu pracy. Wyróżnia się wysoką kulturą osobistą.

 

Uczennica opanowała wiadomości i umiejętności, wymagane po drugim roku edukacji. Wypowiada się pojedynczymi zdaniami. Potrafi czytać z podziałem na role. Rozumie samodzielnie czytany tekst. Czyta poprawnie, wyraziście, z właściwą intonacją. W wystarczającym stopniu opanowała wiadomości z gramatyki języka polskiego. Pisze starannie i czytelnie. Czasem popełnia błędy ortograficzne. Samodzielnie układa i zapisuje zdania na podany temat. Posiada ogólną wiedzę

o środowisku społeczno - przyrodniczym. W wystarczającym stopniu opanowała podstawowe wiadomości z zakresu edukacji muzycznej. Poprawnie śpiewa w grupie poznane piosenki. Chętnie podejmuje prace plastyczne. Wykonuje działania arytmetyczne w wymaganym zakresie. Samodzielnie rozwiązuje zadania tekstowe. Stosuje w obliczeniach kolejność wykonywania działań. Bierze aktywny udział w zajęciach ruchowych. Bezpiecznie zachowuje się podczas zabaw .

Język angielski: bardzo dobry.

Religia: celujący.

 

Uczeń zachowuje się zgodnie z zasadami, obowiązującymi w szkole. Na ogół pamięta o swoich obowiązkach. Chętnie wykonuje powierzone zadania, wymagające pracy zespołowej. Potrafi zgodnie współpracować w grupie. Nie ma trudności w nawiązywaniu kontaktów z rówieśnikami. Pracuje samodzielnie w dobrym tempie, ale nie zawsze aktywnie uczestniczy w zajęciach. Podczas lekcji preferuje samodzielną pracę w formie pisemnej. Nie zawsze uważnie słucha wypowiedzi innych. Utrzymuje porządek w miejscu pracy.

 

Uczeń opanował wiadomości i umiejętności, wymagane po drugim roku edukacji. Wypowiada się pojedynczymi zdaniami. Potrafi czytać z podziałem na role. Rozumie samodzielnie czytany tekst. Czyta poprawnie, wyraziście, z właściwą intonacją. Dobrze opanował wiadomości z gramatyki języka polskiego. Samodzielnie układa i zapisuje zdania na podany temat. Pisze czytelnie. Czasem popełnia błędy ortograficzne. Posiada ogólną wiedzę o środowisku społeczno - przyrodniczym. Bierze aktywny udział w zajęciach muzycznych. W wystarczającym stopniu opanował podstawowe wiadomości z zakresu edukacji muzycznej. Poprawnie śpiewa w grupie poznane piosenki. Chętnie podejmuje prace plastyczne. Biegle liczy pamięciowo w realizowanym zakresie liczbowym. Samodzielnie rozwiązuje zadania tekstowe. Stosuje w obliczeniach kolejność wykonywania działań. Bierze aktywny udział w zajęciach ruchowych.

Język angielski: bardzo dobry.

Religia: celujący.

 

Uczeń na ogół zachowuje się zgodnie z zasadami, obowiązującymi w szkole. Stara się pamiętać

o swoich obowiązkach. Zazwyczaj uważnie słucha wypowiedzi innych osób. Chętnie wykonuje zadania, wymagające pracy zespołowej. Potrafi zgodnie współpracować w grupie. Zabiega o dobre kontakty z rówieśnikami. Pracuje samodzielnie w bardzo dobrym tempie, ale czasem nie kończy rozpoczętej pracy. Ma niewielkie trudności z koncentracją uwagi. Często jest aktywny na zajęciach. Utrzymuje porządek w miejscu pracy.

 

Uczeń opanował wiadomości i umiejętności, wymagane po drugim roku edukacji. Wypowiada się pojedynczymi zdaniami. Potrafi czytać z podziałem na role. Rozumie samodzielnie czytany tekst. Czyta poprawnie, wyraziście, z właściwą intonacją. Dobrze opanował wiadomości z gramatyki języka polskiego. Samodzielnie układa i zapisuje zdania na podany temat. Pisze starannie

i czytelnie. Czasem popełnia błędy ortograficzne. Posiada ogólną wiedzę o środowisku społeczno - przyrodniczym. W wystarczającym stopniu opanował podstawowe wiadomości z zakresu edukacji muzycznej. Poprawnie śpiewa w grupie poznane piosenki. Chętnie podejmuje prace plastyczne. Biegle liczy pamięciowo w realizowanym zakresie liczbowym. Samodzielnie rozwiązuje zadania tekstowe. Stosuje kolejność wykonywania działań. Chętnie bierze udział w zajęciach ruchowych. Przestrzega reguł obowiązujących w grach i zabawach zespołowych.

