Praca pochodzi z serwisu www.e-sciagi.pl
KARTA WYBORU KONCEPCJI NOWEGO PRODUKTU
JOGURT
PILOT DO DRZWI GARAŻOWYCH
KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY
Charakterystyka potencjalnych klientów
Osoby prow. zdrowy, aktywny tryb życia, ceniące dobre samopoczucie i dbające o linie.
Osoby posiadające garaż, ceniące wygodę.
Kobiety powyżej 40 roku życia mające cerę dojrzałą, skłonną do zmarszczek.
Zaspakajane potrzeby
Jogurt wpływa korzystnie na układ pokarmowy, zwiększa odporność układu immunologicznego, zawiera błonnik i bakterie, które sprzyjają przemianie materii- dzięki czemu poczujemy się lekko. Produkowany jest w wielu smakach.
Pilot pozwala na automatyczne i szybkie otworzenie drzwi garażowych bez konieczności wysiadania z samochodu. Oszczędza siłę, energię i czas.
Krem ten walczy ze zmarszczkami mimicznymi, przeciwdziała odkształcaniu się skóry, spowodowanemu pracą mięśni twarzy.
Wygląd produktu
Mały, lekki, plastikowy, mieści się w dłoni
Technika wytwarzania
Wytwarzany jest z odtłuszczonego mleka i zawiera 60% tłuszczu mniej niż inne jogurty.
Dzięki zainstalowanemu w pilocie czujnikowi możemy otworzyć drzwi garażowe już z odległości 100m.
Połączenie składników najnowszej generacji. Retinol zapobiega utracie elastyczności a witamina A przyspiesz regenerację skóry. Miły zapach wywołuje uczucie odprężenia.
Waga*
Ocena**
W x O***
Ocena
W x O
Stopień nowości
0,2
2
0,4
4
0,8
3
0,6
Dostępność potencjalnych klientów
0,3
1,2
Spodziewane zainteresowanie koncepcją wśród respondentów
Łatwość zaprezentowania koncepcji respondentom
1
å 1
*Waga = å 1
**Ocena od 1 (najniższa) do 5 (najwyższa)
***W x O – waga x ocena
stary_hipis