Język angielski: bardzo dobry.

Religia: celujący.

 

Uczeń wyróżnia się wzorowym zachowaniem. Jest ambitny, systematyczny i pracowity. Zachowuje się zgodnie z zasadami, obowiązującymi w szkole. Zawsze pamięta o swoich obowiązkach. Jest koleżeński, uczynny, lubiany w klasie. Zawsze uważnie słucha wypowiedzi innych osób. Chętnie wykonuje zadania, wymagające pracy zespołowej. Potrafi zgodnie współpracować w grupie. Utrzymuje porządek w miejscu pracy. Pracuje samodzielnie w bardzo dobrym tempie, często aktywnie uczestniczy w zajęciach. Wyróżnia się wysoką kulturą osobistą.

 

Uczeń wyróżnia się wysokimi osiągnięciami w nauce. Umie umiejętnie wykorzystać posiadane informacje. Chętnie uczestniczy w rozmowach, zadaje pytania, prezentuje własne zdanie. Potrafi czytać z podziałem na role. Rozumie samodzielnie czytany tekst. Czyta poprawnie, wyraziście,

z właściwą intonacją. Dobrze opanował wiadomości z gramatyki języka polskiego. Pisze starannie

i czytelnie. Samodzielnie układa i zapisuje zdania na podany temat. Czasem popełnia błędy ortograficzne. W wystarczającym stopniu opanował podstawowe wiadomości z zakresu edukacji muzycznej. Poprawnie śpiewa w grupie poznane piosenki. Chętnie podejmuje prace plastyczne. Posiada bogatą wiedzę na temat środowiska przyrodniczego. Biegle liczy pamięciowo

w realizowanym zakresie liczbowym. Samodzielnie rozwiązuje zadania tekstowe. Stosuje kolejność wykonywania działań. Zawsze przestrzega reguł, obowiązujących podczas zabaw. Bierze aktywny udział w zajęciach ruchowych.

Język angielski: bardzo dobry.

Religia: celujący.

 

Uczeń stara się zachowywać zgodnie z zasadami obowiązującymi w szkole. Na ogół pamięta

o swoich obowiązkach. Nie zawsze uważnie słucha wypowiedzi innych osób. Ma trudności

z koncentracją uwagi podczas pracy w grupie. Podejmuje współpracę w zespole. W kontaktach

z rówieśnikami często reaguje zbyt emocjonalnie. Pracuje samodzielnie, ale w bardzo wolnym tempie. Często jest aktywny na zajęciach. Chętnie podejmuje prace na rzecz klasy, wzorowo wypełnia obowiązki dyżurnego. Ma trudności z utrzymaniem porządku w miejscu pracy.

 

Uczeń opanował wiadomości i umiejętności, wymagane po drugim roku edukacji. Wypowiada się rozwiniętymi zdaniami. Potrafi czytać z podziałem na role. Na ogół rozumie samodzielnie czytany tekst. Czyta poprawnie i wyraziście. W wystarczającym stopniu opanował wiadomości z gramatyki języka polskiego. Samodzielnie układa i zapisuje zdania na podany temat. Pisze czytelnie. Czasem popełnia błędy ortograficzne. W wystarczającym stopniu opanował podstawowe wiadomości

z zakresu edukacji muzycznej. Na ogół poprawnie śpiewa w grupie poznane piosenki. Chętnie podejmuje prace plastyczne. Wykonuje je dokładnie i starannie. Posiada ogólną wiedzę

o środowisku społeczno - przyrodniczym. Dodaje i odejmuje w wymaganym zakresie liczbowym

z pomocą nauczyciela. Mnoży i dzieli pamięciowo w zakresie 30. Samodzielnie rozwiązuje proste zadania tekstowe. Chętnie bierze udział w zajęciach ruchowych. Stara się poprawnie wykonywać ćwiczenia.

Język angielski: dobry.

Religia: celujący.

 

Uczeń stara się przestrzegać norm zachowania obowiązujących w szkole i w klasie. Z chęcią podejmuje zadania wymagające pracy zespołowej. Potrzebuje mobilizacji w doprowadzaniu ćwiczeń do końca. Na ogół słucha wypowiedzi innych. Systematycznie odrabia zadania domowe, jest zawsze przygotowany do zajęć. Stara się szanować własność swoją i cudzą. Wyróżnia się ogromną ciekawością poznawczą otaczającej go rzeczywistości. Wykazuje się coraz większą samodzielnością w obowiązkach szkolnych.

 

Wypowiada się spontanicznie pełnymi zdaniami. Na konkretne pytania odpowiada pojedynczymi wyrazami. Czyta sylabami krótkie wyrazy, dłuższe z pomocą nauczyciela. Rozumie teksty czytane głośno przez rówieśników i nauczyciela. Prawidłowo pisze ze słuchu pojedyncze litery i krótkie wyrazy. Na ogół rozpoznaje poznane części mowy, prawidłowo określa ich liczbę i rodzaj.

Z pomocą nauczyciela dodaje i odejmuje na konkretach w zakresie 100, mnoży i dzieli na konkretach w zakresie 30. Posiada ogólną wiedzę o otaczającej go przyrodzie i środowisku społecznym. W minimalnym stopniu opanował wiadomości z zakresu edukacji muzycznej. Niechętnie śpiewa w grupie. Z dużym zaangażowaniem podejmuje prace plastyczne

i konstrukcyjne. Chętniej uczestniczy w zajęciach ruchowych, stara się poprawnie wykonywać ćwiczenia.

Język angielski: wykonuje wybrane ćwiczenia, uczestniczy w niektórych zabawach integrując się

z grupą.

Religia: celujący.

 

Uczennica na ogół zachowuje się zgodnie z zasadami, obowiązującymi w szkole. Stara się pamiętać o swoich obowiązkach. Nie zawsze uważnie słucha wypowiedzi innych osób. Ma niewielkie trudności z koncentracją uwagi. Chętnie wykonuje zadania, wymagające pracy zespołowej. Potrafi zgodnie współpracować w zespole. Pracuje samodzielnie w dobrym tempie. Często aktywnie uczestniczy w zajęciach. Utrzymuje porządek w miejscu pracy. Wzorowo wypełnia obowiązki dyżurnego. Jest uczynna, często służy pomocą innym.

 

Uczennica opanowała wiadomości i umiejętności, wymagane po drugim roku edukacji. Wypowiada się pojedynczymi zdaniami. Potrafi czytać z podziałem na role. Rozumie samodzielnie czytany tekst. Czyta poprawnie, wyraziście, z właściwą intonacją. W wystarczającym stopniu opanowała wiadomości z gramatyki języka polskiego. Pisze starannie i czytelnie. Samodzielnie układa

i zapisuje zdania na podany temat. Czasem popełnia błędy ortograficzne. Posiada ogólną wiedzę

o środowisku społeczno - przyrodniczym. W wystarczającym stopniu opanowała podstawowe wiadomości z zakresu edukacji muzycznej. Poprawnie śpiewa w grupie poznane piosenki. Swobodnie posługuje się poznanymi technikami plastycznymi. Wykonuje działania arytmetyczne

w wymaganym zakresie liczbowym. Samodzielnie rozwiązuje zadania tekstowe. Stosuje

w obliczeniach kolejność wykonywania działań. Bierze aktywny udział w zajęciach ruchowych. Język angielski: bardzo dobry.

Religia: celujący.

 

Uczennica stara się zachowywać zgodnie z zasadami obowiązującymi w szkole. Chętnie wykonuje zadania wymagające pracy zespołowej. Dba o własność swoją i cudzą. Systematycznie odrabia zadania domowe, na ogół jest przygotowana do zajęć. Stara się słuchać wypowiedzi rówieśników

i dorosłych. Wymaga mobilizacji ze strony nauczyciela do doprowadzenia zadań i ćwiczeń do końca. Wykazuje się coraz większą samodzielnością w pracy i czynnościach samoobsługowych. Jest koleżeńska i chętnie służy pomocą innym.

 

Uczennica podczas zajęć jest aktywna, potrafi dłużej koncentrować się na wykonywanych ćwiczeniach. Na pytania odpowiada pojedynczymi wyrazami. Rozpoznaje niektóre litery, literuje krótkie wyrazy. Pisze coraz bardziej kształtnie i poprawnie. Przelicza samodzielnie elementy

w zakresie 10, z pomocą nauczyciela w zakresie 20. Wymaga utrwalania nazw liter i cyfr z ich odpowiednikami graficznymi. Z pomocą nauczyciela wykonuje działania arytmetyczne w zakresie 20. W minimalnym stopniu opanowała wiadomości z zakresu środowiska społeczno - przyrodniczego. Chętnie śpiewa poznane piosenki, potrafi z dużą ekspresją zilustrować ruchem muzykę. Z dużym zaangażowaniem wykonuje prace plastyczno - konstrukcyjne. Bezpiecznie posługuje się narzędziami. Jest sprawna ruchowo. Stara się poprawnie wykonywać ćwiczenia. Bierze aktywny udział w zajęciach ruchowych.

Język angielski: wykonuje wybrane ćwiczenia, uczestniczy w niektórych zabawach integrując się

z grupą.

Religia: celujący.

 

Uczeń zachowuje się zgodnie z zasadami, obowiązującymi w szkole. Na ogół pamięta o swoich obowiązkach. Zazwyczaj uważnie słucha wypowiedzi innych osób. Jest bardzo lubiany w klasie. Często pełni rolę lidera grupy. Chętnie wykonuje zadania, wymagające pracy zespołowej. Potrafi zgodnie współpracować w grupie. Łatwo nawiązuje kontakty z rówieśnikami. Pracuje samodzielnie w bardzo dobrym tempie. Często kończy pracę znacznie wcześniej niż pozostali uczniowie. Zazwyczaj aktywnie uczestniczy w zajęciach.

 

Uczeń wyróżnia się wysokimi osiągnięciami w nauce. Potrafi umiejętnie wykorzystać posiadane informacje. Wypowiada się pojedynczymi zdaniami. Czyta z podziałem na role. Rozumie samodzielnie czytany tekst. Czyta poprawnie, wyraziście, z właściwą intonacją. Dobrze opanował wiadomości z gramatyki języka polskiego. Samodzielnie układa i zapisuje zdania na podany temat. Pisze czytelnie. Czasem popełnia błędy ortograficzne. W wystarczającym stopniu opanował podstawowe wiadomości z zakresu edukacji muzycznej. Poprawnie śpiewa w grupie poznane piosenki. Chętnie podejmuje prace plastyczne i konstrukcyjne. W wystarczającym stopniu opanował wiadomości z zakresu edukacji przyrodniczej. Biegle liczy pamięciowo w realizowanym zakresie liczbowym. Samodzielnie rozwiązuje zadania tekstowe. Stosuje w obliczeniach kolejność wykonywania działań. Wyróżnia się wysoką sprawnością fizyczną. Bierze aktywny udział

w zajęciach ruchowych.

Język angielski: bardzo dobry.

Religia: celujący.

 

Uczeń zachowuje się zgodnie z zasadami, obowiązującymi w szkole. Na ogół pamięta o swoich obowiązkach. Zazwyczaj uważnie słucha wypowiedzi innych osób. Stara się przestrzegać norm zachowania jako uczeń i kolega. Chętnie organizuje zabawy dla rówieśników. Często pełni rolę lidera grupy. Chętnie wykonuje zadania, wymagające pracy zespołowej. Jest bardzo lubiany

w klasie. Łatwo nawiązuje kontakty z rówieśnikami. Jest koleżeński, chętnie służy pomocą innym. Pracuje samodzielnie w bardzo dobrym tempie. Często jest aktywny na zajęciach.

 

Uczeń wyróżnia się wysokimi osiągnięciami w nauce. Umiejętnie wykorzystuje posiadane informacje. Wypowiada się pojedynczymi zdaniami. Potrafi czytać z podziałem na role. Rozumie samodzielnie czytany tekst. Czyta poprawnie, wyraziście, z właściwą intonacją. Dobrze opanował wiadomości z gramatyki języka polskiego. Samodzielnie układa i zapisuje zdania na podany temat. Pisze czytelnie. Czasem popełnia błędy ortograficzne. Dobrze opanował podstawowe wiadomości

z zakresu edukacji muzycznej. Poprawnie śpiewa w grupie poznane piosenki. Z dużym zaangażowaniem bierze udział w zajęciach muzycznych. Posiada ogólną wiedzę o środowisku społeczno - przyrodniczym. Biegle liczy pamięciowo w realizowanym zakresie liczbowym. Samodzielnie rozwiązuje zadania tekstowe. Stosuje w obliczeniach kolejność wykonywania działań. Wyróżnia się wysoką sprawnością fizyczną. Bierze aktywny udział w zajęciach ruchowych.

Język angielski: bardzo dobry.

Religia: celujący.

 

Uczennica wyróżnia się wzorowym zachowaniem. Zawsze pamięta o swoich obowiązkach. Jest koleżeńska, uczynna, lubiana w klasie. Zachowuje się zgodnie z zasadami, obowiązującymi

w szkole. Zawsze uważnie słucha wypowiedzi innych osób. Przestrzega norm zachowania jako uczeń i koleżanka. Chętnie wykonuje zadania, wymagające pracy zespołowej. Zgodnie współpracuje w zespole. Stara się pomóc osobom, które tego potrzebują. Pracuje samodzielnie

w dobrym tempie. Często aktywnie uczestniczy w zajęciach. Wyróżnia się wysoką kulturą osobistą.

 

Uczennica opanowała wiadomości i umiejętności, wymagane po drugim roku edukacji. Chętnie uczestniczy w rozmowach, zadaje pytania, prezentuje własne zdanie. Potrafi czytać z podziałem na role. Rozumie samodzielnie czytany tekst. Czyta poprawnie, wyraziście, z właściwą intonacją. Dobrze opanowała wiadomości z gramatyki języka polskiego. Samodzielnie układa i zapisuje zdania na podany temat. Pisze czytelnie. Czasem popełnia błędy ortograficzne. W wystarczającym stopniu opanowała podstawowe wiadomości z zakresu edukacji muzycznej. Chętnie śpiewa piosenki. Swobodnie posługuje się poznanymi technikami plastycznymi. Dobrze opanowała wiadomości z zakresu edukacji przyrodniczej. Wykonuje działania arytmetyczne w wymaganym zakresie liczbowym. Samodzielnie rozwiązuje zadania tekstowe. Chętnie bierze udział w zajęciach ruchowych. Zawsze przestrzega reguł, obowiązujących podczas gier i zabaw zespołowych.

Język angielski: bardzo dobry.

Religia: celujący.

 

Uczennica wyróżnia się wzorowym zachowaniem. Zawsze pamięta o swoich obowiązkach. Jest koleżeńska, uczynna, lubiana w klasie. Na ogół uważnie słucha wypowiedzi innych osób. Przestrzega norm zachowania jako uczeń i koleżanka. Chętnie wykonuje zadania, wymagające pracy zespołowej. Zgodnie współpracuje w grupie. Pracuje samodzielnie w dobrym tempie. Często aktywnie uczestniczy w zajęciach. Utrzymuje porządek w miejscu pracy. Wzorowo wypełnia obowiązki dyżurnego. Wyróżnia się wysoką kulturą osobistą.

 

Uczennica opanowała wiadomości i umiejętności, wymagane po drugim roku edukacji. Wypowiada się pojedynczymi zdaniami. Potrafi czytać z podziałem na role. Rozumie samodzielnie czytany tekst. Czyta poprawnie, wyraziście, z właściwą intonacją. Dobrze opanowała wiadomości

z gramatyki języka polskiego. Samodzielnie układa i zapisuje zdania na podany temat. Pisze czytelnie. Czasem popełnia błędy ortograficzne. W wystarczającym stopniu opanowała podstawowe wiadomości z zakresu edukacji muzycznej. Poprawnie śpiewa w grupie poznane piosenki. Swobodnie posługuje się poznanymi technikami plastycznymi. Posiada ogólną wiedzę

o środowisku społeczno - przyrodniczym. Wykonuje działania arytmetyczne w wymaganym zakresie liczbowym. Samodzielnie rozwiązuje zadania tekstowe. Stosuje kolejność wykonywania działań. Chętnie bierze udział w zajęciach ruchowych. Przestrzega reguł obowiązujących w grach

i zabawach zespołowych.

Język angielski: bardzo dobry.

Religia: celujący.

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin